E
"eee"
Vieras
Ihan vapaasti saa olla. Mun puolesta tosiaan voi tunkea vaikka sen rekan sinne takapuoleen jos siltä tuntuu.
Mun pointti nyt on siinä että on turha ketään alkaa väittämään epänormaaliksi jos ei anaaliseksiä harrasta. Ja pointti oli myös se että peräsuolta ei todella ole tarkoitettu yhdyntään. Ja mikään lihas ei kestä loputtomiin jos sitä venytetään ääriasentoon kerta toisensa jälkeen.
En mielestäni tuominnut anaaliseksiä harrastavia. Sanoin vaan että sitä ei ole alunperin tarkoitettu tehtäväksi ja että siinä tulee huomattavasti helpommin vaurioita kuin normaalissa seksissä. Ja mun mielestä ei kovin pieni sivuseikka ole se että nainen ei saa pelkästä perspanosta mitään nautintoa itsessään (koska ainoataan nautintohermopäätettä ei siellä takapuolessa ole. Tottakai siitä silti joku voi nauttia yms yms mutta sekin musta puolesta puhuu siitä että alunperin niin ei ole tarkoitettu.
Mutta edelleen painostan sitä että jokainen saa tehdä juuri niinkuin itse haluaa. Niin teen minäkin.
Miksi sä toistat tätä, kun tämä ei pidä paikkaansa? Jotkut naiset kokevan anaaliseksin hyvinkin nautinnolliseksi. Sinusta se, että jotkut naiset nauttivat anaaliseksistä, puhuu sen puolesta, ettei naista ole tarkoitettu harrastamaan anaaliseksiä? Mitä ihmettä??