Täysi sota päällä Englannissa: "Jättäkää kotinne"

• Viestiketjun aloittaja hui kuinka kamalaa :O
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
[QUOTE="vieras";24365117]Yleensähän teillä suvaitsevaisilla on syyllinen selvillä ennen kuin liekit ovat ehtineet sammua, kuten kävi esim Tampereen pitseriapalon yhteydessä, kun Päivi Lipponen (sdp) syytti persuja murhapoltosta. Kummasti sinäkin osasit vaatia persujen, erityisesti Halla-ahon, päätä vadille Norjan teurastuksen takia, mut nythän kaikki on tietenkin toisin Englannin mellakoiden suhteen.[/QUOTE]

Sinä sitten jaksat jauhaa Päivi Lipposesta joka käänteessä. Yritä nyt jo vihdoin takoa sinne kovaan kalloosi, että minä en ole vihreä, demari enkä vasuri.

Kannatan työperäistä maahanmuuttoa.

Joten lopeta noi yleistykset, ne lähinnä kuvottavat minua.

[QUOTE="vieras";24365146]Kerro ihan omin sanoin miten armeija tukahduttaa mellakat. Millä välineillä ja millä taktiikalla.[/QUOTE]

Käytä mielikuvitusta. Vesitykki voisi olla mainio :rolleyes: Tai sitten vain panssarivaunuja vyörymässä kohti mellekoitsijoita. Jäisitkö itse seisoskelemaan paikoilleen tai heittelemään polttopulloja kunnes jäät alle?

Juu, en tiedä kaikkea armeijasta enkä siitä, mitä Brittiarmeija kouluttaa tai ei, mutta eihän poliisejakaan siksi totella että heillä on aseet.

"vieras"
[QUOTE="Vieras";24365160]Sinä sitten jaksat jauhaa Päivi Lipposesta joka käänteessä. Yritä nyt jo vihdoin takoa sinne kovaan kalloosi, että minä en ole vihreä, demari enkä vasuri.

Kannatan työperäistä maahanmuuttoa.
[/QUOTE]

Kerroinko Lipposkasta jotain virheellistä tietoa, vai mistä sun kenkä puristaa?

Sitten sinä olet nykyisen maahanmuuttopolitiikan vastustaja eli persu.

Miten muuten aiot työllistää mamut siinä kaikkien aikojen suurimmassa lamassa joka on alkamassa heti kohta?

"vieras"
Käytä mielikuvitusta. Vesitykki voisi olla mainio :rolleyes: Tai sitten vain panssarivaunuja vyörymässä kohti mellekoitsijoita. Jäisitkö itse seisoskelemaan paikoilleen tai heittelemään polttopulloja kunnes jäät alle?

Juu, en tiedä kaikkea armeijasta enkä siitä, mitä Brittiarmeija kouluttaa tai ei, mutta eihän poliisejakaan siksi totella että heillä on aseet.
Nyt sä olet sekoittanut palokunnan ja armeijan. :D

Antaisitko sinä vastuussa olevana viranomaisena tai poliitikkona armeijalle luvan ajaa panssarivaunulla mellakoitsijoiden päälle?

Kaupunkisodassa polttopulloja heitetään panssarivaunujen päälle kerrostalojen ikkunoista ja katoilta. Vaunuilla ei edes pysty ampumaan niin ylös kun ei tuo korotuskulma riitä.

"diu"
Mistä syystä nuo mellakat lähti käyntiin. Siis oliko tämä poliisien ampuma tyyppi täysin syytön eli poliisit vaan tulivat ja ampuivat vai miten??? En nyt ymmärrä mistä nämä mellakat lähtivät käyntiin.
Siitä poliisi yritti pidättää erään herrasmiehen joka sitten alkoikin ampumaan poliiseja päin. Tällöin poliisi ampui hänet.

Ainut virhe oli se, että ampuja (ammuttu) oli musta. Jos olisi ollut valkoinen, niin näitä mellakoita ei olisi.

[QUOTE="vieras";24365252]Kerro toki mitä apua rauhanturvaajista oli Jugoslavian hajoamissodissa.

Poliiseilla ON lupa tappaa tarpeen niin vaatiessa ja he myös käyttävät tätä oikeutta.[/QUOTE]

Onneksi tilanne ei ole tuolla vielä yhtä paha kuin Jugoslaviassa. Kyse on yksinkertaisesti resursseista ja sitä vajetta armeija on hyvä paikkaamaan. Mellakoissa jo pelkästään raivaustyöt vaativat miehiä. Lisäksi on moni muita tehtäviä joihin ei vaadita kovia piippuun. Mellakoitsijat eivät ole mitään koulutettuja sotilaita ja suuri osa heistä on rauhoitettavissa helposti. Kuinka monen mellakoitsijan tarkoitus on tappaa viranomaisia tuolla tai vahingoittaa heitä vakavasti.

