Anaaliseksin "hinta"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lääkäri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Ihan vapaasti saa olla. Mun puolesta tosiaan voi tunkea vaikka sen rekan sinne takapuoleen jos siltä tuntuu.

Mun pointti nyt on siinä että on turha ketään alkaa väittämään epänormaaliksi jos ei anaaliseksiä harrasta. Ja pointti oli myös se että peräsuolta ei todella ole tarkoitettu yhdyntään. Ja mikään lihas ei kestä loputtomiin jos sitä venytetään ääriasentoon kerta toisensa jälkeen.

En mielestäni tuominnut anaaliseksiä harrastavia. Sanoin vaan että sitä ei ole alunperin tarkoitettu tehtäväksi ja että siinä tulee huomattavasti helpommin vaurioita kuin normaalissa seksissä. Ja mun mielestä ei kovin pieni sivuseikka ole se että nainen ei saa pelkästä perspanosta mitään nautintoa itsessään (koska ainoataan nautintohermopäätettä ei siellä takapuolessa ole. Tottakai siitä silti joku voi nauttia yms yms mutta sekin musta puolesta puhuu siitä että alunperin niin ei ole tarkoitettu.

Mutta edelleen painostan sitä että jokainen saa tehdä juuri niinkuin itse haluaa. Niin teen minäkin.

Miksi sä toistat tätä, kun tämä ei pidä paikkaansa? Jotkut naiset kokevan anaaliseksin hyvinkin nautinnolliseksi. Sinusta se, että jotkut naiset nauttivat anaaliseksistä, puhuu sen puolesta, ettei naista ole tarkoitettu harrastamaan anaaliseksiä? Mitä ihmettä?? :D

Sekä ihmiset että eläimet ovat arvaten harrastaneet peppuseksiä jo miljoonia vuosia.. evoluutio olisi varaman poistanut mieltymykset tai edes siirtänyt peräaukon paikkaa vähemmän otolliseen kohtaan jos se olisi oikeasti haitallista terveyden kannalta.

Ainakin kädelliset harrastaa saman sukupuolen välistä seksiä silloin kun eivät halua jälkeläisiä. Tai näin on kerrottu parissa dokkarissa.

[QUOTE="eee";24411349]Kyllä naisetkin voivat nauttia anaaliseksistä ja saada siitä orgasmeja. Harmi jos sinulla homma ei toimi niin hyvin, mutta joillain muilla kyllä voi toimiakin.[/QUOTE]

Ei ole yhtään harmi. :D Ja sanojen asettelusi kertoo että varmaan jostain joskus joku nainen ehkä löytyy joka varmaan joskus ehkä saattaa saada pelkästä anaaliseksistä orgasmin.. :D

ja siihen ei lasketa esim. panon aikana tapahtuvaa käsityötä tms. jolla esim. minäkin saan orgasmin, vaan vain sisään-ulos-liike siittimellä peräsuolessa. Niin.. aika vähissä ne siitä orgasmin saavat naiset on..

Miten nää anaalijutut aiheuttaa niin suurta kiihkoa ihmisissä? Ja etenkin niissä, jotka eivät missään tapauksessa mitään halua perseeseensä. Mitä se heitä haittaa, jos joku muu nauttii anaaliseksistä?
En minäkään pidä esim. sitomisesta, muttei minulla ole mitään tarvetta sitä muilta kieltää.
"Se on luonnotonta ja ranteeseen tulee hiertymä, säännöllisesti sidottuna ranne voi mennä poikki
Ihan tosi, lääkärituttu kertoi!"

• Tykkää
Reactions: idunnor
Ihan vapaasti saa olla. Mun puolesta tosiaan voi tunkea vaikka sen rekan sinne takapuoleen jos siltä tuntuu.

Mun pointti nyt on siinä että on turha ketään alkaa väittämään epänormaaliksi jos ei anaaliseksiä harrasta. Ja pointti oli myös se että peräsuolta ei todella ole tarkoitettu yhdyntään. Ja mikään lihas ei kestä loputtomiin jos sitä venytetään ääriasentoon kerta toisensa jälkeen.

En mielestäni tuominnut anaaliseksiä harrastavia. Sanoin vaan että sitä ei ole alunperin tarkoitettu tehtäväksi ja että siinä tulee huomattavasti helpommin vaurioita kuin normaalissa seksissä. Ja mun mielestä ei kovin pieni sivuseikka ole se että nainen ei saa pelkästä perspanosta mitään nautintoa itsessään (koska ainoataan nautintohermopäätettä ei siellä takapuolessa ole. Tottakai siitä silti joku voi nauttia yms yms mutta sekin musta puolesta puhuu siitä että alunperin niin ei ole tarkoitettu.

