Onks kova testaaminen?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24380497:Kirjoitan blogia halvoista viineistä. :snotty:
Joo. Tai sitten sellainen "eniten vituttaa kaikki"-tyyppinen blogi, jossa tuon vituttamisen sijaan paheksutkin kaikenlaista. Vaikka sitä, että lapsiperheet ei olleetkaan tarpeeksi innoissaan merirosvoristeilystä tai sitten siitä, että taas on luvattu vesisadetta siihen päivään kun sun pitäis mennä ulos. Ehkä voisit paheksua myös ammattitaidottomia lääkäreitä jotka ei ymmärtäneet sun jalkasi päälle heti ensimmäisellä kerralla. Hyvä paheksunnan kohde voisi olla myös muut kulttuuririennot, jonne laiskat perheet ei jaksa lapsiaan kuskata. Luulen, että tällä ajatuspohjalla sun blogista ei teksti tule loppumaan.Sä voisit perustaa blogin jalallesi.
Sopivasti.Onks kova testaaminen?
Tervetuloa pääni sisään...Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24380471:Onko sulla vielä se sarjakuvablogi olemassa? Olen hukannut sen osoitteen.
Minä lukisin Eikä se kuvallisuus ole mun mielestä mikään pakko. Seuraan sellaisia blogeja, joissa kuvia ei oikeastaan ole koskaan.Minulla ei ole blogia, se kuvapuoli muodostuisi minulle liian ongelmalliseksi. :ashamed:
Enkä tiedä jaksaisiko kukaan ailahtelevia ajatuskulkujani lukea. Rieputan blogiin olisin kyllä utelias kurkkaamaan.
Kiitti, täytyy laittaa nyt talteen!Tervetuloa pääni sisään...
Mutta mitään en ole saanut aikaan... ei kunnon skanneria, ei photoshoppia, ei aikaa....
Säkin vissiin kuvittelet olevasi äärimmäisen hauska. No, huti tuli.Joo. Tai sitten sellainen "eniten vituttaa kaikki"-tyyppinen blogi, jossa tuon vituttamisen sijaan paheksutkin kaikenlaista. Vaikka sitä, että lapsiperheet ei olleetkaan tarpeeksi innoissaan merirosvoristeilystä tai sitten siitä, että taas on luvattu vesisadetta siihen päivään kun sun pitäis mennä ulos. Ehkä voisit paheksua myös ammattitaidottomia lääkäreitä jotka ei ymmärtäneet sun jalkasi päälle heti ensimmäisellä kerralla. Hyvä paheksunnan kohde voisi olla myös muut kulttuuririennot, jonne laiskat perheet ei jaksa lapsiaan kuskata. Luulen, että tällä ajatuspohjalla sun blogista ei teksti tule loppumaan.
Ai, kylläpä sun sanansäilä nyt viilsikin pahasti. Nyyh.Säkin vissiin kuvittelet olevasi äärimmäisen hauska. No, huti tuli.
Mulle, joka tekee yleensä ensi ja miettii vasta sitten, 18 tuntia on toooooooooooooooosi pitkä aika . Ja tuo, että joku oli sen jo kerran tänne linkittänyt, oli se painavin peruste. Toisekseen - mulla ei ole tarkoitus pitää mitään terapiapäiväkirjaa, joten on ihan kivakin, jos saa lukijoita.Heh. Tosi pitkän miettimisen jälkeen. Melkein meni jopa 18 tuntia jos sitäkään. Ja sitäpaitsi, onhan tuo ollut täällä palstalla jo ja olet itsekin ollut siitä tietoinen.
Joo. Tai sitten sellainen "eniten vituttaa kaikki"-tyyppinen blogi, jossa tuon vituttamisen sijaan paheksutkin kaikenlaista. Vaikka sitä, että lapsiperheet ei olleetkaan tarpeeksi innoissaan merirosvoristeilystä tai sitten siitä, että taas on luvattu vesisadetta siihen päivään kun sun pitäis mennä ulos. Ehkä voisit paheksua myös ammattitaidottomia lääkäreitä jotka ei ymmärtäneet sun jalkasi päälle heti ensimmäisellä kerralla. Hyvä paheksunnan kohde voisi olla myös muut kulttuuririennot, jonne laiskat perheet ei jaksa lapsiaan kuskata. Luulen, että tällä ajatuspohjalla sun blogista ei teksti tule loppumaan.