Puolustusvoimien velvollisuuksista:
"virka-apu yleisen järjestyksen ja turvallisuuden ylläpitämiseksi, terrorismirikosten estämiseksi ja keskeyttämiseksi sekä muuksi yhteiskunnan turvaamiseksi
pelastustoimintaan osallistuminen antamalla käytettäväksi tarvittavaa kalustoa, henkilöstöä ja asiantuntijapalveluja
osallistuminen avun antamiseen toiselle valtiolle terrori-iskun,
luonnononnettomuuden, suuronnettomuuden tai muun vastaavan tapahtuman johdosta"

Edit: Asiat pahentuisivat paljon jos poliisi tai armeija alkaisi tappamaan mellakoitsijoita tai ampumaan kovilla heitä kohti.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
"vieras"
[QUOTE="vieras";24365117]Yleensähän teillä suvaitsevaisilla on syyllinen selvillä ennen kuin liekit ovat ehtineet sammua, kuten kävi esim Tampereen pitseriapalon yhteydessä, kun Päivi Lipponen (sdp) syytti persuja murhapoltosta. Kummasti sinäkin osasit vaatia persujen, erityisesti Halla-ahon, päätä vadille Norjan teurastuksen takia, mut nythän kaikki on tietenkin toisin Englannin mellakoiden suhteen.[/QUOTE]

Aikamoista. Onneksi en itse enää asuu tuolla ja tutuilla on mahdollisuus mennä muualle turvaan.

Mun mielestä on ihan äärimmäisen huvittavaa, että joku tuomitsee kaikki maahanmuuttajat ja maahanmuuton siksi, että Lontoossa mellakoi tummihoisia ihmisiä...

Kolmas korppi harmaana
[QUOTE="vieras";24364922]Kummasti sitä osattiin tuomita persut Norjan tapahtumien vuoksi, mutta nyt sitten ollaan hiljaa mitalin toisesta puolesta. Joko Suomen punavihreät ovat kantaneet vastuunsa Englannin mellakoista?[/QUOTE]

Tekis mieli tehdä majurit ja hakata päätä seinään... Ei taas tätä xD xD xD

no voi kiesus
Aikamoista. Onneksi en itse enää asuu tuolla ja tutuilla on mahdollisuus mennä muualle turvaan.

Mun mielestä on ihan äärimmäisen huvittavaa, että joku tuomitsee kaikki maahanmuuttajat ja maahanmuuton siksi, että Lontoossa mellakoi tummihoisia ihmisiä...
Minkähän kumman takia? Kyllä hämmästyttää nämä ihmiset jotka seikkailee huuli pyöreänä kukkahattu korvilla roikkuen ihmettelemässä maahanmuuttajien väkivaltaisuutta.
Ihmettelet varmaan samalla kuinka romanit eivät ole sopeutuneet kymmenien vuosien kuluttuakaan Suomeen, ja kuinka heitä voisi vielä enemmän auttaa tottumaan yhteiskunnan sääntöihin, mieluusti niin että suomalaiset ottaisivat romanien kulttuurin omakseen.

Musta on äärimmäisen huvittavaa kymmenen vuoden jälkeen katsella suurta kummastusta kun levottomuudet on Suomessa ja Eurooppa tuhoutunut omaan töpeksintäänsä.

Missähän utopialandiassa tekin elätte, minäkin voisin muuttaa sinne.

Minkähän kumman takia? Kyllä hämmästyttää nämä ihmiset jotka seikkailee huuli pyöreänä kukkahattu korvilla roikkuen ihmettelemässä maahanmuuttajien väkivaltaisuutta.
Ihmettelet varmaan samalla kuinka romanit eivät ole sopeutuneet kymmenien vuosien kuluttuakaan Suomeen, ja kuinka heitä voisi vielä enemmän auttaa tottumaan yhteiskunnan sääntöihin, mieluusti niin että suomalaiset ottaisivat romanien kulttuurin omakseen.

Musta on äärimmäisen huvittavaa kymmenen vuoden jälkeen katsella suurta kummastusta kun levottomuudet on Suomessa ja Eurooppa tuhoutunut omaan töpeksintäänsä.

Missähän utopialandiassa tekin elätte, minäkin voisin muuttaa sinne.
Minä en ihmettele näitä asioita ollenkaan, onhan se ihan selvää, että tällaisenaan maahnmuuttopolitiikka ei toimi. Mutta ei se niiden maahanmuuttajien vika ole, siis yksilötasolla. Kyllä minä tiedän, että maahanmuuttajissa on väkivaltaisia yksilöitä ja tiedän myös, mistä tämä yleensä johtuu. Se, että heitä estetään tulemasta tänne on pelkästään itsekäs ratkaisu.

Briteissä on iso joukku tuilla elävää roskasakkia, ihan kaiken värisiä.

Yhteistyössä