Lutkamarssi lauantaina -aiotteko osallistua?

"..."
Miten te jaksatte vieläkin, joskus aamupäivällä kävin täällä ja samat nimimerkit väittelemässä. Kumpikin jääräpää pitää omasta kannasta kiinni, eikö nyt ole aika jo johonkin vetää se raja ja lopettaa ja mennä nukkumaan?
Kumpikaan ei ymmärrä toista.
Ei fiksut väittelyt kestä yötämyöten, mukavaa on jutella ja väitellä vaikkapa muutama tunti mut tää tuntuu jo hulluudelta.
Varsinkin jos joku lukee kokoajan tekstiä miten haluaa eli lainaa toisen sanomisia vääristeltyinä. Tollasen ihmisen kans on kuules mahdotonta keskustella mistään, varsinkin kun jaksamista omaan vääntöön riittää yöhön asti.

äiti 45 v
[QUOTE="Vieras";24333284]|O

Jatka ihan rauhassa tuota mesoamista vaikka koko yö. Mulla on muutakin tekemistä, kun jankuttaa sinun kanssasi.[/QUOTE]

Hieno homma, en minäkään halua koko yötä sun kanssas jankuttaa. Lähden kohta elokuvaa katsomaan.

kertaus on opintojen äiti
Sinä ja kaltaisesi ihmiset tekevät jatkuvasti suurta vahinkoa feminismille ja tasa-arvolle. Sekä sille, että Suomesta tulisi väkivallattomampi paikka meille kaikille. Miehille, naisille ja lapsille.

Näin kommentoi Teemu Hiilinen, vasemmistoliitosta:

"Tavoitteenahan pitää olla aina ensisijaisesti väkivallaton yhteiskunta, ei väkivallaton yhteiskunta pelkästään naisille. Voisi vielä lisätä naisten lapsiin kohdistaman väkivallan, mikä on huomattavasti yleisempää kuin miesten vastaava."
Lopeta nyt jo. Kaikki me olemme eläneet jo kauan, ja kukaan ei tiedä yhtän naista joka hakkaisi miestään. Jos sinua joku hakkaa, niin tee ihmeessä rikosilmoitus.

Tiedetään, että naisilta pinna palaa lasten kanssa, koska naiset viettävät kaiken ajan pienten lasten kanssa. se on helvetin kovaa.

äiti 45 v
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24332273:
en ymmärrä nyt tätä logiikkaa? tarkoitatko, että koska naiset (ja miehet) ovat tyhmiä ja laittavat tänne kuvansa ja kenties kysyvät: "miltä näytän", niin raiskaus on ok? Vai mitä yrität sanoa? olen tipahtanut kärryiltä, kun luulin ketjun aiheena olevan sen marssin.
Elämä on monimuotoisempi, monikulttuurisempi ja moniäänisempi kuin se pelkkä marssi. Tämä ketju kuvastaa elämää!

Nipaa
Kuvitteletko oikeasti pienessä päässäsi, että poliisit ja sairaalat on paikalla siellä missä miehet pieksää naisia? Voi hyvää päivää.
Nytkin jokatoisesta korttelista löytyy yksi mies joka käy vaimonsa kurkkuun, eikä kukaan tiedä seuraavana päivänä.
Sinä perustat väitteesi feministien puolueellisiin uhritutkimuksiin, jossa tutkitaan pelkästään naisiin kohdistuvaa väkivaltaa ja väkivallan käsite on niin laaja, että kaikki voidaan tulkita väkivallaksi.

Samankaltaisilla kysymyksillä saataisiin helposti tehtyä tutkimus jossa 100 prosenttia miehistä on joutunut parisuhdeväkivallan uhriksi.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24333288:
Oletko punavihersuvaitseva femakko vaiko muuten vain sairas ja onneton naispolo?

Vihaat miehiä ja valkoista rotua, arvatenkin myös kristinuskoa? Hei mä tiedän, olet ns. suvaitsevainen mokuttaja! :) Varmaan lepakkokin?
Minä vain sanon kuten asiat ovat.

Nipaa
Alkuperäinen kirjoittaja kertaus on opintojen äiti;24333312:
Lopeta nyt jo. Kaikki me olemme eläneet jo kauan, ja kukaan ei tiedä yhtän naista joka hakkaisi miestään. Jos sinua joku hakkaa, niin tee ihmeessä rikosilmoitus.

Tiedetään, että naisilta pinna palaa lasten kanssa, koska naiset viettävät kaiken ajan pienten lasten kanssa. se on helvetin kovaa.
Kertaus on tosiaan opintojen äiti:

Törkeä perheväkivalta kohdistuu miehiin naisia useammin | Kotimaa | YLE Uutiset | yle.fi

äiti 45 v
Kanadassa pidetään kuulemma kotiovet lukitsematta, USAssa ei.
Kuitenkin rikostilastot ovat huimasti karummat USAssa kuin Kanadassa. Mistäköhän sekin johtuu.
Aseista puhumattakaan.. kanadalaisilla ei ole aseita.
Tuli vaan mieleen tosta kommentistas.

Jaihan yleistäen nyt nämä maat, tietysti jokainen kansalainen ei toimi samanlailla.
No höpö höpö, kanadalaisilla on aseita. Ei siellä aseet kiellettyjä ole. Vaikka niitä ei yhtä löysästi saakaan kuin USA:ssa.

Sen sijaan Britanniassa on aseet täysin kielletty mutta väkivaltaisempaa maata saa hakea. No, Britanniassa onkin suuret muslimivähemmistöt ja paikoin sharia-laki jo voimassa ihan virallisestikin. Se selittää tilanteen.

