Tällaista kivaa vaatetta on syksyyn meidän tytöille

  • Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti
ap minä
Kauhulla rupesin laskemaan yhteen hintoja, että mitä ovat maksaneet, mutta loppupelissä lähes kaikissa on ollut jotain alea ja osassa reilutkin alet, niin esikon vaatteiden yhteishinta on 102€ ja kuopuksen 87€. Eli heinäkuun lapsilisät riittivät ostoksiin reilusti.
 
nikulainen
aika marketti ja halpakauppojen vaatteilta näyttivät. en itse ostaisi tuollaisia lapselleni.
Minusta ei ole mitään järkeä ostaa kalliitta vaatteita lapselle ihan vaan merkin takia. Marketeistakin saa ihan nättejä vaatteita. Olen kuitenkin samaa mieltä sinun kanssasi siitä, että en ostaisi tuollaisia vaatteita, ovat räikeän näköisiä. On kiva jos on jotain murretujakin värejä joukossa, ettei tarvitse pakosta yhdistää aina vaaleanpunaiseen yläosaan kirkkaanpunaista alaosaa tms.
 
[QUOTE="hmm";24340984]Miks aina kokonaan vaaleanpunaista niillä tyttölapsilla. Ei ymmärrä.

Noh, jos tykkäätte...[/QUOTE]


Olihan sielä sinisiä, liloja, kirkkaanpunaisia, mustia, valkoisia, vihreä ja keltaisen kukikaskin vaate.
 
ap minä
[QUOTE="hmm";24340984]Miks aina kokonaan vaaleanpunaista niillä tyttölapsilla. Ei ymmärrä.

Noh, jos tykkäätte...[/QUOTE]

Ja nämä vaatteet olivat kokonaan vaaleanpunaisia mistä kohti? Mutta asiaan, kyse ei ole siitä, mistä minä tykkään, vaan mistä lapset tykkäävät. Aiemmin kaapeissa oli hyvinkin paljon keltaista, ruskeaa ja vihreää, mutta nyt niitä ei suostuta päälle laittamaan. Ennemmin ostan sellaisia vaatteita, mitä he itse haluavat pitää , ja jotka ovat tarpeeseen sopivia.
Nytkin väänsimme pitkään lindexin velourtunikan väristä, ruskea olisi ollut mielestäni ihana, mutta kun jääräpää tyttö sanoi vieressä ei, niin en minä sitä osta kaappiin vain kuleksimaan omaksi ilokseni.
 
  • Tykkää
Reactions: persvakoonasana
Kivoja. :) Mä ostan vaatteet yleensä vasta sitten kun jotain tarvitaan. En osaa ostaa jemmaan. Kirpparilta tosin tulee joskus hamstrattua isompaakin kokoa. Meillä lapsi saa osallistua vaateostosvalintoihin, jos on mukana kaupassa. Valitsee usein sinistä, mikä minusta on ihan mukavaa. En tykkäisi, jos olisi pinkkiä koko garderoobi pullollaan. Sitäkin tosin on, koska tyttö pitää myös prinsessa -meinigistä. Mä tykkäsin ennen retro -vaatteista, mutta nyt ne eivät enää niin kolahda. Tykkään pukea tytölle tyttömäisiä vaatteita, mutta mieluiten reippaita ja raikkaita värejä.
 
Meinasin vastata, että ihania vaatteita. Jouduin tosin tarkistamaan kuvan uudelleen näiden kommentejen jälkeen ja minusta todella ihania edelleen :) Mun tyttö täyttää tosin joulukuussa jo 17 v ja pienemmät kolme on poikia.
 
[QUOTE="minä";24341383]kaikkia en ole kerralla päälle lapselle laittamassa.[/QUOTE]

Niinpä. Nämä, jotka sanovat olevansa väreistä tarkkoja varmaan sitten tumppaavat kaikki vaatteet kerralla lapsen päälle. ;) Meilläkin kaapista löytyy kaikenväristä vaatetta ja olen tarkka väreistä ja vaatteiden yhteensopivuudesta.
 

Yhteistyössä