T
toi
Vieras
lapsi kohta särähtää tosi pahasti. Onhan se kaunis ajatus ja teksti mutta oletteko 110% varmoja että joskus saatte lapsen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Poikkean varsinaisesta aiheesta vähän. Olet juuri plussannut, onko raskaus kuitenkin siinä vaiheessa että olette valmiita julkistamaan sen kun utelijaat sukulaiset laskevat 1+1 luettuaan kutsutekstin? Huomioittehan tämän, koska kyselyitä varmasti tulee ja silloin ei enää "paeta".
Hyvät ihmiset, jos tulette kysymään mielipiteitä foorumilta, jossa on mahdollisuus kirjoitella anonyymisti niin koittakaa kestää myös ne negatiiviset kommentit.
Minun mielestäni tuo lapsikohta kuulostaa siltä, että vain avioliitossa saa tai voi tehdä lapsia
Mutta teidän häät, kutsut jne. saattehan laittaa mitä haluatte.
Laitappa ap kone kiinni ja teette just sellaisen kutsun kun itse haluatte! Vaikka laittaisitte pelkän ajan ja paikan kuten moni palstalainen neuvoo mielipiteet jakautuvat varmasti. Se on teidän päivänne hiiteen muut!
Mua ei tuo runo haittais yhtään, mutta en jotenkin näe mitään huumoria tuossa i-jutussa. Ehkä mä vaan sit oon huumorintajuton, mutta tuo kohta on musta vaan jotenkin nolo...