Lunatic
[QUOTE="...";24333292]Miten te jaksatte vieläkin, joskus aamupäivällä kävin täällä ja samat nimimerkit väittelemässä. Kumpikin jääräpää pitää omasta kannasta kiinni, eikö nyt ole aika jo johonkin vetää se raja ja lopettaa ja mennä nukkumaan?
Kumpikaan ei ymmärrä toista.
Ei fiksut väittelyt kestä yötämyöten, mukavaa on jutella ja väitellä vaikkapa muutama tunti mut tää tuntuu jo hulluudelta.
Varsinkin jos joku lukee kokoajan tekstiä miten haluaa eli lainaa toisen sanomisia vääristeltyinä. Tollasen ihmisen kans on kuules mahdotonta keskustella mistään, varsinkin kun jaksamista omaan vääntöön riittää yöhön asti.[/QUOTE]

:LOL::LOL::ashamed:
Oon kuitenki saanut tätä huushollia tyhjennettyä turhasta roinasta ihan tän keskustelun voimalla, saa puhtia kun melttoo ton yhden paukapään kanssa. Ei tää päivä hukkaan ole menny.

oletko idiootti? Luitko itse tuota linkkiä. siinä väitetään, että törkeää väkivaltaa tapahtuu vuodessa reilulle 100 naiselle ja reilulle 100 miehelle.

Tajuat varmasti itsekin, että joka ilta tuhansia naisia suomessa saa turpaansa. Tuo 100 miestä jotka joutuvat "törkeän väkivallan " uhriksi, tulee jo siitä, että nainen puolustaa itseään, ja lyö veitsellä kun mies meinaa tappaa.

100 törkeää väkivaltaa. naurettavaa. Joka jumalan päivä tälläkin palstalla joku tai useampi nainen kirjoittaa että mies löi. Eikä ilmoita siitä yhtään mihinkään, koska häpeää. syyttää itseään. kuten naisia on opetettu.

äiti 45 v
Alkuperäinen kirjoittaja kertaus on opintojen äiti;24333312:

Hahah, minäpäs tiedän yhden naisen ihan varmasti joka on lyönyt miestään! Se olen minä!!

Tempasin kerrankin sille teekupin kuuppaan vuosia sitten niin että vain ripa jäi kouraani kun äijä vittuili ja naureskeli minun puheilleni! Ja olen tainnut läpsiä sitä useamminkin!!

Naiset hakkaavat miehiään, se on FAKTA!!

äiti 45 v
[QUOTE="koko";24333493]Mikä tää lutkamarssijuttu on?[/QUOTE]

Se on tälläinen keskusteluketju, jossa käsitellään maailman luomista ja evoluutiota sekä erilaisia pukeutumissuuntauksia. Annetaan myös elokuvavinkkejä.

Nipaa
Alkuperäinen kirjoittaja kertaus on opintojen äiti;24333476:
oletko idiootti? Luitko itse tuota linkkiä. siinä väitetään, että törkeää väkivaltaa tapahtuu vuodessa reilulle 100 naiselle ja reilulle 100 miehelle.

Tajuat varmasti itsekin, että joka ilta tuhansia naisia suomessa saa turpaansa. Tuo 100 miestä jotka joutuvat "törkeän väkivallan " uhriksi, tulee jo siitä, että nainen puolustaa itseään, ja lyö veitsellä kun mies meinaa tappaa.

100 törkeää väkivaltaa. naurettavaa. Joka jumalan päivä tälläkin palstalla joku tai useampi nainen kirjoittaa että mies löi. Eikä ilmoita siitä yhtään mihinkään, koska häpeää. syyttää itseään. kuten naisia on opetettu.
Niinkuin kirjoitin aikaisemmin niin samalla argumentilla miehet voivat puolustella väkivaltaisuuttaan. Ja samalla argumentilla minä voin väittää, että miehet varsinkaan eivät ilmoita jos joutuvat väkivallan uhriksi.

Luulisin, että varsinkin miesten kohdalla tämä väite pitää varsin hyvin paikkansa, kannattaa muistaa asenteet: Otat sä pataan naiselta.

Ja sitäpaitsi sinun mutu juttusi ja kaikenlaiset muut omituiset höpinät ovat pelkästään huvittavia eivätkä mitään muuta.

Lunatic
Sinä perustat väitteesi feministien puolueellisiin uhritutkimuksiin, jossa tutkitaan pelkästään naisiin kohdistuvaa väkivaltaa ja väkivallan käsite on niin laaja, että kaikki voidaan tulkita väkivallaksi.

Samankaltaisilla kysymyksillä saataisiin helposti tehtyä tutkimus jossa 100 prosenttia miehistä on joutunut parisuhdeväkivallan uhriksi.
Minä en ole helvetti vieköön mitään tutkimuksia plärännyt, tieto tulee elävästä elämästä. Se taitaa olla sulle tuntematon käsite (lienet joku akateeminen nörtti, joka lukee elämästä vain tutkimuksista ja kirjoista).

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nipaa
Minä en ole helvetti vieköön mitään tutkimuksia plärännyt, tieto tulee elävästä elävästä. Se taitaa olla sulle tuntematon käsite (lienet joku akateeminen nörtti, joka lukee elämästä vain tutkimuksista ja kirjoista).
Tasa-arvo politiikkaa ei voi tehdä sinun mutu fiiliksen pohjalta, tämä taitaa olla sinulle todella vaikea ymmärtää.

Mutuile ihan rauhassa, mutta lopeta se jankuttaminen jostain tosiasioista ja faktoista, kun kyse on sinun mutu jutuistasi.

Yhteistyössä