Miksi naisten on niin vaikea ymmärtää, että on olemassa miehiä jotka eivät harrasta seksiä kaikkien kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipa niiteissä 24h
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nipa niiteissä 24h

Vieras
Olen ihmetellyt kuinka tälläisiä panomiehiä pidetään suuressa arvossa. Ne naiset joiden kanssa nämä äijät ovat köyrineet ovat 90 prosenttisesti vastenmielisiä. Sitten he kovaan ääneen kehuvat kuinka monen naisen kanssa he ovat olleet. Kerran repesin nauramaan, kun tälläinen yhdenillanhoito tuli moikkaamaan kaveriani. Tämä nainen oli n. 50 vuotias, ylipainoinen ja ei todellakaan mikään kaunis, voitaisiin juopoksi kutsua.

Tälläiset miehet ovat sitten monien naisten mielestä aivan mahtavaa sakkia, niitä pelimiehiä jumalan armosta. Kuka hyvänsä voi kertoa sinulle, että hänellä on ollut tuhat naista jos ei ole mitään tasorajaa ja panee kaikkea mikä liikkuu. Jotkut vaativat hieman enemmän.

Mun mielestä taas sellaset miehet on kuvoja, jotka ei edes kato, minkälaisen kanssa ne on, vaan niille kelpaa ihan kaikki. Pitäs edes vähän nähdä vaivaa. Myös jos joku kehuu tommosilla jutuilla, niin se on automaattisesti kuvotus.

Ei ole ainakaan mulle mitenkään vaikea ymmärtää, että on miehiä jotka eivät makaa kaikkien kanssa.

Mutta ei kaikki sarjakaatajat ole sellaisia, joilla ei ole mitään tasoa...kyllä komea mies löytää tasoistaan naisseuraa aika helpostikin.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24381996:
Mun mielestä taas sellaset miehet on kuvoja, jotka ei edes kato, minkälaisen kanssa ne on, vaan niille kelpaa ihan kaikki. Pitäs edes vähän nähdä vaivaa. Myös jos joku kehuu tommosilla jutuilla, niin se on automaattisesti kuvotus.

Tälläisiä miehiä moni pitää homona, jos vaatii jotain tasorajaa. Saa kuulla haukkumista, jos nyt ei ihan mikä hyvänsä kelpaa. Ei kelpaa, ei todellakaan. Kyllä noissakin homissa joku järki pitää olla, kuka haluaa harrastaa seksiä jonkun vastenmielisen kuvotuksen kanssa, en todellakaan ymmärrä.

• Tykkää
Reactions: Big Bang Theory
Minä tiedän, että suurinosa miehistä ei ole tuollaisia. Harvoilla on 10 sänkykumppania elämänsä aikana. En arvosta tuollaiisa miehiä ollenkaan jotka panee kaikkea mikä liikkuu. yök!!!

en kyllä arvosta naistakaan joka levittelee kaikille. Joku taso sentään :)

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24382020:
Varmana, mutta sellaiset osaa käyttäytyä, eikä ne koko ajan leveile niillä jutuilla.

Se, että kovaan ääneen julistaa panneensa sitä, tätä ja tuota, on kyllä jotain todella kuvottavaa.

Ymmärrän sen 15 v teiniviiksipojalta jotenkuten, mutten aikuiselta mieheltä.

Ei ole ainakaan mulle mitenkään vaikea ymmärtää, että on miehiä jotka eivät makaa kaikkien kanssa.

Mutta ei kaikki sarjakaatajat ole sellaisia, joilla ei ole mitään tasoa...kyllä komea mies löytää tasoistaan naisseuraa aika helpostikin.

Seuraa löytyy, mutta minua ihmetyttää ihmisten suhtautuminen jos ei pane kaikkea mikä liikkuu. Ei se tee sinusta homoa, jos et mene jokaisen kanssa sänkyyn.

Alkuperäinen kirjoittaja Nipa niiteissä 24h;24382040:
Seuraa löytyy, mutta minua ihmetyttää ihmisten suhtautuminen jos ei pane kaikkea mikä liikkuu. Ei se tee sinusta homoa, jos et mene jokaisen kanssa sänkyyn.

Taidat liikkua omituisessa seurassa, jos sinulta odotetaan semmoista, että astuisit aivan kaikkea. Eihän vaan kaverisi ole Korkeasaaren apinalinnasta karanneita?

No ne ovat varmasti kuvottavia jotka naisille kehuu sitä kuinka monen kanssa on ollut. Mutta olen käsittänyt että sitte miesten illoissa kerskuillaan kaikilla kaadoilla. Ehkä vähän liioitellaankin.

