Valtavia mustikoita ja oih, niin ihania vadelmia. Rynnättiin heti aamusta tytön kanssa poimimaan ja nyt on piirakka uunissa. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Järjetön ötökkäkammoni tehokkaasti karsii metsäänmenon haluja, mieli tekis mut jos sen jälkeen saa nyppiä tuntitolkulla hirvareita päästä, jätän väliin.. :x
mä oon kerännyt jo pari litraa pakkaseen ja toiset pari äidille..kohta vois kerätä jo naapureille kun se on niin mukavaa puuhaa
![]()
Mustikkaa ei taideta tänä vuonna kerätä, kun omasta pihasta tulee niin paljon vadelmia, mustaherukoita, metsämansikoita, punaviinimarjoja ja karviaisiaEi mahdu kaikki pakkaseen. Sori, oli pakko kehuskella, olen niin ylpeä =)
![]()
Järjetön ötökkäkammoni tehokkaasti karsii metsäänmenon haluja, mieli tekis mut jos sen jälkeen saa nyppiä tuntitolkulla hirvareita päästä, jätän väliin.. :x
joo eikös hirvikärpäsiö oo pakkasiin asti..ne on kyllä inhottavia kun menee tukan alle eikä niitä saa kiinni:O
Mies keräs viikonloppuna parissa tunnissa 15 litraa kantarelleja. Mä olen kerännyt takapihalta pari kiloa mustikoita, mutta kerään kyllä vielä ainakin toisen samanlaisen satsin lisää. Metsämansikoita tuli kerättyä isot määrät ja tänään pitäis mennä keräämään vadelmia. Pakkanen täyteen ilmaista vitamiinia, tykkään
![]()
Taas...
Siis metsään menossa.
Juolukkaa, variksenmarjaa, mustikkaa, vadelmaa, kanttarelliä. Aivan ärsyttävyyteen saakka.![]()