Onko se oikeesti vai ihan yleistä, ettö ihmisillä on olemassa oikeesti joku lista, missä on kaikkien kaatojen nimi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leukistinen aksolotli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä ihmettä sellasella tekee? Onko se niinkun jotain keräilyä vai? Tuleeko sitä listaa kattomalla hyvä mieli vai mitä?

Onko joillain vielä semmonen taulukkosysteemikin, että siinä on niiden tukanvärit, jalan koko ja joku tasopisteytys? Niinku oikeesti, onko tommosta olemassa?:O

jaa-a, taidan tosiaan olla kunnon fossiili kun en ole kuullutkaan moisesta...

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23090548:
Tiedäthän että tuollaisia tutkimuksia tehtäessä kohteille annetaan koodinumerot ja alkuperäiset henkilötiedot pitää tarkasti pitää poissa yleisön saatavilta?

Sekoitat nyt tieteellisen tutkimuksen etiikkaan. Ei, mä listaan vaan panoja ja lasken korrelaatioita! :saint: En tee mitään väikkäriä, kuten taisit luulla.

Hei Sähköpaimenkoira, tää oli läppä muutenkin. Älä revi pelihousujasi, et ole listoilla ainakaan minun toimesta. Mutta siis, miksei listata tuollaista, mä listaan oksennustautinikin. Tää olis kivempi aihe.

[QUOTE="vieras";23090568]Hei Sähköpaimenkoira, tää oli läppä muutenkin. Älä revi pelihousujasi, et ole listoilla ainakaan minun toimesta. Mutta siis, miksei listata tuollaista, mä listaan oksennustautinikin. Tää olis kivempi aihe.[/QUOTE]

Mitä ihmettä? Mäkö olisin pelihousujani repimässä tällaisesta aiheesta? :O

Naureskella käkätin tuossa äsken itsekseni ja mietin päässäni olevan listan numero kakkosta vuodelta 199?. Oljenvaaleat hiukset ja turkoosinsiniset silmät.. :whistle: Harmi, että hän tienasi elantonsa tavalla, jota en sulattanut. :( (Ei millään tavoin seksiin liittyvää kuitenkaan, mutta ala, jota en hyväksynyt..) Sitä ennen ja sen jälkeen mulla on ollut ainoastaan tummia miehiä, mutta harmikseni en muista tyypin munakarvojen väriä lainkaan. :( Olisikohan sittenkin pitänyt pitää listaa? :whistle:

ja lisätään vielä että kovin olisi lyhyt lista, on niin vähän nimiä listata, enkä älyä edes olla pahoillani siitä...sellainen huvi/hyöty-irtoseksi on mulle täysin vieras käsite.
En ole kinä tajunnut noita yhdenillan-juttuja, miten sitä ketään ihan uppo-outoa miestä haluaisi niin lähelle mennä...kai sitä nyt VÄHINTÄÄN pitäisi toinen tuntea ja mielellään vielä tykätäkin siitä.
t. fossiili

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23090609:
Mitä ihmettä? Mäkö olisin pelihousujani repimässä tällaisesta aiheesta? :O

Naureskella käkätin tuossa äsken itsekseni ja mietin päässäni olevan listan numero kakkosta vuodelta 199?. Oljenvaaleat hiukset ja turkoosinsiniset silmät.. :whistle: Harmi, että hän tienasi elantonsa tavalla, jota en sulattanut. :( (Ei millään tavoin seksiin liittyvää kuitenkaan, mutta ala, jota en hyväksynyt..) Sitä ennen ja sen jälkeen mulla on ollut ainoastaan tummia miehiä, mutta harmikseni en muista tyypin munakarvojen väriä lainkaan. :( Olisikohan sittenkin pitänyt pitää listaa? :whistle:
Kyllä, monen muun asian ohella myös tässä pitäisi panostaa dokumentointiin.

Eiköhän ne privaattikiharat kullanvaaleat ole olleet! Tukkaa neljä astetta tummemmat.

Se istuu tässä mun vieressä. Muistan senkin pojan, jota pussailin, kun olin 14, ollaan yhä kavereita. Nää ihmiset on mulle tärkeitä ja ne on mulle tärkeitä aina. Nimi listassa ei tee kenestäkään tärkeää.

Niin ja sekö todistaa, etteivät toisetkin ihmiset olisi aivan samanlaisia kuin sinäkin? Me haluamme muistaa meille tärkeät ihmiset. That's it ja tää ketju on ihan hanurista, sori vaan. Ne meidän pusuttelukaverimme ovat meidän asiamme ja hoida sinä ihan itse vaan se omasi tai ne omasi.

