Pitkästä aikaa kuvaketju pystyyn? Myös miehet mukaan :)

Kepsis
[QUOTE="Jenny";24353494]Kai se sit on yksinkertaisesti vaan se kilpailu, minkä naiset aloittaa jo nuorina tyttöinä. Yläasteella sillä onjo väliäkuka on kaunein ja suosituin. Kaikki me halutaan olla kauniita ja kuulla kehuja ulkonäöstä. Yleensä itse tulee itseään vertailtua vaan hollywood-tähtiin ja huippumalleihin ja se latistaa itsetuntoa kun ei ole yhtä upea. Siis päätelmäni on; ulkoinen paine tuollaiseen käytökseen lähtee jo yläaste ajalta, joten naiset oppivat käyttäytymään em. tavalla.[/QUOTE]

Pitää omalle tytölle ainakin opettaa että kaunis on omana itsenään, mutta ruma käytös tekee rumemmaksi kuin kukaan voi ulkoisesti olla. Josko tarttus kun pienestä asti jankkaa :D Te naispuoliset olette kyllä vähän luupäitä noissa ulkonäköön liittyvissä asioissa että tiedä häntä sitten :D

Onpahan enemmän niille miehille vongattavaa jotka ei välitä pikkujutuista mitkä totaalisesti ilmeisesti tuhoaa joidenkin miesten halut ja intohimot :D Tokihan kaikkien pitäisi aina olla pyntätty stereotyyppisesti vaikka menisi muksujen kanssa ulos.
Ei ole musta pynttäytymistä valita kaappiin vartaloa imartelevia vaatteita. Mutta koska tämä mun mielipide on ihan ohi otsikosta, ja tässä ketjussa on paljon tärkeämpiki keskustelu, niin jätetään tää tähä. Jos nyt oikein joku tahtoo leggareista keskustella ni pitää sit perustaa oma ketju :whistle:

[QUOTE="...";24353118]tää mnei niin tähän. kuvan lisänneet jauhaa tääl monennetta kymmenettä kommenttia miten vaikeudesta kiemurrellen he ovat nyt otettuja kun heitä on kehuttu. hei uskotaan jo, antakaas nyt niille kuvien lisääjille tilaa laittaa niitä kuvia tänne, älkääkä täyttäkö joutavilla kiitos-kommenteillanne koko ketjua.[/QUOTE]

Mulla on parempi idea, jättäydy sä pois näistä kuvaketjuista ja jätä tilaa kuvien laittajille ja ENNENKAIKKEA muiden kommenteille, mielipiteille koski ne sitten heitä itseään tai muita ja kehuille ja kiitoksille.
Yritä nyt jumaliste ihminen tajuta ettet sinä ole mikään maailman napa tai edes tämän palstan,joka sanelee muille mitä he saavat tehdä ja mitä eivät.

Yhteistyössä