Anaaliseksin "hinta"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lääkäri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24411095:
Miksi olisi, eihän se millään tavalla evoluutiota tue, jos ihmiset eivät lisäänny.

Sekä ihmiset että eläimet ovat arvaten harrastaneet peppuseksiä jo miljoonia vuosia.. evoluutio olisi varaman poistanut mieltymykset tai edes siirtänyt peräaukon paikkaa vähemmän otolliseen kohtaan jos se olisi oikeasti haitallista terveyden kannalta.

[QUOTE="eee";24411181]Oletko koskaan kuullut, etteivät homot ole ainoita, jotka harrastavat anaaliseksiä..........[/QUOTE]

Tai että homotkin voivat haluta vanhemmiksi sekä perheen, heillä on myös tunteet ja ajatukset joita voivat haluta jakaa näistä edellä mainituista asioista.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24411157:
No aloituksessahan puhuttiin potilaista, jotka harrastaa anaaliseksiä satavarmasti ja silloin jokainen voi varmana kuvitella, ettei se aina ehkä ole hellävaraista. Ja aloittaja mainitsee myös, että kannattaa luopua monsterisauvoista. Eikös siitä voi jotain päätellä?

Itse kyllä ihan kaikenvaralta haluan välttää koko asiaa.

Aloitus on varmasti huuhaata. Mutta siinä olet oikeassa että jos tunnet kipua niin kannattaa jättää suosiolla väliin. Aivan kuten suuseksissä, ei sinne työnnetä niin isoa halkoa että sattuu. Tai niin syvälle että sattuu kivusta välittämättä.

Jos taas nauttii ja noudattaa varovaisuutta, niin minun puolestani harrastakaa silloin kun molemmat sitä haluatte. Tuskin anaaliseksi on kynnyskysymys kenellekään pareista ehkä homoja lukuunottamatta.

Sekä ihmiset että eläimet ovat arvaten harrastaneet peppuseksiä jo miljoonia vuosia.. evoluutio olisi varaman poistanut mieltymykset tai edes siirtänyt peräaukon paikkaa vähemmän otolliseen kohtaan jos se olisi oikeasti haitallista terveyden kannalta.

Että ihan arvaten. Eläimetkin. Joo, esim kanat, joilla on yhteisreikä kaikille alapään toiminnoille. Mutta ei me ihmiset kanoja olla. Ja on keksitty kondomi, ynnä monia muita ehkäisykeinoja, että voisi yhtyä emättimeen ilman pelkoa raskaudesta.

Ja taas tartutaan niin epäollennaisiin asioihin että ei tosikaan.

Kun kerran suolen päässä on lihas joka on tarkoitettu toimivaksi vain ulostettaessa niin johan nyt järkikin sanoo että löystyyhän se jos sitä säännöllisesti venytetään.

Jos peräsuoli olisi tarkoitettu yhdyntää varten olisi sinnekin se evoluutio laittanut mm. samanlaisen limakalvon kuin emättimessä eikä pelkästään suolta joka vaurioituu helpommin ja laittanut sinne sellaisia hermopäätteitä että naisella olisi edes mahdollisuus nauttia ja saada orgasmi moisesta touhusta.

Miksi se olisi sen tehnyt? Kyse kun on pelkästään geenien siirtymisestä tuleville sukupolville ja geenien selviämisestä. On varmasti monia muitakin asioita joissa evoluutio ei ole tehnyt hyvää työtä. Esimerkiksi syöpä on säilynyt, vaikka se ei ole kovin hyvä asia. Se ei vain vaikuta niin paljoa kun sen vaikutukset tuntuvat yleensä vasta lisääntymisen jälkeen.

[QUOTE="eee";24411181]Oletko koskaan kuullut, etteivät homot ole ainoita, jotka harrastavat anaaliseksiä..........[/QUOTE]

Voi h*lvetti kun yksinkertainen ihminen. Anteeksi, mutta näin asia nyt on. Olen kuullut joo. Mutta voin lyödä vetoa että tällä mammapalstalla ei se anaaliseksi ole se ainoa yhdyntätapa näillä mammoilla joten siksi sitä ei varmastikaan tule kenenkään harrastettua niin usein että siitä vahinkoja pääsee syntymään. Tai jos pääsee niin yleensä se on niin iso tabu että siitä ei nimettömänäkään halua keskustella yleisesti kaikkien nähden.

[QUOTE="vieras";24411253]Tässä ketjussa näkee miten vähän evoluution toiminnasta oikein ymmärretään.[/QUOTE]

Juu. Miksi evoluutio ei ole siirtänyt nenää pois keskeltä naamaa, vaikka siitä on haittaa, kun juuri siihen yleensä lyötään ja ovi voi pamahtaa juuri siihen... Ja vielä se on sellainen, että voi murtua ja luunsirut upota aivoihin. Tuota Tripodin logiikkaa lainatakseni...

