"vieras"
Mikä on kamalin asia mitä puolisosi on tehnyt, ja olet antanut anteeksi etkä jättänyt? Tai mitä hirveää sinä olet tehnyt ja saanut puolisoltasi anteeksi?
en antanut minäkään anteeksi toista kertaa. tai siis myöhemmin kävi ilmi että toinen kerta olikin jo kymmenes vai kuinkakohan mones lie...Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24416094:pettämisen olen antanut anteeksi....
Oltiin oltu yhdessä vähän reilu kk..
Sain kuulla asiasta puoli vuotta myöhemmin...
Toista kertaa en anna anteeksi...
Sama. Ekan pettämisen jälkeen mikään ei muuttunut paitsi se, että mies peitteli jälkensä huolellisemmin. Mä uskon, että jos kerran kykenee pettämään, niin sitä ei enää voi lopettaa. Jälkeenpäin sitten tulikin ilmi useempi tapaus...Alkuperäinen kirjoittaja itsenäinen nainen;24416395:en antanut minäkään anteeksi toista kertaa. tai siis myöhemmin kävi ilmi että toinen kerta olikin jo kymmenes vai kuinkakohan mones lie...
Minä petin suhteemme alkuaikoina. Mies antoi sen pitkän harkinnan jälkeen anteeksi. Ei ole tullut mieleenkään tehdä mitään vastaavaa sen jälkeen. Hyvin voi lopettaa siis, ihmisestä kiinni. Eikä ole siitä kiinni, etteikö olisi "tilaisuuksia" ollut.Sama. Ekan pettämisen jälkeen mikään ei muuttunut paitsi se, että mies peitteli jälkensä huolellisemmin. Mä uskon, että jos kerran kykenee pettämään, niin sitä ei enää voi lopettaa. Jälkeenpäin sitten tulikin ilmi useempi tapaus...