Pahin asia minkä olet antanut anteeksi puolisollesi?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Uhkasi kännipäissään riehuessaan tappaa mut. Itse oon saanut anteeksi lieviä pahoinpitelyitä, joihin olen syyllistynyt, useiltakin kumppaneilta.

Tosin syynä olla jättämättä oli tuolloin varmasti enimmäkseen epätoivoni ja suurelta osin miehen käytöksestä aiheutunut toimintakyvyttömäksi tehnyt ahdistus. Erosimme myöhemmin, kun pääsin terapiaan.

"vieras"
Puolisoni kamalin temppu on baari-illan jälkeen könytä kotiin ja oksennella pitkin asuntoa - jäljet siivosin minä.

Itse olen hilkkua vaille pettänyt, ollut epäluotettava ja aiheuttanut miehelleni turhaa huolta kummallisilla oikuillani.

jsfsf
Kun sekosi päihteistä ja yritti tappaa mut... no, vois jo melkein sanoa etten kadu anteeksiantoa. Päihteidenkäyttö loppui siihen ja tapahtumasta on kolmisen vuotta, eikä mitään vastaavaa (tai muutakaan väkivaltaa) ole sen jälkeen ollut ja nykyään menee hyvin.

"vieras"
Niin ja täytyy sanoa, että kumppanini eivät ole pitäneet noita pahoinpitelyitä minään, niistä ei siis ole tullut mitään juttua tai sanomista edes. En oo silti niistä mitenkään ylpeä ja yritän kaikin tavoin seuraavassa suhteessa kunnioittaa paremmin toisen ihmisen fyysistä koskemattomuutta.

Aries 78
Pettäminen naimisissa olevan pomonsa kanssa, jotta pääsi etenemään urallaan..
Erosin, mutta annoin anteeksi. nykyään työmailma on niin raadollinen, että siellä on otettava kaikki hyöty irti..

Ei selitellyt tekojaan. Mutta itsekkin olisin hänen tilanteessa tehnyt sen, jotta ei olisi mennyt työpaikka alta :|

"vieras"
oikeesti naiset ettekö te arvosta itteenne sen vertaa et jos mies pettää ni heittäisitte sen ulos? mun ei tarvinny kyllä heittää ku mies läks ite mut olisin heittäny jos olis selvinny erilailla.

Annoin anteeksi, kun ei tullut kotiin yöksi henkilökunnan pippaloista vaikka aikoi, ei ilmoittanut että jää muualle yöksi, enkä myöskään saanut itse puhelimella kiinni koska akku oli perinteisesti mieheltä loppu. Olin ihan sekopäinen huolesta, että en enää edes vihainen vaan pelkästään peloissani mitä oli sattunut.
Minulle antoi anteeksi, vaikka vihaisena työnsin ulos ovesta riidan päätteeksi tavaroineen.

Mä olen todella onnellinen, että anteeksi antamiset tulee tässä suhteessa oikeasti anteeksi annettavista asioista.

itsenäinen nainen
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24416094:
pettämisen olen antanut anteeksi....

Oltiin oltu yhdessä vähän reilu kk..
Sain kuulla asiasta puoli vuotta myöhemmin...

Toista kertaa en anna anteeksi...
en antanut minäkään anteeksi toista kertaa. tai siis myöhemmin kävi ilmi että toinen kerta olikin jo kymmenes vai kuinkakohan mones lie...

mutta sen annoin anteeksi että mies kävi säännöllisesti testaamassa oliko hän sittenkin homoseksuaali. juu, ehkä en enää antaisi sitäkään anteeksi. pitäisi voida kyetä päättämään kumman sukupuolen kanssa sitten haluaa olla, jos ei kykene niin pysyy sinkkuna.

varas
Sen että mustamaalasi minua sukulaiselleen, sekä muutamat valheet. Ei mitään radikaalia vaikka nuokin olen aika tiukasti ottanut. Ikimaailmassa en pettämistä tai käsiksi käymistä antaisi anteeksi.

iohihh
Alkuperäinen kirjoittaja itsenäinen nainen;24416395:
en antanut minäkään anteeksi toista kertaa. tai siis myöhemmin kävi ilmi että toinen kerta olikin jo kymmenes vai kuinkakohan mones lie...
Sama. Ekan pettämisen jälkeen mikään ei muuttunut paitsi se, että mies peitteli jälkensä huolellisemmin. Mä uskon, että jos kerran kykenee pettämään, niin sitä ei enää voi lopettaa. Jälkeenpäin sitten tulikin ilmi useempi tapaus...

"vieras"
Sen, kun muutama vuosi sitten käyttäessään vielä päihteitä hän yhden baari-illan jälkeen löi vasaralla rikki meidän telkkarin. Myös muutamia muita päihteisiin liittyviä juttuja. Koskaan ei ole kuitenkaan ollut mua kohtaan väkivaltainen eikä pettänyt.

Nykyään on ihan eri mies kuin silloin, ei löydy moitteen sijaa. :)

"Jutta"
Sama. Ekan pettämisen jälkeen mikään ei muuttunut paitsi se, että mies peitteli jälkensä huolellisemmin. Mä uskon, että jos kerran kykenee pettämään, niin sitä ei enää voi lopettaa. Jälkeenpäin sitten tulikin ilmi useempi tapaus...
Minä petin suhteemme alkuaikoina. Mies antoi sen pitkän harkinnan jälkeen anteeksi. Ei ole tullut mieleenkään tehdä mitään vastaavaa sen jälkeen. Hyvin voi lopettaa siis, ihmisestä kiinni. Eikä ole siitä kiinni, etteikö olisi "tilaisuuksia" ollut.

pohjantähdenalla
Olin silloin raskaana,viimeiset kuukaudet menossa. Ex-miehellä oli yli 3kk pituinen seksisuhde mun selän takana. Sai anteeksi muutaman kuukauden jälkeen,kunnes vuosia myöhemmin otin eron,muiden syiden takia.

Yhteistyössä