[QUOTE="vieras";24283511]Ennen katsoin kaihoisasti Turkilmaksen kotia ja pidin heidän kotiaan superkauniina. Ihanaa huomata että tällä hetkellä koen meidän oman asunnon olevan viimein paljon kauniimpi
Edistystä tämäkin. Kaunis kotia Turkilmaksella on edelleen joiltain osin
[/QUOTE]
No mun mielestä tuo on kyllä aika huikea edistys
. Tai siis hmm... miten mä sen nyt sanoisin? Mä en oikein osaa sisustaa ja katselen usein kadehtienkin muiden kauniita kuvia ja upeita koriste-esineiden, taulujen, huonekalujen jne.jne. asettelua. Itse hakkaan päätäni seinään monen monta kertaa kunnes vihdoin saan jonkun jutun natsaamaan. Mä luulen etten koskaan pääse tuohon sun tilanteeseesi, eli että pitäisin omaa kotiani paljon (tai edes vähän) kauniimpana kuin jotain ihailemaani kotia.
Toki tykkään kodistamme, mutta lähinnä siksi että tänne on koottu tavaroita joilla on tunnearvoa ja joita on saatu lahjaksi. Pidän myös kovasti siitä, että kodissamme on neutraalit värit. Se on mulle tosi tärkeetä. Meillä on just niitä sävyjä, jotka rauhoittaa mun mieltä. Tyytyväinen en silti ole, enkä varmaan koskaan tule olemaankaan. Siksi mun mielestä on tosi hienoa että sä olet päässyt tuohon tilanteeseen että pidät kotiasi kauniina