Menkää ihmiset metsään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En oo ikinä löytäny hyvää mustikka/kanttarellipaikkaa :( en tiiä mikä siinä on.. Ennen jaksoin käydä ettimässä monta kertaa kesässä/syksyssä, mutta tänä vuonna raahaudun mehtään ehkä pari kertaa.. kun en kuitenkaan löydä mitään!!
Muuten kävisin "turhankin päiten" , mutta mä pelkään ihan hirveesti ötököitä, joten en lähde vaan huvin vuoksi samoilemaan metikköön. Mä en tykkää kauheesti mehtistä, .. ötökät, hiljasuus, pimeys ..

No en mee sinne hyttysten ja hirvikärpästen kiusattavaksi! Puolukoita oon ennen tykänny kerätä ku sillon ei enää oo hyttysiä mut noita hirvikärpäsiä taitaa olla sillonkin?

[QUOTE="...";24279245]En oo ikinä löytäny hyvää mustikka/kanttarellipaikkaa :( en tiiä mikä siinä on.. Ennen jaksoin käydä ettimässä monta kertaa kesässä/syksyssä, mutta tänä vuonna raahaudun mehtään ehkä pari kertaa.. kun en kuitenkaan löydä mitään!!
Muuten kävisin "turhankin päiten" , mutta mä pelkään ihan hirveesti ötököitä, joten en lähde vaan huvin vuoksi samoilemaan metikköön. Mä en tykkää kauheesti mehtistä, .. ötökät, hiljasuus, pimeys ..[/QUOTE]

Voisin viedä sinut heti hyvälle mustikkapaikalle, n. 5 m tiestä. :D

[QUOTE="vanda";24279275]mä voinkin tulla teille kylään jonkun kipon kanssa:p[/QUOTE]

Uskallappas!
g020.gif

Okei, tuu vaan, vaihtareina otetaan vastaan kantarelleja :)

Viimeksi muokattu:
Mielelläni menisin, mutta täällä on nyt ollut niin epävakaista, hellettä ja sitten taas sataa, niin kuin tänäänkin :( En sateella viittis mennä enkä tykkää poimia sateen jälkeenkään märkiä marjoja kun ne menee helpommin sitten muhjuksi.

[QUOTE="kiki";24279286]Onko niitä hirvikärpäsiä jo tähän aikaan vuodesta?[/QUOTE]

En minä ainakaan ole nähnyt vielä. Puolukkamettälle laitan aina lapsen kanapipona päähän ja poolopaidan päälle, niin yhtään ei ole tukassa mönkinyt.

Kyitä pelkään hullunlailla, mutta siitä huolimatta metsä vetää.

[QUOTE="...";24279245]En oo ikinä löytäny hyvää mustikka/kanttarellipaikkaa :( en tiiä mikä siinä on.. Ennen jaksoin käydä ettimässä monta kertaa kesässä/syksyssä, mutta tänä vuonna raahaudun mehtään ehkä pari kertaa.. kun en kuitenkaan löydä mitään!!
Muuten kävisin "turhankin päiten" , mutta mä pelkään ihan hirveesti ötököitä, joten en lähde vaan huvin vuoksi samoilemaan metikköön. Mä en tykkää kauheesti mehtistä, .. ötökät, hiljasuus, pimeys ..[/QUOTE]

Siellä on mustikkaa nyt paljon, keräsin itse litran ihan parin metrin säteeltä. :)

Mies keräs viikonloppuna parissa tunnissa 15 litraa kantarelleja :). Mä olen kerännyt takapihalta pari kiloa mustikoita, mutta kerään kyllä vielä ainakin toisen samanlaisen satsin lisää. Metsämansikoita tuli kerättyä isot määrät ja tänään pitäis mennä keräämään vadelmia. Pakkanen täyteen ilmaista vitamiinia, tykkään :)

• Tykkää
Reactions: Jätkä ja HEI!
Mies keräs viikonloppuna parissa tunnissa 15 litraa kantarelleja :). Mä olen kerännyt takapihalta pari kiloa mustikoita, mutta kerään kyllä vielä ainakin toisen samanlaisen satsin lisää. Metsämansikoita tuli kerättyä isot määrät ja tänään pitäis mennä keräämään vadelmia. Pakkanen täyteen ilmaista vitamiinia, tykkään :)

Super food!

Yhteistyössä