Tuo käyttöikäväite on tuubaa. Minulla on yli kymmenen vuotta vanhoja toimivia ibarin läppäreitä. Montako yli kymmenen vuotta vanhaa toimivaa mäkin läppäriä sulla on?Alkuperäinen kirjoittaja mäkki;24237082:Once you go mac, you can´t go back!
Pc:tä en enää ottaisi vaikka maksettaisiin. Koko ajan jumissa ja tarvitsee käyttiksen uudelleen asennusta. Mäkit kalliimpia, mutta käyttöikä huomattavasti pidempi.
Vain jos käyttäjä on idiootti. Tuo käyttiksen uudelleenasennuksen tarve on ihme urbaanilegenda, joka ei näytä kuolevan millään. Se johtuu spedeistä, jotka täyttävät tyhmyyttään koneen haittaohjelmilla, ja sitten ihmettelevät miksi se on hidas.Alkuperäinen kirjoittaja mäkki;24237082:Once you go mac, you can´t go back!
Pc:tä en enää ottaisi vaikka maksettaisiin. Koko ajan jumissa ja tarvitsee käyttiksen uudelleen asennusta. Mäkit kalliimpia, mutta käyttöikä huomattavasti pidempi.
Ainakin Sims3:n voi asentaa samasta levystä myös macille. Itse olen laittanut, joskin vain kokeilumielessä asensin, joten en osaa sanoa kuinka hyvin peli pyörii sillä.Noista peleistä niin ennen tykkäsin pelata todella paljon Sims pelejä.. :ashamed: Kuitenkin tuntui ettei edellinenkään kannettava niitä oikein jaksanut pyörittää ja sen takia en niitäkään ole varmaan pariin vuoteen enää pelannut enkä siis usko että kärpänen olisi ihan heti taas puraisemasskaan. Mutta siis kuitenkin juuri tuon olen laskenut maceille miinukseksi. Samoin en tykkää open officesta, mutta opiskelujen jälkeen en ole sellaista juuri kotikoneella tarvinnut ja töistä löytyy officet jos välttämättä tarvitsisi johonkin tiettyyn.
Johan tuolla luki että mäkki on käyttäjäystävällisempi, eli niille käyttäjille jotka eivät konetta oikein osaa käyttää ja siksi windows on kokoajan jumissa.Vain jos käyttäjä on idiootti. Tuo käyttiksen uudelleenasennuksen tarve on ihme urbaanilegenda, joka ei näytä kuolevan millään. Se johtuu spedeistä, jotka täyttävät tyhmyyttään koneen haittaohjelmilla, ja sitten ihmettelevät miksi se on hidas.
Kyllä!!! Kone on alkanut vaatia palauttamista ja pitää ihan hirmu ilkeää ääntä vaikka olen jutellut hänelle nätisti.Niin no, jos aloittaja tunnistaa kuuluvansa siihen idiootti-ryhmään, silloinhan tuo windowsin hidastelu ja jumittelu on ihan pätevä valintakriteeri. Ei siinä mitään.
Pc ei ole huono jos siihen asentaa linuxin tai mäkin käyttöjärjestelmän. Mäkin hyvä puoli on sen käyttöjärjestelmä ja läppärin kohdalla kotelo/suunnittelu/akun kesto.Alkuperäinen kirjoittaja mäkki;24237082:Once you go mac, you can´t go back!
Kuoret.Niin mitä ihmeen järkeä on maksaa Applen läppäristä, joka on lähtökohtaisesti ylihinnoiteltua rautaa? Asentaa omppukäyttiksen PC:lle, hieno kompromissi.
Sitä nyt ei ajattele kukaan muu paremman väen koneena kuin mäkkien omistajat itse. IT-alalla niitä pidetään yleisesti lähinnä yksinkertaisten ihmisten koneina.Onhan se totta, että Macin hinnassa on hieman ylimääräistä, johtuen hypestä ja maineesta "paremman väen koneena". Mutta sitä ei pidä välttämättä ajatella huonona puolena, vaan asiana että myös jälleenmyyntiarvo on suhteessa parempi verrattuna pc-koneeseen.