Kokemuksia perhelomasta exän kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Hyviä huonoja?

Mä olen 1 kerran ollut pojan ja exän kanssa exän vanhempien mökillä Lapissa...silloin oltiin siis jo erottu eikä mulla ollut vielä toista lasta.Nyt murkku lähdössä isänsä ja tämän uuden naisystävän kanssa sinne Lappiin. Viimeksi kun oltiin, niin murkku oli tietysti vielä ihan lapsi ja pääsin mukaan, kun sanoin ettei se yökastelisi siellä jos mä olisin paikalla. Kuitenkin se aloitti siellä yökastelun ja sitten koko reissu riideltiin exän kanssa siitä ja monesta muustakin asiasta. Mietin, että noitten riitelyitten takia exä ei välttämättä lämpenisi tälle idealle, että jättäisi naisystävänsä kotiin ja ottaisin sen sijasta mukaan mut ja mun toisen lapsen. Kuitenkin äitinä ajattelen tätä toistakin lasta ja haluan tarjota sillekkin kesälomareissun ja kokemuksen siitä, jos perheessä olisi isä. Ajattelin, että alan soitella exän vanhemmille että ne puhuisivat exän päähän järkeä. Muutenkin olisi kiva nähdä niitä...oon jo pitkään puhunut murkun isovanhemmille että ostaisivat lapsenlapselleen oman läppärin...jos ne nyt tällä reissulla saisivat vihdoin sen läppärin hommattuu!!

Menin ihan sanattomaksi :D Kyllä sitä ihminen näköjään keksii kaikenlaisia selityksiä miksi pitää päästä leikkimään perhettä exän kanssa ja päästä tämän ja uuden naisystävän väliin.

Menin ihan sanattomaksi :D Kyllä sitä ihminen näköjään keksii kaikenlaisia selityksiä miksi pitää päästä leikkimään perhettä exän kanssa ja päästä tämän ja uuden naisystävän väliin.

Hah...missä vaiheessa mä sellasta olen väittänyt?Mut on musta tosi epäreilua, et viimeksi kun oltiin siellä Lapissa niin exä valitti että se joutuu maksaa kaikki munkin kulut sillä matkalla...vaikka mun mielestä samoilla bensoilla mä menen siinä missä lapsikin...ja sen vanhemmathan ne ruuat osti!!Ja nyt se sitten olisi kait kaiken tarjoamassa naisystävälleen ilmaiseksi eikä lapsensa äidille...ei kiva.

:laugh:
Hah...missä vaiheessa mä sellasta olen väittänyt?Mut on musta tosi epäreilua, et viimeksi kun oltiin siellä Lapissa niin exä valitti että se joutuu maksaa kaikki munkin kulut sillä matkalla...vaikka mun mielestä samoilla bensoilla mä menen siinä missä lapsikin...ja sen vanhemmathan ne ruuat osti!!Ja nyt se sitten olisi kait kaiken tarjoamassa naisystävälleen ilmaiseksi eikä lapsensa äidille...ei kiva.

Ei ole totta....

Ai sä kyllästyit leikkimään sillä sun ..shimmujotain-nikillä. Sunkaltaisias mä en jaksa edes yrittää tajuta, mutta oispa kiva tietää millaiset ihmiset puolestaan ostaa nää sun tarinat ihan totena?

[QUOTE="Eee";24223591]Ihan mieletön mielikuvitus tällä ap:llä! :D Mutta onhan se kiva, kun joku keksii tänne palstalle tällaista vähän tavanomaisesta poikkeavaa viihdykelukemista! :D[/QUOTE]

Pakkoko tosi asiaa on leikiksi lyödä...jos taas siellä on exän uusi hupakko, niin sanon kuule sulle vain sen, että tämä asia ei tähän jää. Millään ei kukaan estä mua ottamasta yhteyttä exän vanhempiin ja ajamasta oikeutta tässä asiassa.

Mitä oikeutta? :D

Oikeutta olla mun murkun pääkasvattaja esim...mistä mä tiedän millainen hullu se nainen on, kun en ole koskaan sitä tavannut? Miksi mä päästäisin mun ihanaa omaa rakasta murkkua en mukaan sinne, kun en edes tiedä mitä pask*aa se siellä voisi puhua mun murkun päähän. Enkä ylipäätään halua, että mun murkku joutuisi miettii että sen vanhemmat on valinnut puolisokseen jonkun toisen kuin sen toisen vanhemman :(

No tuota sä voit olla kyllä lastesi äiti. Mutta et sä voi mennä leikkimään perhettä ex-miehesi kanssa kun poikasi menee isälleen. Kun erotaan pitää myös hyväksyä se tosiasia ettei sitten enää sillä kokoonpanolla olla missään. Toki juhlissa ja näin, mutta et sieläkään ole exän avec. Vaan lastesi äiti ja mahdollisesti oman miesystäväsi avec. Toisen lapsesi taas tulee ymmärtää se, että nyt tämä on isä-poika juttuja ja toinen lapsi ei siihen kuulu.

Ja noista bensoista. Kyllä vaikka kaverini olisi menossa yksin tampereelle ja päätän, että no kun se nyt on menossa sinne, meen mäkin samoilla bensoilla sinne. Niin herranjestas kyllä mä sille silti puolet maksan aineista! Vaikkakin se oli sinne menossa myös ilman mua.

Äh miten voi tälläses asias olla tosissaan. Kyllä jos murkkus on menossa isäs kans jonnekkin, niin nyt se kyllä menee sinne sen isän perheensä kanssa. Te teette toisen poikas kans sitten perheenä jotain muuta. Mutta eih. Mä oon aika sanaton..

Ja siis mikä se oikeus sun mielestä on :D

Kirjoitin jo...etten halua kenenkään vieraan ämmän kasvattavan mun murkkua.Enkä halua, että se näkee sen isällään olevan jonkun hupakon...oon sanonut murkulle, että samaa perhettä tässä ollaan vaikka eri osoitteissa asutaan...Emmäkään nyt lomamatkalle menisi yhdessä mun murkun ja mun rakkaan ihanan miesystäväni kanssa!Miettikkää nyt mitä kuhertelua mun murkkukin joutuu siellä Lapissa niiden mukana näkemään!

Ymmärrätkö että lapsesi on jo niin vanha että ei tarvitse sinua mukaan. se on lapsen ja isän yhteistä aikaa ei siellä sinua tarvita. vai oletko lapsen mukana aina kun se on isänsä luona?

Yhteistyössä