• Tykkää
Reactions: Millenia
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24411282:
Juu. Miksi evoluutio ei ole siirtänyt nenää pois keskeltä naamaa, vaikka siitä on haittaa, kun juuri siihen yleensä lyötään ja ovi voi pamahtaa juuri siihen... Ja vielä se on sellainen, että voi murtua ja luunsirut upota aivoihin. Tuota Tripodin logiikkaa lainatakseni...

Kun silmälasit ei sitten pysys päässä.

• Tykkää

Kun kerran suolen päässä on lihas joka on tarkoitettu toimivaksi vain ulostettaessa niin johan nyt järkikin sanoo että löystyyhän se jos sitä säännöllisesti venytetään.

Jos peräsuoli olisi tarkoitettu yhdyntää varten olisi sinnekin se evoluutio laittanut mm. samanlaisen limakalvon kuin emättimessä eikä pelkästään suolta joka vaurioituu helpommin ja laittanut sinne sellaisia hermopäätteitä että naisella olisi edes mahdollisuus nauttia ja saada orgasmi moisesta touhusta.

Onhan peräsuolessa limaa seinämissä? En minä nyt sitä sano että evoluutio olisi joku ajatteleva eliömuoto joka miettisi näitä asioita, mutta anaaliseksi on ihan samallailla osa seksuaalielämää joillakin kuin toisilla vaikkapa sitominen, lävistykset jne. Jos joku sitä ei halua niin kukapa siihen pakottaisikaan, se että aletaan sanomaan että jotenkin ihminen "hajoaa" kun se tekee jotain itselleen tai partnerille aktin yhteydessä. Kyllä ihmiset osaa itseään hajottaa ilman että väitetään automaattisesti jonkun toiminnan tekevän sen, väärän ihmisen kanssa sitä kokeilee jos perse hajoaa. Tai muuttuu pidätyskyvyttömäksi niinkuin niin moni on ihanasti väittänyt. Lihas on nimenomaan lihas, se supistuu ja rentoutuu, se venyy ja palautuu, jos sinne pitää joku yhdistelmärekka tunkea niin totta hitossa kestää jonkin aikaa ennenkuin se palautuu.

• Tykkää
Reactions: saga79
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24411219:
Että ihan arvaten. Eläimetkin. Joo, esim kanat, joilla on yhteisreikä kaikille alapään toiminnoille. Mutta ei me ihmiset kanoja olla. Ja on keksitty kondomi, ynnä monia muita ehkäisykeinoja, että voisi yhtyä emättimeen ilman pelkoa raskaudesta.

Tuolla lista Homosexual behavior in animals - Wikipedia, the free encyclopedia

Jos taas ei usko evoluution vaan luomisteoriaan niin miksi jumala teki peppuseksistä niin nautinnolista sekä naisille että miehille.. ja asensi peppurejän juuri houkuttelevaan kohtaan? Samasta syystä miksi loi muutkin houkutukset, jotta olisi helpompi erotella syntiset ja pelastettavat?

Luomuehkäisy on pop verrattuna muoviin ja hormonivalmisteisiin.

Kyllä naisetkin voivat nauttia anaaliseksistä ja saada siitä orgasmeja. Harmi jos sinulla homma ei toimi niin hyvin, mutta joillain muilla kyllä voi toimiakin.

Tuolla lista Homosexual behavior in animals - Wikipedia, the free encyclopedia

Jos taas ei usko evoluution vaan luomisteoriaan niin miksi jumala teki peppuseksistä niin nautinnolista sekä naisille että miehille.. ja asensi peppurejän juuri houkuttelevaan kohtaan? Samasta syystä miksi loi muutkin houkutukset, jotta olisi helpompi erotella syntiset ja pelastettavat?

Luomuehkäisy on pop verrattuna muoviin ja hormonivalmisteisiin.

Juu, totta kai se on pop ja hip ja hop, kunhan kukaan ei sinun peffaasi kaivele, vai mitä?

Ei se järvi soutamalla kulu!! Toki..ryppyreikä saattaa löysistyä. Mutta kai siitä ei haittaa oo kun kohtahan me paskotaan housuun vanhainkodissa. Toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä. Mua ei ainakaan huoleta jos naapurin Liisalla vähä pörähtelee tai vihellys kuuluu perästä ku se juoksee. Pikemminkin luo lisää hilpeyttä!! :D Mun puolesta jokaisen anaali saa olla joko paskantamista varten tai paukutelkoon naapurin Masa metri melallaan Liisaa pakariin..!! :D onpahan heillä ainakin (kai) hauskaa!! :D Ja siis minun mielestä se on sen Liisan asia jos se paskantaa housuun 30 vuotiaana. Kuuluuko asian huoli siis meille muille jos toisen pakari fuskaa?? mua ei ainakaan huoleta! oma toimii ja sillä sipuli! Ilman kyyneleitä! ;)

näin vanhustenhoitajana mun ilmeisesti täytyy olettaa että kaikki asiakkaani ovat harrastaneet anaaliseksiä oikein huolella koko ikänsä.
nimittäin jokaisella on rypäleterttu takapuolessa, vaipat, ulosteen pidätysvaikeuksia ja äänekkäät pierut :D

