Pisin puhelunne? :D

"vieras"
Viitisen tuntia. Miehellä oli siihen aikaan työsuhdepuhelin ja ystäväpariskunnan kanssa otettiin joskus lauantai-iltaisin maratonpuheluita.

Ensin jutteli ukot ja menivät sitten saunaan, jolloin me naiset alettiin höpötellä. Sitten naisten vuoro saunautua ja ukot jatko juttujaan ja sitä rataa mentiin ilta.

Silti ukon puhelinlaskuja oltiin ihmetelty pieniksi :)

"..."
kaverin kans tulee juteltua kahta tuntia, varsinkin nyt kun välimatkaa on 60km.
entinen poikaystävä oli reissuhommissa ja juteltiin varmaan kans jotain yli tuntia.

en oo niitä ihmisiä joka puhuis seurustellessa ilman hyvää syytä noin pitkiä puheluita :D siis kun haluan aina nähä ja sit kun ei nähdä niin riittää lyhyemmät puhelut ja tekstiviestit. ja yleensä sitä ollaanki ku paita ja peppu yhdessä että sillon kun ei olla yhessä niin ne on ihan harvoja hetkiä :D

siksipä en tajua sitä miten joku viel sanoo et puhuu kihlattunsa kans 4h. tuli heti mieleen et pakko olla miehen reissuhommissa tai jotenkin muuten jossain kaukana? :) mut ihmiset erilaisii

Stern
6h mieheltä miehelle. Selvinpäin ja olen hetero. Oman sarjansa ennätys :) Naisten kanssa päässyt johonkin 1.5 tuntiin. Kyseisen miespuolisen kaverin kanssa tuli ton lisäksi kans useita 2-3h puheluita. Ja aihe liittyi työasioihin. Kaiken huippu oli että toi pisin puhelu oli 23-4. Ennen vanhaan Helsingissä makso iltapuhelut aina sen 0,5 markkaa tms. pituudesta riippumatta, joten ei ollut väliä.

Nykyään puoli tuntia on tosi pitkä puhelu.

Huhhuhhuu
joskus yläasteella mun luokkakaveri puhui poikaystävänsä kanssa periaatteessa koko ajan silloin kun he eivät nähneet... myös nukkuessaan puhelimet olivat auki. mä voisin veikata että heidän pisin "puhelunsa" olis ollu ainakin 48h. mä muistelisin että heillä oli joku tällanen kotisoitto systeemi eli ne puhelut ei maksaneet kun sen määrän x kuukaudessa. en nyt tarkalleen muista kun siitä hetki aikaa.

ömh
muutama vuosi taaksepäin puhuin joka lauantai ilta ensin parisen tuntia omaan laskuun sit euron päivää ensin puolesta yöstä noin aamu 4-5. sitten joka sunnuntai iltana viä 3-5 tuntia.. eli kahdessa osassa n.10h/vuorokaudessa JOKA viikonloppu. Olin rrrakastunut<3

ömh
nykyäänkin pari tuntia puhelimessa menee ihan heittämällä vaikka anopin kanssa. Mieheni pystyy puhumaan koko työvuoronsa ajan joten joskus iltaisin pojan mentyä nukkumaan saatan puhua hänellekkin vaikka muutaman tunnin

Yhteistyössä