Oikeesti, missä kaikki on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huomiohuokailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huomiohuokailija

Vieras
Täältä puuttuu sitä actionia mitä yleensä on. Tässähän joutuu kohta mennä kattomaan jotain leffaa tai napata joku jännä kirja kun täällä on niin tylsää... :D

026.gif

Ai oikeesti? Mitä tapahtu? :O

No tulin suihkusta, jalka petti alta ja kaajuin, sain hoiturin käsivarresta justiinsa kiinni toimivalla kätösellä mut silti jalka ruvella ja pää koppas seinään... Hieno kuhmu ottassa :D Ei tuo vasen jalka pellaa ihan normaalisti ja vasen käsi on täysin tunnoton, välistä jotaki pientä häikkää minkä tunnen, plus peukalo toimii... Hyvä välilyöntisormi :D

No tulin suihkusta, jalka petti alta ja kaajuin, sain hoiturin käsivarresta justiinsa kiinni toimivalla kätösellä mut silti jalka ruvella ja pää koppas seinään... Hieno kuhmu ottassa :D Ei tuo vasen jalka pellaa ihan normaalisti ja vasen käsi on täysin tunnoton, välistä jotaki pientä häikkää minkä tunnen, plus peukalo toimii... Hyvä välilyöntisormi :D

Auts! :( Ja huomenna varmaan mukavat mustelmat... Toivottavasti enää ei kauheesti satu! :hug:

Mä kaaduin joskus saunassa niin että meni liikuntakyky kokonaan muutamaks päiväks. Ei kiva kokemus... : /

Auts! :( Ja huomenna varmaan mukavat mustelmat... Toivottavasti enää ei kauheesti satu! :hug:

Mä kaaduin joskus saunassa niin että meni liikuntakyky kokonaan muutamaks päiväks. Ei kiva kokemus... : /

No mulla tuo tunnottomuus on ollu jo pitempään ja ihan muista syistä, mut nyt ne mietti tuliko mahollisesti jotaki seurauksia tuosta iskusta. Kehotinki liimaamaan ikiliimalla mulle kypärän päähän jos meinaa ettei saa pää mihkään kopista, tuntuu lähinnä olevan tiellä ko elän elämääni :whistle:

Yhteistyössä