Ap on ymmärtääkseni mies, joten hän joutuu kuuntelemaan noita pässejä enemmän kuin myö naiset.

No ne ovat varmasti kuvottavia jotka naisille kehuu sitä kuinka monen kanssa on ollut. Mutta olen käsittänyt että sitte miesten illoissa kerskuillaan kaikilla kaadoilla. Ehkä vähän liioitellaankin.

Ap on ymmärtääkseni mies, joten hän joutuu kuuntelemaan noita pässejä enemmän kuin myö naiset.

Juu, onhan niissä jutuissa aina Lapin lisää, mutta mikä kehumisen aihe se on jos on pannut jotain mörköä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nipa niiteissä 24h;24382110:
Juu, onhan niissä jutuissa aina Lapin lisää, mutta mikä kehumisen aihe se on jos on pannut jotain mörköä.

:D Ja kun sinä päivittelet, että olipas kauhea mörkö, niin niitä nolottaa ja ne sanoo, että olet niin kranttu, että varmasti homo?

Alkuperäinen kirjoittaja Nipa niiteissä 24h;24382085:
Voi kuule meitä on paljon.

Sellaset miehet jotka eivät ole onnistuneet hankkimaan tyyliin yhtäkään naista, ovat yleensä vähän omituisia näin naisen näkökulmasta.
Oli just juttua yhdestä vähän reppanasta miehestä joka oletettavasti ei ole koskaan ollut naisen kanssa. Yks naispuolinen ystävä sitten on ollut hänelle kiltti, miksi ei. Mukava mies noin muuten. No nyt se mies on alkanut pommittamaan puheluilla ja viesteillä, vahtii talon ulkopuolella ja kaikkea muuta creepyä. Vähän tukala tilanne tälle naiselle jota ei tosiaankaan mies sillä tavalla kiinnosta, ihan kaverilinjalla olisi tahtonu olla.

Ei sitä kauaa tarvi miettiä että miksi jotkut eivät oikein onnistu noissa naisasioissa...

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24382130:
:D Ja kun sinä päivittelet, että olipas kauhea mörkö, niin niitä nolottaa ja ne sanoo, että olet niin kranttu, että varmasti homo?

Totta, kyllähän sitä saa vittuilla. Mutta välillä vain ihmettelen noiden kavereiden touhuja. Saa kai sitä aikuiset tehdä mitä lystää, mutta joku suuri panomies ei kukaan ole jos suurin osa naisista on niitä mörköjä joilta saa.

Sellaset miehet jotka eivät ole onnistuneet hankkimaan tyyliin yhtäkään naista, ovat yleensä vähän omituisia näin naisen näkökulmasta.
Oli just juttua yhdestä vähän reppanasta miehestä joka oletettavasti ei ole koskaan ollut naisen kanssa. Yks naispuolinen ystävä sitten on ollut hänelle kiltti, miksi ei. Mukava mies noin muuten. No nyt se mies on alkanut pommittamaan puheluilla ja viesteillä, vahtii talon ulkopuolella ja kaikkea muuta creepyä. Vähän tukala tilanne tälle naiselle jota ei tosiaankaan mies sillä tavalla kiinnosta, ihan kaverilinjalla olisi tahtonu olla.

Ei sitä kauaa tarvi miettiä että miksi jotkut eivät oikein onnistu noissa naisasioissa...

Eihän se nyt noinkaan tarvitse olla. Joku voi vaan olla valikoiva. Tai sitten on jo löytänyt kumppanin.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24382161:
Eihän se nyt noinkaan tarvitse olla. Joku voi vaan olla valikoiva. Tai sitten on jo löytänyt kumppanin.

Toki, mutta käyvätkö tällaiset mammapalstoilla valittamassa miten naiset aina valitsevat jonkun muun?

No, mutta sinä viet tämän johonkin toiseen ääripäähän. Jos pidät korkeasti koulutettua, kunnostaan huolta pitävää, ihan mukiinmenevän näköistä, puheliasta, hyvin toimeentulevaa miestä jonain ressukkana. Jotkut katsos pikkuisen miettivät mihin munansa laittavat.

Enkä tarkoita mitään ikineitsyitä jotka eivät harrasta ikinä seksiä vaan kun harrastetaan seksiä, niin siltä naiselta myös odotetaan tiettyjä ominaisuuksia, yksi niistä vaadittavista ominaisuuksista on se, että nainen muistuttaa edes etäisesti ihmistä.

Yhteistyössä