Niin ja sekö todistaa, etteivät toisetkin ihmiset olisi aivan samanlaisia kuin sinäkin? Me haluamme muistaa meille tärkeät ihmiset. That's it ja tää ketju on ihan hanurista, sori vaan. Ne meidän pusuttelukaverimme ovat meidän asiamme ja hoida sinä ihan itse vaan se omasi tai ne omasi.
Siis mitä sä mulle nyt käyt? Etkö seuraa keskustelua sen vertaa että tajuaisit tuon olleen minun vastaukseni, minulle esitettyyn kysymykseen?

On kyllä todella, ihan TODELLA naurettavaa alkaa puhumaan tuomioista, jos kysyn jotain asiaa. Tai jos vastaan siihen, kun minulta kysytään. Todella epäoikeudenmukaista ja todella epäjohdonmukaista. Keksi joskus jotain muuta.

Niin, sehän johtuukin siitä, että jatkat jankuttamista, vaikka olen sinulle aivan järkevästi kertonut oman kommenttini. Mutta kun ei sitä voi edes kommentoida, et varmaan edes noteeraa vastauksiamme, kuvittelet mielessäsi ties mitä ja kauhistelet olematonta. Tajua lopettaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Minulle on merkitystä sillä, että muistan ne ihmiset. Voin pohtia, miksi olin heidän kanssaan ja mitä olisi tapahtunut, jos suhde olisi kestänyt kauemmin. Myös se on hyvin tärkeää, että todella tiedän kenen kanssa olen niinkin läheisesti tekemisissä. Tarkka lukumäärä on tiedossani enkä aio sitä unohtaa.

[QUOTE="mä";23090645]Niin, sehän johtuukin siitä, että jatkat jankuttamista, vaikka olen sinulle aivan järkevästi kertonut oman kommenttini. Mutta kun ei sitä voi edes kommentoida, et varmaan edes noteeraa vastauksiamme, kuvittelet mielessäsi ties mitä ja kauhistelet olematonta. Tajua lopettaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.[/QUOTE]

Mä saan aloittamaani keskusteluun kyllä kommentoida ihan mitä haluan. Eikä mun tarvitse sun joihinkin kommentteihin kommentoida, jos mulla ei ole niistä mitään sanomista. Aika naurettavaa, että käyt häiriköimään huomionkipeydessäsi.

[QUOTE="mä";23090654]Yleensä tuo on suunnilleen se aika, että sinnikkäinkin hurskas simahtaa.[/QUOTE]

Jos valvoo tuota myöhemmäksi, onkin sitten vähän rankemmalla kädellä syntiä tehnyt ja menossa viimelopuksi sinne kuumaan paikkaan? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja tieto lisää tuskaa;23089711:
Ei pitäisi olla. Mutta sulla on asennevamma, ja paha onkin. Ei kukaan muu kuin jollain tapaa yksinkertainen/sairas ihminen saa päähänsä, että joku nettipalstan juttu on suoraan hänelle tarkoitettu vittuiluyritys. Aloit hyökkiä aloittajan kimppuun ja puolustaa itseäsi aivan kuin aloittaja olisi koko ajan puhunut sinusta. Ei ole tervettä käytöstä.

näinpä, scarlet...

Mä saan aloittamaani keskusteluun kyllä kommentoida ihan mitä haluan. Eikä mun tarvitse sun joihinkin kommentteihin kommentoida, jos mulla ei ole niistä mitään sanomista. Aika naurettavaa, että käyt häiriköimään huomionkipeydessäsi.

Jaha. Minä saan kirjoittaa asiallisen vastaukseni. Sinä saat olla noteeraamatta minun kirjoitustani ja sättiä minua. Sielusi kauneus on tullut kyllä aiemminkin ilmi.

Hei sä et ehkä itse nyt tajua, miten naurettavilta noi sun jutut näyttää luettuina.:(

No, kaikkea täytyy käyttää tarvitessa. Näin on Jumala säätänyt. Minä en tiedä, mikä sinua riepoo IRL, mutta sinun täytyisi varmaankin hoitaa se asia kuntoon, oli mitä hyvänsä. Veikkaan e-pillereitä, jotka eivät monille sovi. Onhan muitakin vaihtoehtoja epätasapainoon. Mieti itse ja unohtakaamme tämä keskustelu.

Yhteistyössä