Saraldo
Mä en ainakaan ole sanonut, että me oltais sielunkumppaneita. Itse asiassa mä en ole vielä sellaista kohdannutkaan. Tai no yksi oikein hyvä ystävä on lähellä sitä, mutta ei kuitenkaan ihan . Ei me kyllä välillä ymmärretä toisiamme ollenkaan. ja välillä ollaan jossain asiassa niin kaukana toisistamme kuin olla ja saattaa. Enkä mä sanoisi tätä tottumukseksikaan. Mä kyllä uskon, että selviäisin elämästä ilman tätä miestäkin. Ja olen aina sanonut, että jos hänestä pitäisi luopua, selviäsin kyllä, mutta en selviäisi ilman lasta. Mutta en myöskään olisi valmis vaihtamaan häntä kehenkään muuhun. Kuten aiemmin sanoin, se luottamus on mulle niin hirveän tärkeä asia, että kukaan ei voisi korvata häntä siinä. Tätä luottamusta on rakennettu melkein 20 vuotta, ei musta olisi sellaiseen enää kenenkään toisen kanssa.Hei hetkinen...nyt täällä "sielunkumppanit" ertoo, että on olleet joskus eronkin partaalla. Mitä sielunkumppanuutta se semmoinen on?
Eli onko tilanne sittenkin se, ettei semmoista ole olemassakaan? On vaan aikoja jolloin menee helkutin hyvin ja kaikki on ah niin ihanaa (vaikeuksien kautta vahvaan voittoon ja sitä rataa) ja on aikoja jolloin mikään ei ole hyvin ja kaikki on ihan päin persusta.
Äh, en mä tiedä. Hienoa kuulla, että oikeasti on olemassa pareja jotka kokevat vuosienkin jälkeen olevansa suhteessa rakkauden vuoksi ja haluavansa olla siinä jatkossakin koska siinä on aidosti hyvä olla.