Mun mielestä on aika junttimaista ....

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
oishan se aika ihme jos 17v ei olis jo paneskellut =)
Ja jos polttaa niin siten polttaa, hän on sitten juntti.
Hn itse tietää että polttaminen vaikuttaa suorituskykyyn joten jso haluaa kunnossa pysyä ei kananta polttaa ( tavoitteena saada joskus judosa sm -mitaleita)
Niin ne lapset kasvaa. Pari vuotta sitten vielä kerroit kuinka tyttösi ruokki keskellä yötä vessassa tamagothia ja nyt leikkii ihan eri kaluilla :)
 
Rollolainen
Tää ei millään tavalla vastannut siihen kysymykseen, joka sulta kysyttiin.

Voihan se olla, että että sun tyttös on itsekin polttanut - en siis yhtään epäile, etteikö hänen selityksensä olisi (osittain) totta.
no sitten on polttanut, urheilijatyttönen kyllä tietää että tupakointi vaikuttaa suorituskykyyn. en ole MISSÄÄN vaiheessa väittänyt että tyttöni ei olsi polttanut vai olenko? juntimaista se on sitli vaikka sen tekis mun oma tyttö,m sen autossa polttamisen. Ja poikakaverin vanhemmat poltttavat ja tytön poikakaveri myös
 
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24312532:
Niinhän se on, mutta toisaalta jokainen polttaa omassa autossaan niin paljon kuin lystää. Jos pummii kyytiä jonkun toisen autossa, ei voi alkaa sanella poltetaanko siellä vai ei.
Onko se nyt sitten kyydin pummimista, jos sovitaan yhdessä lähteä jonnekin, jonkun kulkuneuvollahan sitä on mentävä, etenkin jos kyytiin tulee nuoria, joilla ei ole korttia eikä autoa.
 
"vieras"
Onko se nyt sitten kyydin pummimista, jos sovitaan yhdessä lähteä jonnekin, jonkun kulkuneuvollahan sitä on mentävä, etenkin jos kyytiin tulee nuoria, joilla ei ole korttia eikä autoa.
No tuo nyt oli tyypillistä PölyEsteriä, tuo vittuilu. Ja enpä yllättynyt yhtään, että riepukin on täällä taas rollolle avautumassa. Mikähän näitä kahta hiertää, kun pitää kaataa omat likavetensä rollon niskaan?
 
Olen muuten ollut siinä luulossa, etteivät itse polttavatkaan tahdo koko aikaa haistella tupakansavua, vaan nautinto on se itse poltettu savuke, muitten polttaessa tuleva käry on häiritsevää, siis jos automatkalla koko ajan joku seurassa käryyttää, niin onhan se aika iso määrä savua...
 
[QUOTE="vieras";24312579]No tuo nyt oli tyypillistä PölyEsteriä, tuo vittuilu. Ja enpä yllättynyt yhtään, että riepukin on täällä taas rollolle avautumassa. Mikähän näitä kahta hiertää, kun pitää kaataa omat likavetensä rollon niskaan?[/QUOTE]

Mua hiertää tällä hetkellä se, että pitää puhua ADHD:sta, jos siitä ei tiedä mitään. Jos rehellistä vastausta haettiin.
 
Rollolainen
Onko se nyt sitten kyydin pummimista, jos sovitaan yhdessä lähteä jonnekin, jonkun kulkuneuvollahan sitä on mentävä, etenkin jos kyytiin tulee nuoria, joilla ei ole korttia eikä autoa.
Nin tuskinpa nyt 17-vuotiaalla tyttösellä korttia on. Mopokortilla kun ei autoa saa ajaa . Itse halusivat ottaa tytön mukaan, eivätkä vatineet edes bensarahaa, joten silloin olis kohteliasta ainakin kysyä saanko polttaa.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24312592:
Mua hiertää tällä hetkellä se, että pitää puhua ADHD:sta, jos siitä ei tiedä mitään. Jos rehellistä vastausta haettiin.
Miten se tähän ketjuun muuten liittyy, kuin että sä tuut jotain kostamaan? Tosi ääliömäistä käytöstä.
 
no sitten on polttanut, urheilijatyttönen kyllä tietää että tupakointi vaikuttaa suorituskykyyn. en ole MISSÄÄN vaiheessa väittänyt että tyttöni ei olsi polttanut vai olenko? juntimaista se on sitli vaikka sen tekis mun oma tyttö,m sen autossa polttamisen. Ja poikakaverin vanhemmat poltttavat ja tytön poikakaveri myös
No etpä kyllä ole sanonut suoraan, mutta niin ymmärsin aiemmasta kommentistasi, että et näe sitä mahdolliseksi.

Ja harvinaisen samaa mieltä olen kanssasi: autossa (tai missään muuallakaan sisätiloissa) polttaminen on todella junttia. Veikkaan kyllä, että jos heillä on perheen kesken tapana polttaa autossa, niin eivät yksinkertaisesti ole älynneet, että se voisi olla tytöllesi ongelma. Varsinkaan, kun tapa ei kaiketi tullut tytöllesi yllätyksenä.
 
"vieras"
Ja harvinaisen samaa mieltä olen kanssasi: autossa (tai missään muuallakaan sisätiloissa) polttaminen on todella junttia. Veikkaan kyllä, että jos heillä on perheen kesken tapana polttaa autossa, niin eivät yksinkertaisesti ole älynneet, että se voisi olla tytöllesi ongelma. Varsinkaan, kun tapa ei kaiketi tullut tytöllesi yllätyksenä.
Älä kommentoi, jos et jaksa lukea. Rollon tytär pyysi, etteivät polttaisi.
 
Oliko niillä kiire kotiin, ts. olisivatko ehtineet pitämään tarpeeksi röökitaukoja matkalla, vai halusivatko ehtiä nopeasti kotiin? Matka on kuitenkin tosi pitkä...

On se junttimaista polttaa, jos toinen pyytää että eivät polttaisi. Vaikka se onkin oma auto ja oma lupa, niin silti...Mutta sitten pitää olla mahdollisuus pitää tupakkataukoja tarpeeksi usein.
 
Minusta autossa polttaminen on junttia, oli auto sitten kenen tahansa. Erityisen junttia se on, jos kyydissä on alaikäisiä tai ihmisiä, jotka toivovat ettei autossa poltettaisi. Kyytiläisenä minua ei häiritsisi tupakoivan kaverin käryyttely omassa autossaan.
 
"vieras"
Onko se nyt sitten kyydin pummimista, jos sovitaan yhdessä lähteä jonnekin, jonkun kulkuneuvollahan sitä on mentävä, etenkin jos kyytiin tulee nuoria, joilla ei ole korttia eikä autoa.
Joo no mä jäin kans miettimään tota pummi-sanaa?? Eli jos joku tarjoaa kyydin, tai jostain syystä olen jonkun muun autossa, mun pitäs ottaa " kaikki paska " vastaan?

Kuski ottaa hörpyt sillontällön viinapullostaan, mutta olen hiljaa...

Musiikki soi niin että tärykalvot tärisee..mutta olen hiljaa.. Olkaa te muut pummit hiljaa kun on niin vaikeaa suutaan aukasta. Mä en aio olla!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24312399]Mut sillä pysyy hoikkana ja laihtuu.[/QUOTE]

Enpä usko tuota. Näkisit vaan meidän naapurin muijan. On yhtä leveä kuin pitkäkin ja polttaa ketjussa.
 

Yhteistyössä