Maistuisko synttäritarjottavat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sikinsokin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sikinsokin

Aktiivinen jäsen
08.02.2011
4 018
0
36
Pirpanan 1v juhliin täytekakku marjamoussella täytetty, jauhelihatäytteellä pellillinen voitaikinapiirakkaa+vihersalaattia, juustokakku uunin kautta ja vadelmasosetta, rieskarullia lohitäytteellä,keksiä, jäätelöä.

Tarkoitus olla hieman raskaampaa tarjottavaa, kun iltaa kohti juhlat venyy...

• Tykkää
Reactions: pypylleröinen
Kuulostaa hyvältä, miulle ainakin maistuisi. :)

Oon tehny neliön muotoisiin rieskoihin: tuorejuusto, tilli, mausteet, rucola tms., graavilohisiivuja ja rullalle folion sisään vetäytymään muutamaks tunniks.
Jauhelihaan paistaessa tavalliset sipulit jne. ja tacosauce sekaan, sit pellille kaulitun voitaikinan päälle +tomaattia+ juustoraastetta ja eiku uuniin 200 ja n30 min. riippuen uunista.
Simppeliä nopeasti :)

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24295138:
Mää tuun kans.
Saiskos ohjeen noihin lohitäytteisiin rieskarulliin ja voitaikinapiirakkaan?:p

Mäkin haluaisin ohjeen!! :)
Joudun ehkä varastamaan noi rieskarulla- ja piirakka-idean meidän tytön 2v synttäreille :D

Oon tehny neliön muotoisiin rieskoihin: tuorejuusto, tilli, mausteet, rucola tms., graavilohisiivuja ja rullalle folion sisään vetäytymään muutamaks tunniks.
Jauhelihaan paistaessa tavalliset sipulit jne. ja tacosauce sekaan, sit pellille kaulitun voitaikinan päälle +tomaattia+ juustoraastetta ja eiku uuniin 200 ja n30 min. riippuen uunista.

Kiitos! Kuulostaa hyvältä :) Taidan testata ja tehdä niitä myöskin ens kuussa meidänki juhliin.

Oi kiitos !
Näitä kokeilen ens viikon viikonlopuksi kun loma alkaa miehellä.

Rieskarulliin voi laittaa myös, valkosipuli levite, meetwursti, salaatinlehti, rullalle folioon ja sitten leikkaa n. 2cm levyisiksi suupaloiksi.
Itse teen rieskarullat yleensä valmiiksi edellisenä iltana, sitten vain ennen juhlia leikkaan paloiksi, kaikki on aina tykännyt :)

Yhteistyössä