Voiko/kannattaako varsiluomia poistattaa raskauden aikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vvv";24220018]Ajattelin vasta raskauden jälkeen poistattaa kaikki kerralla kun niitä tulee lisää näköjään, on kaulalla ja jossain minne ei aurinko paista, ei kiva. :( :D[/QUOTE]

Joo, ei todellakaan ole kivoja. Huomasin että mahaankn oli ilmestynyt, ihan lähipäivinä. Ehkä ne tosiaan kannattaa sitten poistattaa kaikki kerralla, kun niitä näköjään tulee vielä 37.viikolla... :/

Sain yhden nyppästyä pois, ei edes verta tullut. Nappasin vaan kynsillä kiinni ja nykäisin. Kuului vaan "naps". :D Toisesta kainalosta on näköjään hävinnyt. Ei niitä ehkä sitten tarvitse lääkärissä poistattaa kun noin helposti häipyy. :)

Multa tipahteli itsekseen pois hieman raskauden jälkeen. Ja osa ihan nyppimällä, ei tullut edes verta. Mulle tuli tosi paljon luomia, tummiakin, kaulalle ja dekolteelle. Mut onneksi poistuivat!

Ei varmaan raskauden aikana kannata poistatella, kun niitä kuitenkin voi tulla vielä lisää.

Mullakin varsiluomia kainaloissa, kaulassa ym. Olen raskaana viikolla 37+. Viime raskaudessakin oli.. suurinosa niistä tippuu itsestään aikanaan pois, niitä voi myös hirttää pois. Itse en ole sitä kyllä tehnyt. En viitsi kauheasti niitä sormila nyppiä pois.. tulehdus ois aika ikävä näin raskauden loppumetreillä.. Rumiahan ne on .. mulla on osa tummia osa vaaleita, mutta eiköhän niistä aikanaan eroon pääse. On tarkoitus poistattaa leikkaamalla muitakin luomia sitten syksymmällä.. lääkäri katsonee sitten mitä varsiluomile tehdään.

Mullakin tuli noita raskauden aikana, ajattelin antaa , kunnes yksi isompi tuli nännin päähän:D - no oli suunnitelmissa imettää joten siihen laitoin kuristuslangan ja nyppäsin lopulta pois. Muut on kadonneet synnytyksen jälkeen ihan itsekseen.

[QUOTE="mää";24224748]Mullakin varsiluomia kainaloissa, kaulassa ym. Olen raskaana viikolla 37+. Viime raskaudessakin oli.. suurinosa niistä tippuu itsestään aikanaan pois, niitä voi myös hirttää pois. Itse en ole sitä kyllä tehnyt. En viitsi kauheasti niitä sormila nyppiä pois.. tulehdus ois aika ikävä näin raskauden loppumetreillä.. Rumiahan ne on .. mulla on osa tummia osa vaaleita, mutta eiköhän niistä aikanaan eroon pääse. On tarkoitus poistattaa leikkaamalla muitakin luomia sitten syksymmällä.. lääkäri katsonee sitten mitä varsiluomile tehdään.[/QUOTE]

Munkin pitäis pari isompaa luomea poistattaa. Piti jo talvella, mutta tulinkin sitten raskaaksi.

Tosta, minkä nyppäsin, ei jäänyt mitään jälkeä. Oli hieman outo. Pesin kyllä kädet huolella ennenkuin koskin siihen.