Pitkästä aikaa kuvaketju pystyyn? Myös miehet mukaan :)

Hurjamies Huittisista
[QUOTE="harmaana";24357105]
[/QUOTE]

Tämä on hyvä kuva :)

Ei mikään tosikkomainen poseraauskuva, sinulla on selkeästi jotain persoonallisuutta. Suurin osa tänne laitetuista kuvista on kuolettavan tylsiä.

• Tykkää
Reactions: rops
Hurjamies Huittisista
[QUOTE="Rane";24358206]Tässä ketjussa on liikaa puhetta eikä ollenkaan tissejä. En tykkää.[/QUOTE]

Liian vakavia ilmeitä, mäkään en tykkää. Otetaan nää ulkonäköhommelit pikkusen liian vakavasti. Relatkaa hyvät ihmiset !

Hieno väri ja kiilto, mun kuontalo on niin tumma ( kylmäsävyinen mustanruskea ) ettei oikein
mikään väri näy kauniisti.
Oot söpön ja iloisen näköinen :)
mä ajattelin seuraavaks vetästä sinimustaks, on ollu ennenki, mulla on oma väri aika tumma kans mut sellai tumma maantienvärinen enkä saa sellasta kirkuvan punasta mitä haluaisin :/

mä ajattelin seuraavaks vetästä sinimustaks, on ollu ennenki, mulla on oma väri aika tumma kans mut sellai tumma maantienvärinen enkä saa sellasta kirkuvan punasta mitä haluaisin :/
mäkin haluaisin oikein kirkkaanpunaiset hiukset, mutta se vaatii aina valkaisun, ja sitten jostain syystä, päinvastoin kuin luulisi, mulla ei valkaistuun tukkaan väri tartu kunnolla, vaan se ns liukuu pois. Oletko kokeillut Elumen-värejä niillä on muutamia aika huikeita punaisia....
elumen - Google-haku

mäkin haluaisin oikein kirkkaanpunaiset hiukset, mutta se vaatii aina valkaisun, ja sitten jostain syystä, päinvastoin kuin luulisi, mulla ei valkaistuun tukkaan väri tartu kunnolla, vaan se ns liukuu pois. Oletko kokeillut Elumen-värejä niillä on muutamia aika huikeita punaisia....
elumen - Google-haku
mun yks kaveri kans just mainitsi noi värit, en oo kokeillu. Pitäs kattoo mist niit sais. mä oon nii pihal kaikest näist jutuist et. (vanhaksi tulossa)

Yhteistyössä