Mukavaa, että käsityöpuuhasteluista on pidetty. Kiitos ihasteluista
Täällä on nyt sitten se odotettu neuvolalääkäri takana päin, ja tällaisia kuulumisia sieltä:
Hg 112, eli lisärautaa jatketaan, vaikka vähän onkin noussut
Paineet 122/78
Pissanäytteet negaa
Ei juuri turvotusta
Kohdunkaula oli kiinteä ja kiinni, mutta lyhentynyt 3 sentistä 2cm:n
Sykkeet + (ei ollut lukemista puhetta) ja liikkeet ++
Pikkuinen on raivotarjonnassa ja jo aika alhaalla, muttei vielä kiinnittynyt (ja kyllä on lantion seudulla huomannutkin jomotteluista ja vihlomisista, että alhaalla aletaan jo olla)
Ultralla mittaili pään ympärystä ja sääriluuta, josta antoi sitten painoarvioksi jo mojovat 2950g
on kuulemma ihan normaalimitoissa, mutta itse olin asennoitunut vähän pienempään painoon
No eihän tuo ole kuin arvio, mutta tuon perusteella syntymäpaino olisi n. 4kg, jaiks!
Ja sitten loppuhuipennukseksi, kysyin näkyisikö sinne jalkojen väliin ja kyllä aika varmalla mielellä sanoi, että
tyttö olisi tulossa. Sanoi, että ihmettelee todella, jos siellä poika majailisi... Mä oon ollu koko ajan sitä mieltä, että tyttö olis tulossa, jostain selittämättömästä syystä, mutta kun kaikki on melkein sanoneet, että ihan poikamaha on ja poika tulee, niin on vähän itekin alkanu asennoitua niin, että kait se sitten poika on... Siitäs saavat! :heart:
Onhan tuo toki vain arvio...
Kaikki oli siis oikein hyvin, mitä nyt tuo koko vähän kuulosti hurjalta näin ensisynnyttäjäksi, mutten sitä nyt viitsi kauheasti mietiskellä, kun arviohan tuo vain on. Toivon, ettei edes siihen laskettuun aikaan saakka mentäisi synnytyksen suhteen. Rakenneultrassakin koko vastasi 4-5 päivää vanhempaa, muttei LA:ta muutettu,joten katsellaan ja odotellaan...
Pientä paniikkia on täällä koettu siitä, mihin ihmeeseen tulen saamaan nuo vaunut sitten mahtumaan, kun niitä päivittäin käytetään. Meillä on niin onneton tuulikaappi ja eteiskäytävä, mutta kait siihen joku ratkaisu löydetään...
Ja
nukahtamisesta on ollut puhetta... Kuulosti niin tutultu ja tuo pyöriminen ja kieriminen ja vessassa ravaaminen... kyllä siihen nukahtamiseen on se reilu tunti tai pari viime aikoina mennyt. Ja sittenkin yöllä lisäksi vessaherätyksiä vähän väliä noin 3 kertaa vähintään...
Heinäneito ja (Neiti) Papunen 35+0 POKS!