Mutta edelleen painostan sitä että jokainen saa tehdä juuri niinkuin itse haluaa. Niin teen minäkin.

Ei tietenkään ole epänormaalia jos ei halua anaaliseksiä, ei mitenkään. Kuten ei sekään jos sitä toivoo kumppaniltaan, oli kumpaa sukupuolta tahansa. Harvinaisempaa tietyissä tilanteissa, mutta silti, ei mitään epänormaalia.

Ääriasentoon venyttäminen on kärjistystä, ei jokaisella miehellä ole John Holmes housuissaan. Tai tarvetta tunkea sitä yhdistelmärekkaa toisen takapuoleen.

Ja sitä toivoisi vältettävän tämmöisessä asiassa, kärjistämistä, mitä on juuri nämä "asiantuntija"-lausunnot siitä miten perse hajoaa anaaliseksin takia tai paskat housussa juokset vessaa kohti jne.

Mikään asia ei ole hyvästä jos sitä vedetään äärimmilleen, ei ykkösen tai kakkosen rassaaminen, joku marginaaliväestö siitä nauttii, mutta on aika stereotypisoimista väittää että joku asia on yhtäkuin sen tekeminen extremenä.

• Tykkää
Reactions: idunnor
[QUOTE="alma";24411497]Miten nää anaalijutut aiheuttaa niin suurta kiihkoa ihmisissä? Ja etenkin niissä, jotka eivät missään tapauksessa mitään halua perseeseensä. Mitä se heitä haittaa, jos joku muu nauttii anaaliseksistä?
En minäkään pidä esim. sitomisesta, muttei minulla ole mitään tarvetta sitä muilta kieltää.
"Se on luonnotonta ja ranteeseen tulee hiertymä, säännöllisesti sidottuna ranne voi mennä poikki
Ihan tosi, lääkärituttu kertoi!"[/QUOTE]

Samaa mieltä, kukin harrastaa sellaista seksiä mistä nauttii. Ei ole muiden asia sitä alkaa mitenkään muuttamaan.

Mun pointti nyt on siinä että on turha ketään alkaa väittämään epänormaaliksi jos ei anaaliseksiä harrasta.

Vähintään yhtä turha pelotella ja levittää väärää tietoa vaikka et itse harrasta sitä.

Ummetus on edelleen haitallisempaa kuin peppuseksi ja aiheuttaa pahemmat repeytymät kuin mitkään peppupanot. Oikealla ruokavaliolla peppu pysyy terveenä ja voi jopa hauskutella sillä vähän kun siltä tuntuu, ilman vaippapelkoja.

Juuri näin. Ei niistä ihan kahvipöytäkeskusteluna käydä puolituttujen kanssa.

No miksei? Siis voi kertoa vaikka jostain tutun tutun veljestä tai kaverista joka on homppeli ja sillä on ongelmana löysä reikä.:D

Mutta mitä ne homppelit sitten tekee kun reikä alkaa löystymään? Lopettaako ne seksin? Käykö lopulta niin kaikille homoille jotka ovat antaneet pyllyä? Mä haluaisin nyt näkökulmaa tähän joltain homolta jolla on löystynyt reikä.:whistle:

Samaa mieltä, kukin harrastaa sellaista seksiä mistä nauttii. Ei ole muiden asia sitä alkaa mitenkään muuttamaan.

Kun se menisikin niin ettei ihmiset puuttuisi toisten asioihin väittämillä ja väärällä tiedolla, voisi olla ehkä vähän mukavempaa kaikilla, eikä olisi tarvetta edes keskustella puolestakaan asioista mistä nyt keskustellaan. Täysin mahdotonta kuten palstalta voi todeta mihin asiaan tahansa liittyen :)

Vähintään yhtä turha pelotella ja levittää väärää tietoa vaikka et itse harrasta sitä.

Ummetus on edelleen haitallisempaa kuin peppuseksi ja aiheuttaa pahemmat repeytymät kuin mitkään peppupanot. Oikealla ruokavaliolla peppu pysyy terveenä ja voi jopa hauskutella sillä vähän kun siltä tuntuu, ilman vaippapelkoja.

