Vietän joulun viinipullon ja koiran kanssa, lapsi lähtee jouluksi exän kanssa lappiin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v*tun joulu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v*tun joulu

Vieras
Huh, siitä tulee kyllä vaikea joulu. Ollaan vasta erottu exän kanssa ja joka joulu ollaan aikasemminkin oltu tuolla lapissa ja tietenkin ex haluaa lähteä nyt myös sinne lapsemme kanssa. En kiellä tietenkään tuota reissua lappiin, mutta mä olen jo valmiiksi aivan p*skana. En voi viettää joulua kenenkään sukulaisen kanssa, koska he eivät millään kestäisi sitä että olen aivan lärvit ja itken. En halua pilata muiden joulua.. Huoh, joo itsesäälissä rypemistä...

[QUOTE="Anna";25182600]Tuo voi olla sulle tarpeen. Jos siis se ero on kovin kipeä vielä. Itke ja sure oikein sielun syövereistä, niin ettei lapsen edessä tarvitse rypeä.[/QUOTE]

Kiitos. Tää on varmaankin pitkälti totta.. Mutta multa rupeaa kohta jo teepussit loppumaan kun pitää haudotella silmiä kokoaika :D

Minun rakas ystävä, jonka aviomies kuoli pari vuotta takaperin, varasi itselleen Viron reissun ja nauttii kylpylässä koko joulun pyhien yli. Raskas aika se on hänellekin edelleen, mutta on ajatellut että ihan toisissa ympyröissä nauttisi olemisestaan enemmän. On valmiit pöydät ja ohjelmat ja hoidot.

Tämmöinenkin vaihtoehto vois olla yksinäiselle ihan hyvä, jos on vaan varaa?

• Tykkää
Reactions: mamacita_
Mä vietin viime jouluaaton kans yksin, kun oli exän vuoro olla lapsen kanssa. Ei se ollut yhtään niin kauheeta, kun olin luullu. Ihana maata sohvalla peiton alla ja kattoo lastenohjelmia ja istua saunassa hiljaisuudessa niin kauan kun huvitti :) Kato vaan, ettei viinit sitten lopu kesken ;) Ja jouluhan on aina niin äkkiä ohi.

Mä oon nyt viettänyt viimeset kaksi joulua yksin. Ensimmäisen olin sairaalassa ja viime joulun söin maksalaatikkoa ja join viiniä. Tänä vuonna taas sama juttu, ostan viiniä ja nautin hiljasuudesta :D

Tyttö (n.8v) sai siis itse tänä jouluna päättää että haluaako olla mun vai isänsä kanssa. Kuulemma isänsä koska on tottunut olemaan siellä :) Noh, me nautitaan sitten taas yhdessä uudesta vuodesta.

Mä uskon että hyvin se sulla menee, jos ei muuta niin rypeet oikein kunnolla :)

meillä vaihdetaan lapset aattona puolilta päivin.. joka toinen joulu ovat aattoillan isällään ja joka toisen mulla. eka jouluaattoilta ilman lapsia oli vähän tuskainen, mutta viime jouluna jo nautin oikeasti olostani. tokihan se erilaista on kun lasten kanssa.

Minä vietin eka joulun eron jälkeen sairaalassa. En ehtinyt juoda kun kaksi lasia viiniä ja tuska yksin olosta kävi niin suureksi, että tilasin ambulanssipojat paikalle. Lapsi oli tuolloin alle 3v. ja vietti joulua isänsä ja isän puolen suvun kanssa.

Nyt kolmas joulu erossa lapsesta, ja uskon kestäväni jo paremmin. Joulun muina pyhinä lapsi sitten tulee mulle.

Voimia ap:lle jouluun. Keksisitkö yhtään kaveria jonka luona voisit käydä tai kutsua kaverin luoksesi jouluna kahville tai viinille..?

Yhteistyössä