Päiväkodista.... HEMMETTI!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Paula"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="MMJ";24431858] Ei se nyt NIIN kauheaa ole vieraankaan lapsen pissa. .[/QUOTE]

Oletko nyt ihan tosissasi? On ihan ok että vieras lapsi tulee pissalle sinun lapsesi rattaisiin...? Okei. Ei se "vieraan" lapsen pissa tietenkään nyt mikään maailmanloppu ole, samaa tavaraa tulee suunnilleen kaikista, mutta onhan se nyt ällöä että rattaat on pissassa ja kyllä ne kaipaavat sen jälkeen muutakin kuin kevyen pyyhkäisyn Tolulla ja kuivatuksen.

[QUOTE="Paula";24430041]Oispa edes Porvoo juttu.
Mutta ei oo =(

Ei ole Nurmilintu. Helsingin alueella ollaan..
Aivan käsittämöntä touhua.. Ne tädit vaan sano, että ne saattaa sotkeutua tarhassa. Joo, tiedän.. mutta miks jotain isoa kolme vuotiasta niissä roudataan.
JA siis, itse en edes kuravaatteissa laita istumaan niihin. Olen aina ottanut pois ne.
Mutta, jos pojalla ois ollu kurikset ei ois pissoja niissä. Kurat kylläkin.[/QUOTE]

Ei ne saa sotkeentua tarhassa, jos kerran et ole vienyt niitä sinne käyttöä varten. Vai annoitko luvan käyttää oman lapsesi kuljetuksiin? Älä anna, jos kerran päiväkodilla on omiakin rattaita.

[QUOTE="Eräs";24432601]Meidän kaksostenvaunut saivat olla rauhassa, kun laitoin ne lukkoon aina pväkodilla. Otti päähän, kun käyttivät niitä retkillä ilman lupaa ja muilla lapsilla, kun mun lapsilla. Meilläkin oli muutaman kerran rattaat kurassa ja ihan märät, kun sateella olivat liikkeellä ilman sadesuojaa.

Ehkä olisin suhtautunut asiaan erilailla, jos multa ois kysytty sopiiko niitä lainata. Itsellä ne oli kuitenkin ainoa kulkuvälinen kodin sekä hoidon välillä jonne matkaa oli useampi kilometri ja raha ei kasva puussa, jos rikki olisivat menneet.[/QUOTE]

Hyvä vinkki. Kannattaa lukita rattaa päivän ajaksi.

Ei ne saa sotkeentua tarhassa, jos kerran et ole vienyt niitä sinne käyttöä varten. Vai annoitko luvan käyttää oman lapsesi kuljetuksiin? Älä anna, jos kerran päiväkodilla on omiakin rattaita.

Siis en oo antanu lupaa ottaa mihinkään niiden kuljetuksiin niitä. Ja pk:n yks täti sano, että pk:ssa ne käyttää niiden omia rattaita. JA on se nyt kumma, että ne rattaat pitää roudata vajaan 2000 metrin takia mukaan, kun joku KOLME vuotias ei jaksa kävellä.
Noh, saa nähdä mitä ne huomenna sanoo kun mennään sinne...

Yhteistyössä