Pitkästä aikaa kuvaketju pystyyn? Myös miehet mukaan :)

"..."
avaan kauhugallerian, mulla on tuossa kuvassa ihan hillitön pallopää ja pyöreä naama, eikä kaulaa ollenkaan ja ilmekin kuin olisi kännissä, mutta se on toi valuvika mun naamassa, oikean silmän yläluomi on jotenkin isompi kuin vasen. Ärsyttävää, mutta ei niin ärsyttävää kuitenkaan että viitsisi lähteä sitä leikkauttamaan
kamalan pitkä selitys, elä laita kuvaa jos olet noin epävarma ja yhtä kuvaa pitää selittää monta riviä

• Tykkää
Reactions: Wicked Mary
[QUOTE="...";24352670]kamalan pitkä selitys, elä laita kuvaa jos olet noin epävarma ja yhtä kuvaa pitää selittää monta riviä[/QUOTE]

No miksi en saisi sanoa mitä ajattelen, ja mitä kuvaan tulee niin, näetkö sä muka tuossa kuvassa kaulaa? Et.
Ja älä hyvä ihminen lue mitään mitä kirjoitan kun se niin kovasti ärsyttää, sillä minähän kirjoittelen itsestäni ihan mitä lystään enkä siihen sinulta enkä muiltakaan lupia kysele.

Viimeksi muokattu:
No miksi en saisi sanoa mitä ajattelen, ja mitä kuvaan tulee niin, näetkö sä muka tuossa kuvassa kaulaa? Et.
Ja älä hyvä ihminen lue mitään mitä kirjoitan kun se niin kovasti ärsyttää, sillä minähän kirjoittelen itsestäni ihan mitä lystään enkä siihen sinulta lupia enkä muiltakaan kysele.
Se kuva on vähän ylhäältäpäin, niin ei siin voikaan kaula näkyä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24352680:
En tiedä, eivät tajua mitään vanhojen kunnon silmäpussien päälle. :)
Mun pikkusisko peri meidän isopapan silmäpussit...
Ensi alkuun kauhisteltiin siskoni silmäpusseja jotka näkyivät pahasti jo yläaste iässä,mutta nyt jos niitä ei olisi,ei sisko olisi siskon näköinen:heart:

Yhteistyössä