H
huono äiti
Vieras
Jotenkin on mieli maassa, tuntuu että olen tosi huono äiti monestakin syystä ja sillä kaipaisin vähän herättelyä. Eli millaisissa tilanteissa teille muille tulee sellainen olo, että olisitte hyvä äiti? Ei niin että jonkun ulkopuolisen sitä tarvitsee sanoa, vaan itse huomaatte että nyt on hyvä? Sellaisia onnistumisen hetkiä.