mindehh
Kissa miauuu!Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24353487:Josko sitä pitkästä aikaa laittasin...
Aijaa.com - 8441044.jpg
Ja älkää ihmiset poistako niitä kuvia niin nopeesti- taas meni suurin osa ohi :ashamed:
Ole hiljaaNo en tosiaan mitään suhun verrattuna
Mutta kiitos, ihana
Ei ole musta pynttäytymistä valita kaappiin vartaloa imartelevia vaatteita. Mutta koska tämä mun mielipide on ihan ohi otsikosta, ja tässä ketjussa on paljon tärkeämpiki keskustelu, niin jätetään tää tähä. Jos nyt oikein joku tahtoo leggareista keskustella ni pitää sit perustaa oma ketjuOnpahan enemmän niille miehille vongattavaa jotka ei välitä pikkujutuista mitkä totaalisesti ilmeisesti tuhoaa joidenkin miesten halut ja intohimot Tokihan kaikkien pitäisi aina olla pyntätty stereotyyppisesti vaikka menisi muksujen kanssa ulos.
Hymykuvat on ihan parhaita!
Olet ihan yhtä kaunis luonnossakin.
Ihana!
Mulle tulee joku näyttelijätär mieleen, mut en millään muista että kuka ihme se nyt oli...
Ihana
Kiitos ja samoin sulle.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24353571:Olet ihan yhtä kaunis luonnossakin.
Olisko Vera Kiiskinen? Hän mulle tuli mieleen varsinkin tuosta alemmasta kuvasta.Mulle tulee joku näyttelijätär mieleen, mut en millään muista että kuka ihme se nyt oli...
sanosin jotta aika osuva nimimerkki
Eiku joku ulkomaalainen...Olisko Vera Kiiskinen? Hän mulle tuli mieleen varsinkin tuosta alemmasta kuvasta.
Megan Fox-04 - Got CelebEiku joku ulkomaalainen...
Hitto kun en saa kiinni sitä että kuka se oli..
Oletpas ihanan freesin ja luonnonkauniin näköinen! Monet tässä ketjussa kauniiksi kehutut ovat olleet aika pakkeloituja...
No just se! Aivan oikein! Tulihan se sieltä
Jesh, osasinNo just se! Aivan oikein! Tulihan se sieltä