Mitä saatanallisia muroja teiltä löytyy?

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Meillä on perinteisiä maissihiutaleita (aina jotain halpismerkkiä), röllimuroja ja suklaamuroja. Joskus ostetaan myös ruistyynyjä ja weetabixiä.

Itse en oikeastaan edes syö muroja, koska olen laktoosi-intolerantti enkä ikinä oppinut juomaan hyla/laktoositonta maitoa. En siis pidä maidon mausta sellaisenaan, enkä osaa muroja veden tai mehunkaan kanssa alkaa mussuttamaan. Noita ruistyynyjä tai suklaapalloja tulee joskus nakattua kourallinen suuhun nälissään.

minä,
Joka ilta kun lamppu sammuu ja saapuu liskojen yö,
niin Nukku-Matti haudasta nousee ja ovehen hurjaa lyö.
On sillä maihinnoususaappat ja niillä se klompsuttaa,
se ovesta sisään tunkee ja kaapin hajottaa.

On sillä nahkatakki ja musta niittivyövyö
ja nuuskan palaa se keltaisilla hampailla syö.
On sillä moottorisaha ja se saha se hyrrää näin:
surrur, surrur ja lähtee exän kämppää päin.

Ja pieni talon ovi on aivan kallellaan
ja kirkuvaa exää se kantaa kainalossaan.
Ja exän se sahalla hautaan vie.
Surrur, surrur ja sinne on verinen, sotkuinen tie.

"Sirkkeli"
Löytyy noita Lidlin hunajapuffeja(sikahyviä mutta epäterveellisiä ja ravintoköyhiä), sitten on Fitness-muroja(no ei ole terveellisiä nuokaan) ja Weetabixiä(kumpikaan meistä tyttären kanssa ei saa niitä alas). Joskus aina niitä suklaamurojakin, missä valkosuklaatakin. Ja kaikkii muitakin ravintoköyhiä muroi...

Mutta meillä lapsi ei saa syödä muroja kuin kouluaamuina, koska mikään muu ei mene silloin alas. Että jos mä saan pitää farkut päällä piiskaa saadessa....

Nyt tulipuvut päälle, täältä pesee; Nesquickeja, cocoposeja, riisimuroja, niitä suklaariisimuroja, jotain minkä nimeä en muista, no onhan siellä pari eri pakettia mysliäkin :)
Ja monasti vielä joitain muita muroja.

Lisäkyssäri!

Saako teillä lapset ottaa muroja aamupalaksi, välipalaksi ja iltapalaksi jos tahtovat?

Meillä meni tuohon touhuun, mikään muu ei kelvannut mukamas jos oli hyviä muroja kaapissa. Sit sovittiin et vain aamupalaksi otetaan muroja.
Iltapalalle pyytävät usein puuroa.

Lapset 6-12v

Mä saan piiskaa paljon! ja kunnolla! tai sit mut kivitetään hengiltä..
Ostin TOKMANNILTA (miettikääs, semmosesta halpahallista) VIISI (5) pakettia Kellogsin muroja kun oli tarjous 5 pakettia 10€..
taitaa olla riisimuroja, maissimuroja sit niitä multi riisimuroja, sit jotai värikkäitä papukaija renkaita ja sit jotai ruislastuja kera omenan..
Sit ostin saattanallisia elovenan pikapuurojaki..

Lisäys, sit myllärin aamiaismysliä ja puurohiutaleita on 8 erilaista

Viimeksi muokattu:
"Sara"
Meilläkin kaappi täynnä pahuutta:

Rainbow:n riisimuroja, Cheerioseja, erilaisia muromyslejä, weetabixia ja silloin tällöin jopa niitä jäniksen papanoita niin kuin meidän lapset suklaamuroja kutsuu. Pahinta tässä on se, että lapset usein syö noita jukurtin kanssa :X

Meillä tällä hetkellä Lidlin riisimuroja ja Cheerios moniviljamuroja (tytön lemppareita).
Suklaamuroja aina silloin tällöin mutten viitsi ostaa kun syön itse sen paketin parissä päivässä, lapsi
ei niinkään niistä välitä :D

Meillä on niitä Nestlen kaninpapanamuroja, missä on maitosuklaa- ja valkosuklaamuropalloja. Taidetaan olla hyvin saatanallisia, kun sellasta sokerimyrkkyä annetaan lasten syödä.:saint: Yleensä on muunlaisia suklaamuroja tai Cheerioseja, mutta mies osti noita Nestlen muroja likalle kun neiti niistä niin tykkää.

Yhteistyössä