Niin minua ei siis panna mihinkään muuhunkaan koloon. Heterosuhteessa nainen on vastaaonttava osapuoli ja se joka nautti erinäisten kolojen täyttymisestä.
Jos ei meillä, niin ei muillakaan. Vai miten se nyt meni?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin minua ei siis panna mihinkään muuhunkaan koloon. Heterosuhteessa nainen on vastaaonttava osapuoli ja se joka nautti erinäisten kolojen täyttymisestä.
Miehen eturauhanen on lähellä peräsuolta. Siten sieltä saa esim. sormella ärsytettyä sitä eturauhasta joka tuntuu hyvältä. Sitä kautta löytyy myös miehen "g-piste", joka toki myös tuntuu hyvältä. Itse suolessa en ole ikinä kuullut mitään seksuaalisia hermopäätteitä olevan (toki myönnän olevani väärässä jos asia toisin on). Samoin naisella voi osua hyviin kohtiin peräsuolen kautta, muuta yleensä vain sormella koska siitin menee sitä suolta mukaellen sinne minne sekin. Edelleenkään en ole naisellakaan kuullut olevan suolessa nautintopäätteitä.
Jos ei meillä, niin ei muillakaan. Vai miten se nyt meni?
Tuo on siis mun henkilökohtainen preferenssi ja näkemys heterosuhteesta. Piti mainita koska PölyEsteristä oli ihmeellistä että mua ei saa penetroida.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24411816:Ihan tiedoksi, etten edes haluaisi. Minusta siinä on vain epäkohta, että kuvittelet olevasi sen asian asiantuntija ja sulla on otsaa sanoa, että nainen, joka ei sitä halua, on epänormaali, kun et itsekään siihen suostuisi.
Minä kun luulin että tuo asia on yksilöriippuvainen eikä mies-naisriippuvainen. Kai hänelläkin on oikeus siitä kieltäytyä siinä missä sinunkin.
Ok, niin onkin.
Peräaukon ympärillä sekä peräsuolessa on runsaasti erilaisia hermopäätteitä ja kiihottumisen seurauksena peräaukon kudos paisuu, siksi sen koskettaminen tuntuu kiihottavalta sekä miehestä että naisesta. Lisäksi naisen peräsuolella ja emättimellä on yhteistä seinämää, joten peräsuoleen kohdistuva paine voi epäsuorasti stimuloida myös emätintä. Myös miehen eturauhanen on herkkä kosketukselle, ja sitä voi kosketella ja kiihottaa juuri peräsuolen kautta.
Mutta silti tuossa ei sanota mitään mikä muuttaisi mun mielipidettä. Koska tuossa sanotaan myös että se kiihottuminen tulee peräaukon koskettelusta ja peräsuolen kautta eturauhasen ja emättimen seinämien koskettelusta. Ei siitä itse aktista. Ja siinä myös sanotaan muitakin asioita mitä olen tässä keskustelussa sanonut (mm. se että peräsuoli on herkkä vahingoittumaan). On muuten kaikin tavoin hyödyllinen artikkeli niin puolesta kuin vastaakin oleville
Mutta joo, väärässä olin, olen pahoillani. Poistun keskustelusta.![]()
Edelleenkään en ole naisellakaan kuullut olevan suolessa nautintopäätteitä.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24411842:Paitsi että minä en ole häntä sanomassa epänormaaliksi, kuten hän on sanonut minulle monet kerrat + että olen seksuaalisesti epävarma ynnä jotenkin surkea muutenkin. Siinä katsos on vain se pikku pikku ero.
Eli sinä yhdistit tämän nyt johonkin mitä ko. henkilö on joskus sanonut, et siihen mitä hän nyt sanoo ?
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24411865:Yhdistän sen siihen, mitä mieltä hän oikeasti on.
ahaa, ja sinä saat sen päättää hänen puolestaan? eli hän on alistava ketku jonka mielipiteitä ei voi kuunnella, koska joskus sanoi ikävästi sinusta?
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24411816:Ihan tiedoksi, etten edes haluaisi. Minusta siinä on vain epäkohta, että kuvittelet olevasi sen asian asiantuntija ja sulla on otsaa sanoa, että nainen, joka ei sitä halua, on epänormaali, kun et itsekään siihen suostuisi.
Hm? En ole sanonut epänormaaliksi, tiedän että on paljonkin ihmisiä jotka eivät lainkaan pidä mistään peppuun liittyvästä.
Ihan sama mitä ihmiset tekee omilla vehkeillään kunhan eivät ei ala väsäämään aloituksen kaltaisia pelotteluviestejä.. ap:n komppaaminen on myös yleishaitallista toimintaa.
Ja taas tartutaan niin epäollennaisiin asioihin että ei tosikaan.
Kun kerran suolen päässä on lihas joka on tarkoitettu toimivaksi vain ulostettaessa niin johan nyt järkikin sanoo että löystyyhän se jos sitä säännöllisesti venytetään.
Jos peräsuoli olisi tarkoitettu yhdyntää varten olisi sinnekin se evoluutio laittanut mm. samanlaisen limakalvon kuin emättimessä eikä pelkästään suolta joka vaurioituu helpommin ja laittanut sinne sellaisia hermopäätteitä että naisella olisi edes mahdollisuus nauttia ja saada orgasmi moisesta touhusta.
Ilmiselvä trolli on ilmiselvä mutta perseestään pihit naiset toki innokkaasti nyökyttelevät noille perusteettomille paskapuheille.