Miten sinä naisena suhtaudut, kun isorintainen nainen käyttää niin tiukkaa ja syvään uurrettua paitaa, että

• Viestiketjun aloittaja "tanya"
  • Ensimmäinen viesti
"sondersson"
[QUOTE="vieras";24392919]No edellä puhuttiinkin työpukeutumisesta. Vapaa-ajalla saa tehdä mitä vaan, jos eivät läheiset häpeä.[/QUOTE]

Missä edellä ja miten se liittyy mun kysymykseeni? Mä ihmettelen sitä miten jotkut arvostelevat muita pukeutumisen perusteella, ihan arkipukeutumisen. Jos töihin tai hautajaisiin pukeutuu sopimattomasti niin silloin muut voivat ihan oikeutetusti pitää hölmönä. Mutta lutkana jos laittaa avonaisen paidan vaikka kaupungille? En ymmärrä. Tai häpeää jonkun tuntemattoman puolesta hänen paitansa takia... ei mee jakeluun.

"sondersson"
[QUOTE="vieras";24392948]Miksi ylipäätään ihmisille on aivot ja silmät annettu, jos ei niitä saa käyttää normaaliarvioiden tekemiseen toisista. Miksi taistella vastaan täysin päivänselvää asiaa. Joku nyt vaan näyttää joltakin. Ei sitä ääneen tarvitse sanoa eikä alkaa takanapäin silti haukkumaan.[/QUOTE]

Niin mutta kun sitä sanotaan ääneenkin, kyllä sä sen varmaan tiedät. Ne naiset jotka muita tuppaavat arvostelemaan, ihan takuulla jauhavat siitä juoruporukassaan. Edelleenkään se emun elämääni hetkauta, en vaan ymmärrä. Tai on kerran haitannut kun kaverini joutui laittamaan välit poikki kun hänen tyttöystävänsä ei sietänyt mun pukeutumista.

daa-aa
Minusta se on aika horahtavaa pukeutumista. Kerjää oikein että kattokkaa ja sitten ollaan "loukkaantuneita" kun miehet juttelee tisseille. Niin mäkin sillon teen, eihän niitä silmiä muuaalle voi saada kun tissit on "silmillä"...
Ja ei, en koskaan, KOSKAAN pukeudu samoin, vaikka onnistuiskin.

Ei yhtään tule kiusallinen olo. Paitsi tietysti ehkä silloin tulee, jos se näyttää kamalan rumalta, eli että ne on kamalan alhaalla, jolloin pääaukkokin on ihan hirveän alhaalla. Mutta ei sen takia, että ne on rinnat, vaan siksi, että ei näytä muuten kivalta. Vähän niinkuin jos jollain olis roska silmässä tai likatahra paidassa. Siis äärettömän harvoin sellainen häiritsee, ei lähes koskaan.

kyllähän sese niin on että isorintasella näkyy aina tissien muodot tai pukeudut telttaan. Tai näytät siltä että olet viimeisilläsi raskaana. Vaatteissa pitää olla muotolaskoksia rintojen kohdalla. Pieni kaula-aukko takaa huntsun dollyparton lookin ja avara pienentää tissien kokoa. Toki rintaliivien ei ole tarkoitus näkyä, mutta esim rintavaon alku voi näkyä mulla. Siinä on kuitenkin vielä senttitolkulla vaatetta jäljellä...

Vain kaksplussalla pitäisi kaikkia vastaantulevia tuijottaa ja miettiä mikä niissä on vikana. Liian lahoja, muookkaita, lautoja, säkkejä, jne

kyllähän sese niin on että isorintasella näkyy aina tissien muodot tai pukeudut telttaan. Tai näytät siltä että olet viimeisilläsi raskaana. Vaatteissa pitää olla muotolaskoksia rintojen kohdalla. Pieni kaula-aukko takaa huntsun dollyparton lookin ja avara pienentää tissien kokoa. Toki rintaliivien ei ole tarkoitus näkyä, mutta esim rintavaon alku voi näkyä mulla. Siinä on kuitenkin vielä senttitolkulla vaatetta jäljellä...

Vain kaksplussalla pitäisi kaikkia vastaantulevia tuijottaa ja miettiä mikä niissä on vikana. Liian lahoja, muookkaita, lautoja, säkkejä, jne

Olet oikeassa siinä, että pieni kaula-aukko isontaa rintoja. Ja varsinkin aikaansaa illuusion siitä, että ne ovat alhaalla. Ei pientenkään rintojen kanssa minun mielestä näytä poolokaulus hyvältä, koska saattaa näyttää, että rinnat ovat jotenkin alhaalla.

Muotisalonki.com Tuija
Kiitos lämmin Tundra -arjen sankari että huomasit muotiblogini T-paitajutun. Kirjoituksessani http://www.muotisalonki.com/2010/12/tyop-tyylikkaat-jakkupukunaiset.html kerron myös siitä että jos nainen haluaa pukeutua asiallisesti työssä, hänen rintavakonsa ei näy. Vapaa-ajalla ei tänä päivänä enää ole samaa pukeutumisetiketttiä mitä aiemmin, jopa rintaliivien olkaimien näkyminen hyväksytään. Rintaliivin kupin näkyminen alkaa jo lähetä etikettivirhetttä, vaikkakin nuoriso on jo heittänyt tämänkin säännön roskakoriin. Kaunis yleissääntö on aina, että ei loukkaa muita ihmisiä pukeutumisellaan. Tältä kulmalta katsottuna, rintavako voi vielä näkyä yökerhossa, mutta arkena lounasravintolassa se ei ehkä ole mukavaa katseltavaa muiden kanssasyöjien mielestä. Vaikka joukossa olisi 'ahdasmielisiäkin', heidänkään loukkaamisensa ei ole kaunista käytöstä.

Yhteistyössä