Selvisikö se Blume koskaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pitkästä aikaa palstalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pitkästä aikaa palstalla

Vieras
En ole ollut täällä aikoihinkaan, joten kiinnostaisi tietää, että selvisikö sitten koskaan, että kuka se Blume oli IRL? Tuli se mieleen,kun luin tuota jotain Sinisulka tyypin kirjoitusta... :) Onko se kentied Blume uusi tuleminen!?!??!

Siis siihen asti tiedän, että Blume paljastui keksityksi persoonaksi ja tämän jälkeen häipyi palstalta, mutta onko ollut enää yhteydessä keneenkään tai onko ilmaantunut palstalle enää koskaan paljastumisensa jälkeen?

Ei ja mä olen ihan hemmetin utelias sen asian suhteen! :mad: Inhoan selvittämättömiä asioita. :D Oon menettäny jo kaks mahtavaa mesekaveria, mä en ala. Olin niin koukussa mun ja Blumen keskusteluihin, että harmitti, kun se vaan katosi yhtäkkiä. :D Oli niin älykäs keskustelija.

[QUOTE="vieras";24227062]Tää menee jännäks! :cool:

Kuka se oli joka poltti talonsa?[/QUOTE]

Jos viitaat tapaukseen jossa yh-äiti oli sytyttänyt tulipalon ja menehtyi pienen lapsensa kanssa eteiseen niin jotkut spekuloivat sen olleen Heila. Mitään todisteita tästä ei tietenkään ole.

Jos blume ei itse täällä enää palstailisi, luuletteko että kukaan jaksaisi sen perään enää kysellä? Ap taitaa olla itse Blume ja yrittää taas herättää henkiin keskustelua vedätyksestään.

Tytsi, millä tavalla vaikutti älykkäältä keskustelijalta?

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1629882-taa-sherlocci-selvittaa-nyt-blumen-tapauksen-ettikaa-mulle-se-kuva-missa-oli-mies-ja-blume-tanssilattialla-taiko-joissain-juhlissa/sivu30.html
Tässäketjussa sitä setvittiin :)

Yhteistyössä