P
"Paula"
Vieras
Vein aamulla pojan 1v5kk hoitoon UUSILLA rattailla. Hain kahdenaikaan, koska piti lähteä lääkäriin lapsen kanssa.
Rattaat olivat pk:n edessä ja märät siitä istumakohdasta. Jalkaosa umpikurassa.
Kysyin, että miten on niille on noin käynnyt? itse en saa rattaita moiseen kuntoon.
Kuulemma eräs 3vee poika ei jaksanut kävellä läheiseen puistoon jossa leikittiin. Näinpä se oli nostettu kyytiin. (eli mun lapsi käveli)
Ja sehän olikin sitten PISSANU niihin =( voi saakeli sentään!!
Ja millä hemmetin oikeidella ne kärrää jotain reilu 3-vuotiasta MEIDÄN rattailla.
JA hoitajilla oli tiedossa, että ne on meijän rattaat. Kurat oli kuulemma tullu siitä, kun tämä sama poika oli kasannu kurahiekkaa siihen jalkaosaan =O Siis eikö niitä lapsia vopi mitenkään kieltää.
Olipa kivaa kuljetella omaa lasta kusissa rattaissa. JA toiseks mä oon ostanu meidän käyttöön. PK:lla on omia kärryjä, mutta miks niitä ei voi käyttää.
Onko mulla oikeus vaatia, että ne hoitaa niiden pesun? kankaat on tosi vaikeat irrottaa =/
Rattaat olivat pk:n edessä ja märät siitä istumakohdasta. Jalkaosa umpikurassa.
Kysyin, että miten on niille on noin käynnyt? itse en saa rattaita moiseen kuntoon.
Kuulemma eräs 3vee poika ei jaksanut kävellä läheiseen puistoon jossa leikittiin. Näinpä se oli nostettu kyytiin. (eli mun lapsi käveli)
Ja sehän olikin sitten PISSANU niihin =( voi saakeli sentään!!
Ja millä hemmetin oikeidella ne kärrää jotain reilu 3-vuotiasta MEIDÄN rattailla.
JA hoitajilla oli tiedossa, että ne on meijän rattaat. Kurat oli kuulemma tullu siitä, kun tämä sama poika oli kasannu kurahiekkaa siihen jalkaosaan =O Siis eikö niitä lapsia vopi mitenkään kieltää.
Olipa kivaa kuljetella omaa lasta kusissa rattaissa. JA toiseks mä oon ostanu meidän käyttöön. PK:lla on omia kärryjä, mutta miks niitä ei voi käyttää.
Onko mulla oikeus vaatia, että ne hoitaa niiden pesun? kankaat on tosi vaikeat irrottaa =/