Mitä saatanallisia muroja teiltä löytyy?

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
"Vilukissa"
Meillä oli vain ja ainoastaan SunMurojen neljänviljan muroja...mutta sitten mä erehdyin nappaamaan X-tran maissihiutalepaketin ja Pirkan riisimuropaketin :ashamed:....saankx mä piiskaa :saint:?!

Lunatic
[QUOTE="Vilukissa";24432121]Meillä oli vain ja ainoastaan SunMurojen neljänviljan muroja...mutta sitten mä erehdyin nappaamaan X-tran maissihiutalepaketin ja Pirkan riisimuropaketin :ashamed:....saankx mä piiskaa :saint:?![/QUOTE]

Tottamaar!!!!!!! Ja perkeleesti!

her
elovena kauratyynyjä tai sitten sellasia ruistyynyjä ostelen minä.

Mies täyttää kaapin sokerihuurretuilla ja suklaallapäällystetyillä ja millon milläkin hötöllä varustetuilla muroilla.

Eli hyvin vaihtelevaa harrastetaan..

"heips"
Ei mitään. Mitä järkeä muroissa on? Suurimmassa osassa on yli 30 % sokeria. Mielummin söis vaikka puuroa. Ainut mihin voisin muroja käyttää on leivonnassa tai ehkä herkkuna karkin sijasta. Joka päivä niitä ei kannata syödä.

"vieras"
Mies ostaa joskus lapsille Pirkan riisimuroja. Itse keitän lapsille aina puuroa. Joukkoon marjoja , hilloja tai jotain pilttisosetta niin ei maistu aina samalle. En tykkää että lapset syövät muroja mutta toisaalta minullekin ostettiin lapsena sokerihuurrettuja Tony Tiikeri muroja enkä siihen kuollut.

Yhteistyössä