Minen pelottele, enkä levitä väärää tietoa. Minen ollut se joka evoluution tähän sotki, minen ollut se joka sanoi että anaaliseksin harrastaminen on epänormaalia tai auttamatta vahingollista. Kommentoin vain että niin ei todellakaan ole alunperin tarkoitettu (kun siitä evoluutiosta tuli puhetta) ja että siitä saattaa tulla paljon helpommin vaurioita (kun tuli puhe löysäperseisistä homoista) kuin ns."normaalista" yhdynnästä. Mutta olen moneen kertaan myös todennut että jokainen joka siitä pitää niin tehköön, ei se minulta ole pois.

No miksei? Siis voi kertoa vaikka jostain tutun tutun veljestä tai kaverista joka on homppeli ja sillä on ongelmana löysä reikä.:D

Mutta mitä ne homppelit sitten tekee kun reikä alkaa löystymään? Lopettaako ne seksin? Käykö lopulta niin kaikille homoille jotka ovat antaneet pyllyä? Mä haluaisin nyt näkökulmaa tähän joltain homolta jolla on löystynyt reikä.:whistle:

:laugh:

Ei ole yhtään harmi. :D Ja sanojen asettelusi kertoo että varmaan jostain joskus joku nainen ehkä löytyy joka varmaan joskus ehkä saattaa saada pelkästä anaaliseksistä orgasmin.. :D

ja siihen ei lasketa esim. panon aikana tapahtuvaa käsityötä tms. jolla esim. minäkin saan orgasmin, vaan vain sisään-ulos-liike siittimellä peräsuolessa. Niin.. aika vähissä ne siitä orgasmin saavat naiset on..

Kaikki naisethan eivät saa orgasmia koko elämänsä aikana. Iso osa naisista ei saa orgasmia myöskään pelkästä yhdynnästä, vaan tarvitsee siihen muutakin kiihottamista. Eikö naista sitten oikeastaan ole tarkoitettu harrastamaan seksiä ollenkaan? Ja miksi ihmeessä sen orgasmin edes pitäisi tulla pelkästä peppuseksistä tai yhdynnästä?

No niin.., yhtä lailla sitten sinä voit ottaa samalla periaattella puheeksi omat henk. koht. "nolot" vaivasi. Tai olla ottamatta, mielummin ehkä niin... :D

[QUOTE="eee";24411571]Kaikki naisethan eivät saa orgasmia koko elämänsä aikana. Iso osa naisista ei saa orgasmia myöskään pelkästä yhdynnästä, vaan tarvitsee siihen muutakin kiihottamista. Eikö naista sitten oikeastaan ole tarkoitettu harrastamaan seksiä ollenkaan? Ja miksi ihmeessä sen orgasmin edes pitäisi tulla pelkästä peppuseksistä tai yhdynnästä?[/QUOTE]

Ja lisään vielä, että miksi ihmeessä orgasmin saaminen olisi jokin mittari, jolla voidaan mitata sitä, onko peppuseksi luonnollista vai ei??? :D

[QUOTE="eee";24411571]Kaikki naisethan eivät saa orgasmia koko elämänsä aikana. Iso osa naisista ei saa orgasmia myöskään pelkästä yhdynnästä, vaan tarvitsee siihen muutakin kiihottamista. Eikö naista sitten oikeastaan ole tarkoitettu harrastamaan seksiä ollenkaan? Ja miksi ihmeessä sen orgasmin edes pitäisi tulla pelkästä peppuseksistä tai yhdynnästä?[/QUOTE]

Tässä on kyllä jonkinlainen totuudensiemen takana. Pitääpä mainita vaimolle.

No tässä. Oma reikäni on todellakin löystynyt. Kiinteä paska pysyy vielä sisällä, mutta vähänkään pehmeämpi jöötti tulee kyllä housuun. Sama homma kun pieraisee, tuppaa tulemaan varren kanssa. Anaaliseksiä takana pari vuotta ja miesystävälläni ei ole mikään jättipenis. Vauriot anaalissa, mm sulkijalihasten löystyminen on pysyvä vaurio.

Olemme nyt jättäneet anaaliyhdynnät täysin pois, en halua menettää viimeistäkin pidättelykykyä. Tyydytämme toisemme oraalisesti tai käsin.

Mitä helkkaria sä jankkaat nyt ihan asian vierestä... Ei saa ei, mutta jokaisella naisella ON emättimessä ne valmiudet ja tuntopäätteet. Se on harmi sitten ettei kaikki niitä osaa/pysty valjastamaan käyttöön. JOS ne olisivat siellä perseen puolella niin mitä me voisimme siitä päätellä..? No emme kai mitään koska haluamme ymmärtää joka asian täysin väärin ja ohjaamme asian ihan väärälle raiteelle vain siksi että on mukavaa jankata asiasta. :)

No tässä. Oma reikäni on todellakin löystynyt. Kiinteä paska pysyy vielä sisällä, mutta vähänkään pehmeämpi jöötti tulee kyllä housuun. Sama homma kun pieraisee, tuppaa tulemaan varren kanssa. Anaaliseksiä takana pari vuotta ja miesystävälläni ei ole mikään jättipenis. Vauriot anaalissa, mm sulkijalihasten löystyminen on pysyvä vaurio.

