Millainen moottoripyörä sinulla on tai minkälaisen haluaisit?

• Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti
Se muuten se sun eilinen ajatus siitä 600cc CBR:stä ei ole ollenkaan hassumpi. Niitä on pilvin pimein myytävänä eikä hinnat päätä huimaa.

Sillä pääsee helposti alkuun ja jos ei tule statuspaineita niin siinä riittää ominaisuudet useiden vuosien ajoihin. Sitä satasta mitä Suomessa nyt saa ajaa niin pystyy ajamaan kaikilla vehheillä. CBR600:ssa on reilusti päälle sata heppaa ja koska se ei ole hirveän painava niin se kyllä lähtee niinkuin hauki rannasta.

"tiina"
Se muuten se sun eilinen ajatus siitä 600cc CBR:stä ei ole ollenkaan hassumpi. Niitä on pilvin pimein myytävänä eikä hinnat päätä huimaa.

Sillä pääsee helposti alkuun ja jos ei tule statuspaineita niin siinä riittää ominaisuudet useiden vuosien ajoihin. Sitä satasta mitä Suomessa nyt saa ajaa niin pystyy ajamaan kaikilla vehheillä. CBR600:ssa on reilusti päälle sata heppaa ja koska se ei ole hirveän painava niin se kyllä lähtee niinkuin hauki rannasta.
no kyllä saa sentään satakakskymppiä ajaa :D

"..."
änkeän taas tänne, mutta koska sanoitte että täysin aisasta mitään tietämätönkin saa osallistua kurssille niin kysyisin että missä olette itse käyneet kurssinne ja paljonko se maksoi. minä asun itä-helsingissä.

---

Huomasin ihan saman. ainakin olis valinnanvaraa :D

Yksvaan, neljän äiti
Mulla on ollut nelipuokki Susna ja seiskapuokki Susna joskus, ja piikkiHonda.

Vuosia haaveili Cebarista, mutta rakkauteni kohde on vaihtunut VFR:ään, joka meidän pihassa olis ollut jo vuosi sitten ellei syyskuussa syntynyt kuopus olisi romuttanut nuo haaveet.

Olen 170 cm ja muistan että varpaillani työntelin tuota seiskapuokkia sillon aikoinaan, mutta äkkiä siihen harjaantuu...

Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Mulla on ollut nelipuokki Susna ja seiskapuokki Susna joskus, ja piikkiHonda.

Vuosia haaveili Cebarista, mutta rakkauteni kohde on vaihtunut VFR:ään, joka meidän pihassa olis ollut jo vuosi sitten ellei syyskuussa syntynyt kuopus olisi romuttanut nuo haaveet.

Olen 170 cm ja muistan että varpaillani työntelin tuota seiskapuokkia sillon aikoinaan, mutta äkkiä siihen harjaantuu...
Ei niitä moottoripyöriä kannata työntää jaloilla satulassa istuen, niissähän on moottori. Jos pitää pakittaa niin hyppää pois satulasta. Mullakaan ei yllä kuin varpaan kärki maahan ja sekin vain toiselta puolelta kerrallaan.

---
Täh, onko seepparista 800cc versiokin, empä vain ole ennen kuullutkaan :confused:
hyvä kun huomasiT1 Mä kirjoitan ihan mitä sattuu! kuussatasen tietenkin! Ihmettelin sun kirjoitusta ja meinasin jo kirjoittaa että mitä sä sekoilet, mut luin sit kuitenkin vielä oman kirjoitelmani ja totesin et hei, se olenkin minä itse joka sekoilee! :D eli ei oo tosiaan olemassakaan mitään kasisatasta cbr ää.

YCBM
90% moottoripyöräilijöistä on täysiä kusipäitä.
Ajavat tien vasemmassa reunassa, vaikka laki sanoo että oikeassa reinassa ajetaan.
Ja ylinopeutta aja noin 98& motoristeita. AINA pitää päästä ohi ajo mitä nopeutta tahansa ja sit painetaan vähinrään 20 km/h ylinopeutta.
Myös autojen välissä puikkelehditaan ja kiilataan jonon eteen.
MITÄÄN sympatiaa ei heru kuolleille/luokkaantuneille teiden ritareille.
Oma vika.

"vieras"
Minä haluaisin Harrikan, jonkinlaisen custompyörän. On paljon malleja, joista pidän, siksipä en yhtä tiettyä osaa sanoakaan. Väriltään unelmieni pyörä olisi luultavasti punainen, metallin sininen, tai musta - kromi totta kai kiiltelisi puhtauttaan :)

YCBM
Ei pijä paikkaansa. Suurin osa vetää keskellä omaa kaistaansa niinkuin pitääki, en ole koskaan nähnyt kenenkään ajavan tien vasenta laitaa.
Totta! Koska motoristit keksivät itse omat säännöt.
p.s olet koskaan nähnyt motoristin ajavan sallittua nopeutta?

Tieliikennelaki 267/ 2. luku liikennesäännöt, 9 § Ajoneuvon paikka ajoradalla: Ajoneuvoa on kuljetettava "muu liikenne ja olosuhteet huomioon ottaen niin lähellä ajoradan oikeaa reunaa kuin turvallisuutta vaarantamatta on mahdollista".

Yhteistyössä