Sinkkumies haluaa naisen, saa kysyä

[QUOTE="Huhhuh";24241949]Hups hei, miksi laiska vai ajattelitko olla hemmotteleva kumppani....?[/QUOTE]

No ei pakko ole olla laiska mutta en halua myöskään kaiken tekevää naista.. Siis sellaista joka vain puunaa ja tiskaa ja siivoaa ja stressaa siitä! Teen oman osuuteni tietenkin :)

"Huhhuh"
Pyöreyttä löytyis täältäkin, liuta lapsia (taitaakin olla se este, vaikka mammaahan kirjoitit etsiväsi), mutta kuulostat liian hyvältä, että osallistuisit kotiaskareisiin, ollaksesi totta. Vitsi tällaisia vaauksia lisää!

Heh heh
[QUOTE="Huhhuh";24242091]Mä jo vissiin ihan sekosin... Tarkoitus oli kirjoittaa Tällaisia avauksia lisää! Täältä palstaltahan voiskin löytyä jotain...[/QUOTE]

Provohan toi migsu on, se nyt on selvä :D Yrittää mammoja pistää lankaan. Muka laiska ja pyöreä nainen ihanne, voi jeesus :D

Mitä helvettiä..

En etsi mitään JÄRKYTTÄVÄÄ läskiä tai ei koskaan meikkavaa naista. Vaan ihan tavallista naista jolla olisi mielellään omia lapsia eikä halusiai niitä lisää ja joka olisi mukava ja huumorintajuinen.

Sekö tekee provon jos haluaa jonkun kivan ja pyöreän/muodokkaan naisen?

Voin laittaa mailiosoitteenkin ja asun Jyväskylän lähellä joten sieltä löytyy :)

"eee"
Mitä helvettiä..

En etsi mitään JÄRKYTTÄVÄÄ läskiä tai ei koskaan meikkavaa naista. Vaan ihan tavallista naista jolla olisi mielellään omia lapsia eikä halusiai niitä lisää ja joka olisi mukava ja huumorintajuinen.

Sekö tekee provon jos haluaa jonkun kivan ja pyöreän/muodokkaan naisen?

Voin laittaa mailiosoitteenkin ja asun Jyväskylän lähellä joten sieltä löytyy :)
No onhan tuo nyt hiukan kummallista, ettei sulle kelpaa urheilullinen ja hoikka nainen, vaan nimenomaan on pakko olla pullea. Oletko muuten itse minkä kokoinen?

[QUOTE="Huhhuh";24242091]Mä jo vissiin ihan sekosin... Tarkoitus oli kirjoittaa Tällaisia avauksia lisää! Täältä palstaltahan voiskin löytyä jotain...[/QUOTE]

No sitä mä toivonkin että löytyisi kun olen pitkään palstaa seurannut.. Mutta tuntuu että tosissaan olevia palstamammoja jotka on sinkkuja, ei juurikaan löydy tai sitten he on niin skeptisiä palstatrolleihin ja muihin vitsailuihin ja porvooluihin etteivät halua vastata..

Mä oikeesti toivosin että edes jollain olisi rohkeutta laittaa viestiä niin mistä sitä ikinä tietää :)

[QUOTE="eee";24242224]No onhan tuo nyt hiukan kummallista, ettei sulle kelpaa urheilullinen ja hoikka nainen, vaan nimenomaan on pakko olla pullea. Oletko muuten itse minkä kokoinen?[/QUOTE]

No eiköhän se kerro että itse olen ylipainoinen jos en halua mitään malli-mittaista naista. Minulla on kyllä ollut hoikkia naisia. Mutta pidän enemmän suoraan sanoen pyöreämmistä naisista.

Mitämitä, olen kyllä ihan tavallinen. Haluat siis muodokkaan, muttei saa olla kiinteä? Esim. perse. Vaan muodokas, mutta löllyvä perse?

Ok. :D
Laitoit "kiinteä ja urheilullinen". Itse en sitä ole joten sen vuoksi en halua naista joka nostaa itseään ylöspäin omalla kustannuksellani. Toki jos on olemassa nainen joka pidää pyöreistä miehistä se on OK, mutta usein kiinteiden ja urheillullisten naisten kohdalla näin ei ole.

Tavallinen on taas ok. Mutta pidän edelleen muodokkaista naisista. Tämä tuntuu olevan monelle väärin??

UuHh
Laitoit "kiinteä ja urheilullinen". Itse en sitä ole joten sen vuoksi en halua naista joka nostaa itseään ylöspäin omalla kustannuksellani. Toki jos on olemassa nainen joka pidää pyöreistä miehistä se on OK, mutta usein kiinteiden ja urheillullisten naisten kohdalla näin ei ole.

Tavallinen on taas ok. Mutta pidän edelleen muodokkaista naisista. Tämä tuntuu olevan monelle väärin??
Ok, se että harrastan kiinteyttävää liikuntaa ei tarkoita sitä että nostaisin itseäni ylöspäin sinun avullasi. :O Se ei ollut mielessä, ei. Pidän "isoista ja raavaista" miehistä, en sairaalloisen lihavista. Olen kai sitten poikkeava. :)

Eikai muodokkaassa mitään vikaa ole, annoit vaan ymmärtää että haet nimenomaan LÄSKIÄ, etkä muodokasta.

Ok, se että harrastan kiinteyttävää liikuntaa ei tarkoita sitä että nostaisin itseäni ylöspäin sinun avullasi. :O Se ei ollut mielessä, ei. Pidän "isoista ja raavaista" miehistä, en sairaalloisen lihavista. Olen kai sitten poikkeava. :)

Eikai muodokkaassa mitään vikaa ole, annoit vaan ymmärtää että haet nimenomaan LÄSKIÄ, etkä muodokasta.
Se että tykkää pyöreistä ja muodokkaista ei tarkoita että hakee kiinteää ja urheilullista. Eikös? En ole lihaksikas vaan enemmänkin ns. nallekarhumainen, se ei tarkoita "sairaalloisen lihavaa".

Minua ihmetyttää eikö ole ketään oikeaa palstalaista joka haluaisi tutustua lapsirakkaaseen mieheen joka on huumorintajuinen? (ja ennenkaikkea kirjoittelee mammapalstalle) :D

YV:llä saa mailiosoitetta ja kuvaa..

Yhteistyössä