Mä juttelin viime yönä yhden ystävän kanssa noin 2,5 tuntia puhelimessa. Tulee soiteltua nykyään tosi paljon ystäville, kun se maksaa vaan max. euron päivässä.
Huoh, miehet. Mä just hämmästelin yks päivä, kun olin yhden ystävän luona yökylässä, että miten ihmeessä se sai miespuolisen kaverinsa puhumaan puhelimessa varmaan tunnin. :O Noh, löytyihän se selitys: ko. mies oli kännissä.
Pisin puhelu on ehdottomasti ollut 19-vuotiaana, jolloin poikaystäväni soitti minulle. Siinä meni oikeasti lähes 6h. Piti käydä vessassakin välillä. Joo, kyseinen poikaystävä asui Keski-Pohjanmaalla ja itse Varsinais-Suomessa, joten välimatkaa oli.
Jokunen tunti, varmaan 2-3h, ja siis usein soiteltiin parin ystävän kanssa. Hassua, kun toinen oli sellainen ystävä, et oltiin samalla luokalla (opiskeltiin lähihoitajiks), oltiin vapaa-ajalla melkeen koko ajan yhessä, ja asuttiin muutaman sadan metrin päässä toisistamme. Silti erossa ollessa oli niin paljon asiaa, et vierähti tunteja luuri korvalla... Ja äidit tykkäs hyvää...
miehen kanssa puhuttiin, seurustelun alkuvaiheissa, 3-6h/päivä puhelimessa... Jossaain vaiheessa todettiin että tuli halvemmaksi että mies ajelee meille (200km), kuin puhua puhelimessa...
Just äsken kihlatun kanssa puhuin par tuntia...
Joskus,kun asuttiin eri paikkakunnilla saatettiin neljä kertaa viikossa aloittaa puhelu ilta ysiltä ja lopettaa aamuyöllä kolmen neljän aikaan
Ja siihen päälle päivän aikana soitetut puhelut ja viestit...
Kyllä on mukavaa,kun puhelinta ei enään käytännössä tartte.
Oli pakko vaihtaa liittymääkin niin,että liittymien väliset puhelut olivat ns.ilmaisia...
Onhan noita useamman tunnin maratonpuheluita tullut harrastettua.
Aikaa ennen kännyköitä asuin Sveitsissä parisen vuotta ja kerran sitten velipojan kanssa "vähän"
juteltiin... Äiti ja isä kiitteli kun puhelinlasku olikin yli 1000 markkaa....