V
"vieras"
Vieras
Eksä tuossa marisi, kun en ollut laittanut lapsille sadevaatteita mukaan ja hermostui kun kehotin ostamaan ne itse. Lasten sadevaatteet ovat päiväkodissa, koska siellä he niitä eniten tarvitsevat.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No mun mielestä sekin vaikuttaa paljonko lapsi on siellä etävanhemmalla, eli jos kyse on vaikka esim. jokatoinen viikonloppu tai vastaava lyhyt aika niin ei voi odottaa et toinen ostais sinne kaiken koska ehtivät nopeasti menee lapselle pieneks ja sillon se on lähivanhemman homma kattoo et kun lapsi lähtee että kaikki tarvittava vaate on mukana.
Meillä mä kyllä jaksan pakata lapselleni tavarat isän luo mukaan, musta ei ole järkeä ostaa kaikkia kaksin kappalein.
Alkuperäinen kirjoittaja on eksiä monenlaisia;24342428:Mä oon kanssa sitä mieltä että ostakoon ite. Kaverilla (melko pienituloinen) on eksällä hyvä palkka, samoin eksän nyksällä. Niillä on jatkuvasti ihan typerää riitaa vaatteista esim. Eksä antaa leikkiä vaikka saksilla uusiin sadevaatteisiin, joita varten kaveri on joutunu säästää monta kk. Ja sit sanovat että sun tarvii kai ostaa uudet. Eksä tietty maksaa elarit, mutta siis tollaset "ylimääräset" ostaa lähivanhempi, vaikka hän on sanonu että eksä voisi ostaa ite
Kyllä minua ainakin ottaisi päähän että sadevaatteita ei olisi pakattu mukaan jos sadetta on luvassa. Jos maksaa yli 200 euroa kuukaudessa elareita, ei voi enään olettaa, että aivan kaikki kamat joutuisi ostamaan kahteen kertaan.
Sadevaatteiden tapaisia juttuja tuskin kannattaa ostaa montaa kappaletta. Varsinkin jos kyseessä on viikonloppuvanhempi. Viikonlopun kamat menevät varmasti lasten mukana tarvittaessa.