Alapää puhtaaksi epilaattorilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sorsa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sorsa"

Vieras
ostin juuri braunin silk epilin ja mietin voiko sillä huoletta ajella myös bikinirajat? Toisessa mallissa tulee mukaan osa, joka on nimenomaan tätä varten tarkoitettu, mutta tässä mallissa sitä siis ei ole. Eniten mua huolettaa häppärit, voiko niitä edes vedellä epilaattorilla?

Kokemuksia?

Jeps, voipi vähän kirpasta, mut mikäs siinä:) Kokeile eka vaikka nyppästä pari karvaa pinseteillä, ni ei sit tarvi lähteä ensiapuun epilaattori karvoituksessa roikkuen, kun kipu olikin liikaa...;)

Huh, en kyllä lähtis kokeilemaan. Mulla on tosi korkea kipukynnys, ja esim. karvojen vahaaminen ei tunnu musta oikein miltään, ja pinseteilläkin voi nyppiä mistä vaan, mutta toi epilaattori on pakko olla jonkun miehen keksintö. Pelkkien jalkakarvojen poistoyritys tuolla vehkeellä johti aikanaan siihen että aloin itkemään ja heitin koko vempeleen ulos ikkunasta. :D

Mä ajoin kerran ennen pitkää matkaa kainalot epilaattorilla. Siitä on tosin n. 10 vuotta aikaa et on voinut epit kehittyä sen jälkeen. Vaikka sääret ei paljo sattunut niin kainalon iho meni ihan verille. Sattu siis ihan s******sti ja oli kainalot ihan ruvella pitään. Oon ajanut pari kertaa myös "lievästi" biksurajat, eli lähinnä noista sisäreisistä (oon aika karvainen) eikä se sattunut ollenkaan noin paljoa. En ajais enää ikinä intiimialueilta...

Mä ajoin kerran ennen pitkää matkaa kainalot epilaattorilla. Siitä on tosin n. 10 vuotta aikaa et on voinut epit kehittyä sen jälkeen. Vaikka sääret ei paljo sattunut niin kainalon iho meni ihan verille. Sattu siis ihan s******sti ja oli kainalot ihan ruvella pitään. Oon ajanut pari kertaa myös "lievästi" biksurajat, eli lähinnä noista sisäreisistä (oon aika karvainen) eikä se sattunut ollenkaan noin paljoa. En ajais enää ikinä intiimialueilta...

Taidan siis unohtaa koko idean. :D

Minä teen niin, että pidän ihoa kireällä kun tuota bikinirajaa epiloin. Kerran kyllä unohdin ja ihokin pyörähti sinne terien väliin. En edes muista miten sain pois kun olin aika säikähdyksissä. Jäi jälkiä, mutta parani nekin.

Mä ajan aina kainalot, sääret ja myös alapään karvoja runsaasti, mutta en kokonaan posliiniksi. Ajan kuitenkin myös tuolta häpyhuulten reunamilt yms. Aluksi kainaloidenkin epilointi oli hirmuisen kipeää eli tein sen sillojn kun olin tosi kiukkuinen, se auttoi. Nykyään ei enää satu juurikaan. Mulla on kyllä melko korkea kipukynnys.

Yhteistyössä