"vieras"
Ihana:heart:.
Pretty boob?
Lisäääää!
Ihana:heart:.
Voi yhyren kerran, kyllä oot KAUNIS !
Just naureskelin nuille taannoisille kommenteille kun kuvaasi katoin.haa ,vielä ei ole tullu 40v kommenttia! jee
öhm, oletko sinä muka 40v ? Tullut mieleenkään.haa ,vielä ei ole tullu 40v kommenttia! jee
en ole, mutta aikasempiin ketjuihin tuli kommentteja että näytän 40vuotiaalta, osa tais heittää 45v...öhm, oletko sinä muka 40v ? Tullut mieleenkään.
Haa, mä en oo saanut ensimmäistäkään kommenttia. Ei negaa eikä kivaa.haa ,vielä ei ole tullu 40v kommenttia! jee
tää kuva on niin hyvä, oot kaunis, ja ihana toi pallo-mekko
minä kun luulin että silmälasit on nykyään aika edullisia hankkia.en ole, mutta aikasempiin ketjuihin tuli kommentteja että näytän 40vuotiaalta, osa tais heittää 45v...
Vihdoinkin tavattiin !!! Mä tunnistin sut!! Tuota persettä en uhohda ikinä! Mitä Sulle nykyään kuuluu??
Empä oo vielä yhtäkään mainitsemaasi kommenttia nähnyt..(haukotus) täällä pitää näköjään toisten kuville sanoa "iik! Ihq" tai ":heart:" tai jotain muuta vastaavaa lässytilässytiä......
hohhoijjaa!
kiitos! silmälasit vaihtu piilareihin ja lyhyt tukka sai hetkellisesti pidennykset mekko on aivan ihana! tuosta en luovu ihanheti!tää kuva on niin hyvä, oot kaunis, ja ihana toi pallo-mekko
Olen todella onnellinen puolestasi! Nykyään hyvänluontoiset ja kunnolliset miehet on tosi harvassa, ja lisäksi vielä syötävän komea, voiko nainen enempää mieheltä toivoa. =)On loistava löytö <3
no joillakuilla kommentoijilla on ihan luonnostaan sellaiset p-ruskeat kakkulat nenällä jotka kuvastaa heidän omaa sielunmaisemaansa...ja kommentit on sitten sen mukaisiaminä kun luulin että silmälasit on nykyään aika edullisia hankkia.
puuuma!AAAAAA sun mies!!!!! :heart: :heart: Sulla on huippu miesmaku! =) Vielä jos luonnekin on kondiksessa, niin ei voi kuin onnitella että löydön olet tehnyt. =)
No sulla ei ookaan tähän mitään sanottavaa kuulepas leidiseniMegan Fox
Kyllä mä olen ihan peruspirkko.
Lauren Conrad tai Emily Blunt
Sehä o vaa plussaa ;PTodella kauniita naisia täällä kirjoittelee..
Kokeilin itsestäni ottaa webkameralla kuvan, niin aina sieltä kurkisti vankikarkurin näköinen mies