---
mä täällä jo näen itseni kiitämässä pitkin ajoratoja... ja jään kiinni kattoon tuijottelusta kesken työpäivän
no kyllä saa sentään satakakskymppiä ajaaSe muuten se sun eilinen ajatus siitä 600cc CBR:stä ei ole ollenkaan hassumpi. Niitä on pilvin pimein myytävänä eikä hinnat päätä huimaa.
Sillä pääsee helposti alkuun ja jos ei tule statuspaineita niin siinä riittää ominaisuudet useiden vuosien ajoihin. Sitä satasta mitä Suomessa nyt saa ajaa niin pystyy ajamaan kaikilla vehheillä. CBR600:ssa on reilusti päälle sata heppaa ja koska se ei ole hirveän painava niin se kyllä lähtee niinkuin hauki rannasta.
Huomasin ihan saman. ainakin olis valinnanvaraaSe muuten se sun eilinen ajatus siitä 600cc CBR:stä ei ole ollenkaan hassumpi. Niitä on pilvin pimein myytävänä eikä hinnat päätä huimaa.
Sillä pääsee helposti alkuun ja jos ei tule statuspaineita niin siinä riittää ominaisuudet useiden vuosien ajoihin. Sitä satasta mitä Suomessa nyt saa ajaa niin pystyy ajamaan kaikilla vehheillä. CBR600:ssa on reilusti päälle sata heppaa ja koska se ei ole hirveän painava niin se kyllä lähtee niinkuin hauki rannasta.
Eipä ole hullumpi teilläkäänMeiltä löytyy naku Suzuki bandit vm -10, 1255cc.
Ihan on kelpo peli ja sopii meidän käyttötarkoituksiin.
Ei niitä moottoripyöriä kannata työntää jaloilla satulassa istuen, niissähän on moottori. Jos pitää pakittaa niin hyppää pois satulasta. Mullakaan ei yllä kuin varpaan kärki maahan ja sekin vain toiselta puolelta kerrallaan.Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Mulla on ollut nelipuokki Susna ja seiskapuokki Susna joskus, ja piikkiHonda.
Vuosia haaveili Cebarista, mutta rakkauteni kohde on vaihtunut VFR:ään, joka meidän pihassa olis ollut jo vuosi sitten ellei syyskuussa syntynyt kuopus olisi romuttanut nuo haaveet.
Olen 170 cm ja muistan että varpaillani työntelin tuota seiskapuokkia sillon aikoinaan, mutta äkkiä siihen harjaantuu...
hyvä kun huomasiT1 Mä kirjoitan ihan mitä sattuu! kuussatasen tietenkin! Ihmettelin sun kirjoitusta ja meinasin jo kirjoittaa että mitä sä sekoilet, mut luin sit kuitenkin vielä oman kirjoitelmani ja totesin et hei, se olenkin minä itse joka sekoilee! eli ei oo tosiaan olemassakaan mitään kasisatasta cbr ää.Täh, onko seepparista 800cc versiokin, empä vain ole ennen kuullutkaan
Mun täytyy ottaa kuvaMinkä ikäisen ja paljonko ajetun löysit? Kuva olis kiva...
Ei todellakaan kuulosta ollenkaan hullummalta.Mun täytyy ottaa kuva
se on 2004 ja ajettu pikkasen vajaa 26 000km. ja 5 tonnia maksoin. Musta oli aika hyvä löytö
Ei pijä paikkaansa. Suurin osa vetää keskellä omaa kaistaansa niinkuin pitääki, en ole koskaan nähnyt kenenkään ajavan tien vasenta laitaa.Ajavat tien vasemmassa reunassa, vaikka laki sanoo että oikeassa reinassa ajetaan.
Totta! Koska motoristit keksivät itse omat säännöt.Ei pijä paikkaansa. Suurin osa vetää keskellä omaa kaistaansa niinkuin pitääki, en ole koskaan nähnyt kenenkään ajavan tien vasenta laitaa.