Olemme nyt jättäneet anaaliyhdynnät täysin pois, en halua menettää viimeistäkin pidättelykykyä. Tyydytämme toisemme oraalisesti tai käsin.

Todiste siitä miksi harmaiden puheille ei voi laittaa isommin painoarvoa, ei AP:lle, eikä tälle "gaylle". Odotinkin että milloin joku neroharmaa tulee esittämään panoksensa tässä keskustelussa "homon" ominaisuudessa.

Mitä helkkaria sä jankkaat nyt ihan asian vierestä... Ei saa ei, mutta jokaisella naisella ON emättimessä ne valmiudet ja tuntopäätteet. Se on harmi sitten ettei kaikki niitä osaa/pysty valjastamaan käyttöön. JOS ne olisivat siellä perseen puolella niin mitä me voisimme siitä päätellä..? No emme kai mitään koska haluamme ymmärtää joka asian täysin väärin ja ohjaamme asian ihan väärälle raiteelle vain siksi että on mukavaa jankata asiasta. :)

Miehellä sekä naisella on näitä "tuntopäätteitä" myös anaalissa, mitenhän tämä nyt sitten tulkitaan :confused:

[QUOTE="eee";24411588]Ja lisään vielä, että miksi ihmeessä orgasmin saaminen olisi jokin mittari, jolla voidaan mitata sitä, onko peppuseksi luonnollista vai ei??? :D[/QUOTE]

Ja nyt taas mennään sivuun. Mä en edelleenkään ole tuomitsemassa ja paasaamassa että onko se luonnollista vai ei! Mä vaan olen sanonut (kun tuli puhe tuosta evoluutiosta) että näin ei liene ole alunperin tarkoitettu yhdyntään harrastettavan koska (monien muiden syiden lisäksi) ne naisen nautintohermopäätteet on ihan muualla kuin siellä takapuolessa.

Miehellä sekä naisella on näitä "tuntopäätteitä" myös anaalissa, mitenhän tämä nyt sitten tulkitaan :confused:

Miehen eturauhanen on lähellä peräsuolta. Siten sieltä saa esim. sormella ärsytettyä sitä eturauhasta joka tuntuu hyvältä. Sitä kautta löytyy myös miehen "g-piste", joka toki myös tuntuu hyvältä. Itse suolessa en ole ikinä kuullut mitään seksuaalisia hermopäätteitä olevan (toki myönnän olevani väärässä jos asia toisin on). Samoin naisella voi osua hyviin kohtiin peräsuolen kautta, muuta yleensä vain sormella koska siitin menee sitä suolta mukaellen sinne minne sekin. Edelleenkään en ole naisellakaan kuullut olevan suolessa nautintopäätteitä.

Itsasiassa miehillä on fysiikan mukaisesti huomattavasti enemmän niitä "tuntopäätteitä" anaalissa. Onko tulkinta siis se, että miehet on enemmän luotu vastaanottamaan peppuseksiä mitä naiset? Eikö tuo tulkita olisi itseasiassa melko loogistakin, kun huomioidaan evoluution "luoma" homoseksuaalisuus? :D

Siis, tosielämässä mulle on ihan sama, mitä kukakin (vapaaehtoisesti) vastaanottaa peppuunsa, kunhan nyt vähän faktoja latelin tähän uskomattomaan ketjuun...

Miehen eturauhanen on lähellä peräsuolta. Siten sieltä saa esim. sormella ärsytettyä sitä eturauhasta joka tuntuu hyvältä. Sitä kautta löytyy myös miehen "g-piste", joka toki myös tuntuu hyvältä. Itse suolessa en ole ikinä kuullut mitään seksuaalisia hermopäätteitä olevan (toki myönnän olevani väärässä jos asia toisin on). Samoin naisella voi osua hyviin kohtiin peräsuolen kautta, muuta yleensä vain sormella koska siitin menee sitä suolta mukaellen sinne minne sekin. Edelleenkään en ole naisellakaan kuullut olevan suolessa nautintopäätteitä.

Anaaliseksist

"Peräaukon ympärillä sekä peräsuolessa on runsaasti erilaisia hermopäätteitä"

Status
Viestiketju on suljettu.