Mä voisin vaihtaa mun nimen..

Olisko kellään ehdotuksia mikä nimi ois kiva..?

Mua on sanottu useasti sadun näköiseksi, mutta mä en ole kyllä samaa mieltä enkä halua olla satu.

Haluaisin kuitenkin tästä nykyisestä nimestä mielelläni eroon.. Siis jossain vaiheessa, en nyt ihan heti kuitenkaan. Mielenkiintoista vaan miettiä että minkä sitä uudeksi nimekseen valitsisi....

gnfnfnf
Ja minkä nimen valitsetkin, kokeile sitä ensin.. mullakin oli sähköpostiosoite lähes 10 vuotta uudella nimellä ja käytin sitä muutenkin netissä jne ja olin sitten ihan varma siitä, että tää oli oikea valinta.

Sinuna mä kattelisin nimipäiväkalenteria ja lukisin sen läpi ajattelematta sen enempää, sen huomaa kyllä jos joku nimi kolahtaa. Ja jos ei,niin sit on ortodoksikalenteri ja ruotsinkielinen ja netistä löytyy vanhat suomalaiset nimet jne. Sun sukunimeen passaa erikoisempikin nimi :)

No ei ehkä Helinä kuitenkaan :D Mutta kauheen söpöä jos joku mua pitää sen näköisenä :heart:

Sukunimi on ulkomaalainen, enempää en sano.

Joku ihan perussuomalainen nimi olis kiva, mutta ei mikään tuhottoman yleinen..

Ja minkä nimen valitsetkin, kokeile sitä ensin.. mullakin oli sähköpostiosoite lähes 10 vuotta uudella nimellä ja käytin sitä muutenkin netissä jne ja olin sitten ihan varma siitä, että tää oli oikea valinta.

Sinuna mä kattelisin nimipäiväkalenteria ja lukisin sen läpi ajattelematta sen enempää, sen huomaa kyllä jos joku nimi kolahtaa. Ja jos ei,niin sit on ortodoksikalenteri ja ruotsinkielinen ja netistä löytyy vanhat suomalaiset nimet jne. Sun sukunimeen passaa erikoisempikin nimi :)
No niin mun täytyy varmaan vaan tehdä... Tää on vaan niin ahdistava ja typerä nimi *möks*

gnfnfnf
Lunette. Ja kysy, saatko sponssirahaa ko.firmalta ja elinikäiset Lunetet itselle ja kavereille :D Ei mua väsytä. Enkä mee nukkumaan. Miks sellaista luulet, että väsyttäis?
Sponssirahaan mahdollistavia nimiä vois olla kans Candy, Marianne jne

gnfnfnf
Kuulemma suuri osa nimen muuttaneista haluaa jossain vaiheessa vanhan nimen takas. Siks kannattaa miettiä ensin tarkkaan ja käyttää uutta nimeä, esitellä ittensä sillä uusille ihmisille jne, että huomaa, tuntuuko nimi omalta.

Lunette. Ja kysy, saatko sponssirahaa ko.firmalta ja elinikäiset Lunetet itselle ja kavereille :D Ei mua väsytä. Enkä mee nukkumaan. Miks sellaista luulet, että väsyttäis?
Sponssirahaan mahdollistavia nimiä vois olla kans Candy, Marianne jne
No mä meinasin tatuoida takapuoleeni tossa menneenä vuotena karkin kuvan ja kirjottaa siihen "Candygirl" mutta sitten joku loi mulle mielikuvan roikkuvapeppuisesta 80-vuotiaasta naisesta rannalla jonka siinä roikkuvassa peppunahassa se kuva ja teksti olis niin luovuin ajatuksesta :D Vaikka en toki usko niin pitkään eläväni mutta mulle tulis se mielikuva joka kerta siitä tatuoinnista :D

Yhteistyössä