V
"Vieras"
Vieras
Meillä jo kokeiltu medikinet, concerta ja concerta + risperidon. Vieläkään ei osu oikea kohdalle, risperidonin aloittamisen jälkeen raivokohtaukset loppui, mutta poika on aivan outo. Ennen oli hellä ja rakasti kaikkia eläimiä ja vauvoja, nyt saattaa nipistää meidän pientä vauvaa tai kiusata eläimiä, mikä ei todellakaan ole pojan tapaista
Voiko mikään lääke olla pelkästään hyvä?!! Ilman lääkitystä poika ei tosiaankaan tule koulussa pärjäämään, eikä luultavasti pysy edes hengisä, meno on niin villiä...