niinpä onkin, istuin tässä työpöydän luona ja kuvaaja, joka on pitkä mies, oli seisaaltaanAlkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24352706:Se kuva on vähän ylhäältäpäin, niin ei siin voikaan kaula näkyä.
Huii!!! Pelottava vankikarkuri!Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24352719:
Mä oon oikeesti ihan kiltti vaikka olenkin kiusaaja ja näytänkin ihan vankikarkurilta...joten älkää paetko..Tulen rauhassaAlkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24352738:Huii!!! Pelottava vankikarkuri!
No, ihan päinvastoin.
tjaa, jos vankikarkurit näyttää tuolta, miespuolisista kiinni ottajista ei liene pulaaAlkuperäinen kirjoittaja röppö;24352719:
Miehet alkavat tehdä rikoksia kamalasti, jos ne kuvittelee, että vankiloissa on paljon tuon näköisiä.tjaa, jos vankikarkurit näyttää tuolta, miespuolisista kiinni ottajista ei liene pulaa
oot jotenkin todella tutun näköinen, mutta en saa päähäni missä olisin sut nähnytAlkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla;24352740:
Pitänee siis huomauttaa,että naisten ja miesten vankilat on erikseen..Vaikka ikävä kyllä noita vankeja onkin nykyään kaduilla kulkemassa ja normi töissä päiväs aikaan ihmisten ilmoillakin.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24352765:Miehet alkavat tehdä rikoksia kamalasti, jos ne kuvittelee, että vankiloissa on paljon tuon näköisiä.
Jaa-a. Missäpäin asustelet? Mun siskot on kuulemma ihan samannäkösiä,jos olisitkin törmänny joihinkin heistä?oot jotenkin todella tutun näköinen, mutta en saa päähäni missä olisin sut nähnyt
Ihana
Joo ne unohtu piiloon ;DAlkuperäinen kirjoittaja päätön;24352638:aapeen kuvasa on yks puute. suussa ei ole teräviä kulmahampaita. :vampire:
täällä Helsingissähän mäAlkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla;24352826:Jaa-a. Missäpäin asustelet? Mun siskot on kuulemma ihan samannäkösiä,jos olisitkin törmänny joihinkin heistä?
mmm......Ilman hattua tällä kertaa