Okei.. oli typerä viesti Mutta kiva ja tumma nuorekas ukko.. 30 vee.. jyväskylästä. Ja en kehu itseäni turhaan mut kiva ja ok paketti varmasti.Hitto, kun oon jo naimisissa
Samat sanat Laiskuudessa ja pyöreydessä löytyy...Hitto, kun oon jo naimisissa
Itseasiassa ei kiinnosta.. En halua mitään kiinteää ja urheilullista naista. Vaan tavallisen suomalaisen naisen vikoineen ja ihanuuksineen <3Kelpaisko 23 vuotias hyvännäkönen, kiinteä ja urheilullinen nainen ?
Tykkään pikkasen vanhemmista miehistä, varsinkin jos ne on rikkaita.
No onhan tuo nyt hiukan kummallista, ettei sulle kelpaa urheilullinen ja hoikka nainen, vaan nimenomaan on pakko olla pullea. Oletko muuten itse minkä kokoinen?Mitä helvettiä..
En etsi mitään JÄRKYTTÄVÄÄ läskiä tai ei koskaan meikkavaa naista. Vaan ihan tavallista naista jolla olisi mielellään omia lapsia eikä halusiai niitä lisää ja joka olisi mukava ja huumorintajuinen.
Sekö tekee provon jos haluaa jonkun kivan ja pyöreän/muodokkaan naisen?
Voin laittaa mailiosoitteenkin ja asun Jyväskylän lähellä joten sieltä löytyy
Mitämitä, olen kyllä ihan tavallinen. Haluat siis muodokkaan, muttei saa olla kiinteä? Esim. perse. Vaan muodokas, mutta löllyvä perse?Itseasiassa ei kiinnosta.. En halua mitään kiinteää ja urheilullista naista. Vaan tavallisen suomalaisen naisen vikoineen ja ihanuuksineen <3
Laitoit "kiinteä ja urheilullinen". Itse en sitä ole joten sen vuoksi en halua naista joka nostaa itseään ylöspäin omalla kustannuksellani. Toki jos on olemassa nainen joka pidää pyöreistä miehistä se on OK, mutta usein kiinteiden ja urheillullisten naisten kohdalla näin ei ole.Mitämitä, olen kyllä ihan tavallinen. Haluat siis muodokkaan, muttei saa olla kiinteä? Esim. perse. Vaan muodokas, mutta löllyvä perse?
Ok.
Olen juuri eronnut. Vakityö. Loistava rakastaja. 30 vuotta.Miks sä oot vielä vapaana? Montako kertaa oot ollu naimisissa? Onko sulla lapsia? Entä vaki työpaikka?
Ok, se että harrastan kiinteyttävää liikuntaa ei tarkoita sitä että nostaisin itseäni ylöspäin sinun avullasi. :O Se ei ollut mielessä, ei. Pidän "isoista ja raavaista" miehistä, en sairaalloisen lihavista. Olen kai sitten poikkeava.Laitoit "kiinteä ja urheilullinen". Itse en sitä ole joten sen vuoksi en halua naista joka nostaa itseään ylöspäin omalla kustannuksellani. Toki jos on olemassa nainen joka pidää pyöreistä miehistä se on OK, mutta usein kiinteiden ja urheillullisten naisten kohdalla näin ei ole.
Tavallinen on taas ok. Mutta pidän edelleen muodokkaista naisista. Tämä tuntuu olevan monelle väärin??
Se että tykkää pyöreistä ja muodokkaista ei tarkoita että hakee kiinteää ja urheilullista. Eikös? En ole lihaksikas vaan enemmänkin ns. nallekarhumainen, se ei tarkoita "sairaalloisen lihavaa".Ok, se että harrastan kiinteyttävää liikuntaa ei tarkoita sitä että nostaisin itseäni ylöspäin sinun avullasi. :O Se ei ollut mielessä, ei. Pidän "isoista ja raavaista" miehistä, en sairaalloisen lihavista. Olen kai sitten poikkeava.
Eikai muodokkaassa mitään vikaa ole, annoit vaan ymmärtää että haet nimenomaan LÄSKIÄ, etkä muodokasta.