vinkkejä kaupunkilomalle pakkaukseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matkalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

matkalle

Vieras
mikä must-juttu jäi pois matkasta viimeksi...?
vinkkejä kyselen, lista alkaa olla jo kattava mutta jotain aina jää pois...

nyt en kiitos tarvi vinkkiä "ostaahan aina voit paikan päältä", vaan haluan nostaa matkakuumeen tappiin ja pyöritellä tulevaa reissua mielessäni oikein olan takaa.
siis vink vink mulle, mitä tärkeää 6 vrk kaupunkilomalle?

samoilla vaatteilla, hammasharjoilla, mahd lääkkeillä yms kaupunkilomalla selviä, kuin kotonakin ollessa ?
Ai niin, ensin pitää toki kysyä täältä palstalta, paljonko pitää varata rahaa mukaan :)

no kerro sitten salaisuutesi. mikä on se tavara tai vaate reissussa, joka saa sinut oikein hykertelemään tyytyväisyydestä, kun juuri sen hoksasit ottaa mukaan.

Ei ole ikinä unohtunut mitään, aika vähällä sitä pärjää. Hyvät kengät, kunnollinen isokokoinen vetoketjullinen laukku, muutama rahakukkaro (ei kaikki massit samaan kukkaroon), kopiot passeista, pienikokoinen sateenvarjo ja kyseisen kaupungin matkaopaskirja, henkilökohtainen hygienia ja lääkkeet, hiukan vaatteita ja iltalukemista. Niillä pärjää. Niin ja kunnollinen vedettävä matkalaukku.

Meiltä ei ole jäänyt mitään tärkeää kotiin. Kerran mä olen lähtenyt ilman kameran laturia, mutta akku onneksi kesti reissun loppuun saakka. Kahdet kengät on pakko olla mukana jo senkin takia että jos joutuu vesisateeseen ja kengät kastuu niin on toiset jotka laittaa jalkaan. Jos olette nyt lähdössä niin matkalaukkuun kannattaa jättää tilaa. Kaupoissa on alet ja jos haluaa pari edullsta pulloa tuoda paikallisia juomia niin ne pitää mahtua myös mukaan ;)

Yhteistyössä