Jos vaikka pysyttäis asiassa?
No, minulla on tasan toisin päin... siis kuvien suhteen.Tuota kuvapolitiikkaa oon miettinyt... kun itse en ole mikään älyn innokas - saati lahjakas - kuvaaja, niin en oikein osaa ajatella, että kamalasti laittaisin omaani kuvia, vaikka kaikissa muissa tuntuu niitä olevan. Itse ajattelen jotenkin niin, että kuvan pitäisi tuoda lisäarvoa siihet tekstiin, ei siis kuvia kuvien vuoksi. Mutta voi kyllä olla, ettei noita jaarituksia kukaan jaksa lukea muutenkaan, saati ilman kuvia .
En mäkään ole hyvä kuvaaja ja kuvien laatu on aikas surkea. (kamerakin on joku halpis ja pudonnut lattialle sen tuhannen kertaa) Kuitenkin pidän itse enemmän kuvallisista blogeista ja siksi haluan myös omaani kuvia. Kuvista olen kuitenkin tarkka: ei kasvokuvia kenestäkään, jos ulkoa kuvia ei katukylttien nimiä(aika yleinen "moka" monilla...), ei auton rekisterikilpiä, jos auto sattuu kuvassa tönöttämään jne.Tuota kuvapolitiikkaa oon miettinyt... kun itse en ole mikään älyn innokas - saati lahjakas - kuvaaja, niin en oikein osaa ajatella, että kamalasti laittaisin omaani kuvia, vaikka kaikissa muissa tuntuu niitä olevan. Itse ajattelen jotenkin niin, että kuvan pitäisi tuoda lisäarvoa siihet tekstiin, ei siis kuvia kuvien vuoksi. Mutta voi kyllä olla, ettei noita jaarituksia kukaan jaksa lukea muutenkaan, saati ilman kuvia .
Hmm...onko metallikierrekapseli ehdoton edellytysAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24380497:Kirjoitan blogia halvoista viineistä. :snotty:
Hyviä pointteja!En mäkään ole hyvä kuvaaja ja kuvien laatu on aikas surkea. (kamerakin on joku halpis ja pudonnut lattialle sen tuhannen kertaa) Kuitenkin pidän itse enemmän kuvallisista blogeista ja siksi haluan myös omaani kuvia. Kuvista olen kuitenkin tarkka: ei kasvokuvia kenestäkään, jos ulkoa kuvia ei katukylttien nimiä(aika yleinen "moka" monilla...), ei auton rekisterikilpiä, jos auto sattuu kuvassa tönöttämään jne.
Metallikorkkihan on nykyään myös laatuviinien ominaisuus. Tuttuja viinejä suosikeissasi. Nero Copertino Riserva on juuri kaapissa, lienee seuraava postaukseni, kunhan pääsen pulloon käsiksi.Hmm...onko metallikierrekapseli ehdoton edellytys
Tuollaista blogia minä mielelläni ainakin vilkaisisin. Pistänpä tähän jonkun edullisista suosikeistani, josko vaikka niiden perusteella voisit ehdottaa minulle jotain muuta (uutta) tutustumisen arvoista.
Chile:
Gato Negro / Cabernet Sauvignon ( ~7 eur)
Espíritu de Chile / Shiraz Cabernet (7 eur)
Italia:
Salice Salentino Nero Riserva / Negroamaro & Malvasia nera (10 eur)
Espanja:
Viña Albali Crianza / Tempranillo (7 eur)
Los Monteros / Monastrell (9 eur)
Tässä oli hauskasti kiteytetty olennainenJoo. Tai sitten sellainen "eniten vituttaa kaikki"-tyyppinen blogi, jossa tuon vituttamisen sijaan paheksutkin kaikenlaista. Vaikka sitä, että lapsiperheet ei olleetkaan tarpeeksi innoissaan merirosvoristeilystä tai sitten siitä, että taas on luvattu vesisadetta siihen päivään kun sun pitäis mennä ulos. Ehkä voisit paheksua myös ammattitaidottomia lääkäreitä jotka ei ymmärtäneet sun jalkasi päälle heti ensimmäisellä kerralla. Hyvä paheksunnan kohde voisi olla myös muut kulttuuririennot, jonne laiskat perheet ei jaksa lapsiaan kuskata. Luulen, että tällä ajatuspohjalla sun blogista ei teksti tule loppumaan.