[QUOTE="vieras";24411374]näin vanhustenhoitajana mun ilmeisesti täytyy olettaa että kaikki asiakkaani ovat harrastaneet anaaliseksiä oikein huolella koko ikänsä.
nimittäin jokaisella on rypäleterttu takapuolessa, vaipat, ulosteen pidätysvaikeuksia ja äänekkäät pierut :D[/QUOTE]

:laugh: nyt hajosin

[QUOTE="vieras";24411374]näin vanhustenhoitajana mun ilmeisesti täytyy olettaa että kaikki asiakkaani ovat harrastaneet anaaliseksiä oikein huolella koko ikänsä.
nimittäin jokaisella on rypäleterttu takapuolessa, vaipat, ulosteen pidätysvaikeuksia ja äänekkäät pierut :D[/QUOTE]

HAHA juuri näin!! :D

Se on vanhuutta se. Kukaan tuskin haluaa näitä vaivoja ennenaikaisesti, jos vain on mahdollista estää ne? Suurin osa haluaa syödä terveellisesti välttääkseen terveyshaittoja, niin miksi ei muutakin todennäköisyyttä voisi ottaa huomioon? :) Kysyn vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24411352:
Juu, totta kai se on pop ja hip ja hop, kunhan kukaan ei sinun peffaasi kaivele, vai mitä?

Niin minua ei siis panna mihinkään muuhunkaan koloon. Heterosuhteessa nainen on vastaaonttava osapuoli ja se joka nautti erinäisten kolojen täyttymisestä.

Onhan peräsuolessa limaa seinämissä? En minä nyt sitä sano että evoluutio olisi joku ajatteleva eliömuoto joka miettisi näitä asioita, mutta anaaliseksi on ihan samallailla osa seksuaalielämää joillakin kuin toisilla vaikkapa sitominen, lävistykset jne. Jos joku sitä ei halua niin kukapa siihen pakottaisikaan, se että aletaan sanomaan että jotenkin ihminen "hajoaa" kun se tekee jotain itselleen tai partnerille aktin yhteydessä. Kyllä ihmiset osaa itseään hajottaa ilman että väitetään automaattisesti jonkun toiminnan tekevän sen, väärän ihmisen kanssa sitä kokeilee jos perse hajoaa. Tai muuttuu pidätyskyvyttömäksi niinkuin niin moni on ihanasti väittänyt. Lihas on nimenomaan lihas, se supistuu ja rentoutuu, se venyy ja palautuu, jos sinne pitää joku yhdistelmärekka tunkea niin totta hitossa kestää jonkin aikaa ennenkuin se palautuu.

Ihan vapaasti saa olla. Mun puolesta tosiaan voi tunkea vaikka sen rekan sinne takapuoleen jos siltä tuntuu.

Mun pointti nyt on siinä että on turha ketään alkaa väittämään epänormaaliksi jos ei anaaliseksiä harrasta. Ja pointti oli myös se että peräsuolta ei todella ole tarkoitettu yhdyntään. Ja mikään lihas ei kestä loputtomiin jos sitä venytetään ääriasentoon kerta toisensa jälkeen.

En mielestäni tuominnut anaaliseksiä harrastavia. Sanoin vaan että sitä ei ole alunperin tarkoitettu tehtäväksi ja että siinä tulee huomattavasti helpommin vaurioita kuin normaalissa seksissä. Ja mun mielestä ei kovin pieni sivuseikka ole se että nainen ei saa pelkästä perspanosta mitään nautintoa itsessään (koska ainoataan nautintohermopäätettä ei siellä takapuolessa ole. Tottakai siitä silti joku voi nauttia yms yms mutta sekin musta puolesta puhuu siitä että alunperin niin ei ole tarkoitettu.

Mutta edelleen painostan sitä että jokainen saa tehdä juuri niinkuin itse haluaa. Niin teen minäkin.

• Tykkää
Niin minua ei siis panna mihinkään muuhunkaan koloon. Heterosuhteessa nainen on vastaaonttava osapuoli ja se joka nautti erinäisten kolojen täyttymisestä.

Aivan koska se olisi luonnotonta jos... Mikä pakkomielle ihmisillä on luonnolliseen ja epäluonnolliseen, johan tuolla toisessa ketjussa, palstan hedelmissä, keskusteltiin siitä kuinka sektio i ole luonnollista, silti sitä tehdään ja vielä aika moni puoltaakin sen tekemistä :D

Status
Viestiketju on suljettu.