Olipa mukava kesälomareissu mulla ja likalla

Kivan kuuloinen reissu ja kivoja kuvia myös :)

Meillä on vielä 6 yötä reissulle lähtöön. Lämpöä pitäisi riittää, päivällä yli 40 astetta kuulemma ja auringossa tietty vielä enemmän. Rantaelämää odotellessa :D

[QUOTE="vieras";24351829]Söpö tyttö! Reissu kuulostaa hauskalta, vaikka nauratti kun teksti oli kuin 4. -luokkalaisen äidinkielen aineesta.[/QUOTE]

Siis kuinka kauan jotkut jaksaa JANKUTTAA erilaasista kirjootustavoosta?!? Mä kirjootan täällä näin. PISTE. En mä faceskaa kirjoota jotakin vatun kirjakieltä. Kyllä mä siitä huolimatta olen osannut kirjoottaa kirjakieltä yo-kirjootuksissa, opinnäytetyös jne.

Miksi ei vain voinut kommentooda reissua???? Ei vissiin vain voi koska AINA pitää päästä vinkumaan jotakin epäoleellista paskaa.

Ja EI älä vastaa tähän vaan painu muualle.

• Tykkää
Reactions: Akaatti
No hauskalta kuullosti, jos ei ole Tukholmassa ennen käynyt.
Itse en enää viitsi lentäen sinne mennä. On niin monet kerrat koluttu paikka.
Taas syyskuussa risteilylle sinne tosin työpaikan sellaienn vapaa-ajan matka.

Tukholmassa nähtiin hieno auto. Eikä oltu ainoita jotka tuota kuvas ja ihasteli. :D

Siinä on mun tyllihame likan päällä. Likan hame on muuten samanlaanen, mutta helman reuna on violetti.

Ilveksen poikanen syömässä.

[QUOTE="varaani";24351867]No hauskalta kuullosti, jos ei ole Tukholmassa ennen käynyt.
Itse en enää viitsi lentäen sinne mennä. On niin monet kerrat koluttu paikka.
Taas syyskuussa risteilylle sinne tosin työpaikan sellaienn vapaa-ajan matka.[/QUOTE]

Me käytiin viime kesänä päivä Tukholmassa risteilyllä, mutta eihän siinä paljon kerkiä nähdä. Mä olen aiemmin ollut samanlaasella risteilyllä lukion luokkaretkellä. Nyt nähtiin paljon, mutta kyllä mä silti voin mennä sinne uudestaan koska eihän me vieläkään nähty kaikkia. Kyllähän samaan paikkaan voi matkustaa monta kertaa.

Yhteistyössä