Kappas, loytyihan tallainen taalta!
eli joukkoon liittyy yksi vajislainen lisaa.
Mulla on tosiaan sukurasite viela tuohon vajikseen, joten sita kilppariarvoa on seurailtu jo pidemman aikaa: 06 tienoilla arvo oli (TSH) oli 1-2 valilla. ennen sita mulla on 2 lasta, joita tehdessa ei mitaan ongelmia raskauden alkamisen suhteen ollut.
Nyt kuitenkin minulla oli vuodessa 3 keskenmenoa, perakkain niita olikin jo 4 ja yhteensa siis 5 epaonnista raskautta putkeen, kun ensimmainen epaonninen raskaus paattyi rv 19+ sikion kehitysvaurion vuoksi.
Tutkittiin ja ainoa asia mika on muuttunut on tuo kilpirauhasarvo: se oli tammikuussa 3,6. (T4V 13)
Miettivat polilla etta se on viitearvoissa joten ei syyna mihinkaan, ja sain diagnoosiksi vaan etta kaikki kunnossa.
Itse aloin epailla kuitenkin toista koska oireillut olen aika pitkaan.
Nyt talla viikolla kontrolloitiin, ja olikin 4,2, (T4V 12) joka MYOS viitearvossa viela...
Menin historian kanssa lekuriin ja asiantuntijan mukaan ihan selva syy keskenmenoihini, eika ymmartanyt miksei ole laakitysta jo aloitettu, ja nyt siis alkoi talla viikolla
En tieda, onko tama nyt tyroksiini laakityksesta tullut, mutta mulla ei tana aamuna kutissut silmat kun herasin!!! Yleensa mulla silmat ovat muurautuneet umpeen ja ovat kuin olisi hiekkaa. Nyt on eka aamu vuosiin kun nain ei ole??
Saa nahda mita tama laakitys nyt vaikuttaa, koska itse olen sysannyt kaikki oireilut sivuun jo vuosia... pistanyt vasymyksen piikkiin.
T.Neiti +kihuli rv 26+5