Kokemuksia perhelomasta exän kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oikeutta olla mun murkun pääkasvattaja esim...mistä mä tiedän millainen hullu se nainen on, kun en ole koskaan sitä tavannut? Miksi mä päästäisin mun ihanaa omaa rakasta murkkua en mukaan sinne, kun en edes tiedä mitä pask*aa se siellä voisi puhua mun murkun päähän. Enkä ylipäätään halua, että mun murkku joutuisi miettii että sen vanhemmat on valinnut puolisokseen jonkun toisen kuin sen toisen vanhemman :(

Voiko se olla sua hullumpi? Eilen mietit sitä että onko koiekin pakottaa teini isälleen ja nyt ne on jo lähdössä reissuun?

Eiköhän se murkku opi elämänsä aikana huomaamaan että jotkut äidit ja isät ei ole yhdessä loppuelämäänsä. Eiköhän se jo nyt tiedä että isä rakastaa jotain toista naista.

Huolehtisit sinä että annat murkkusi itse muodostaa mielipiteensä tästä isän uudesta puolisosta, etkä aivopese lastasi kummiin kuvitelmiisi. Anna lapsen luottaa että isä on valinnut itselleen mukavan elämänkumppanin.

En usko että eksäsi vanhemmilla on päätäntä valta pakottaa poikaansa lomailemaan eksänsä (sinun) kanssasi. Soittelemalla tuollaisia häröpuheluita annat itsestäsi ihan kahjon kuvan! Toki mies lomailee oman rakkaansa kanssa ja murkku siinä muassa, ei sua sinne tarvita kun isä on lastaan vahtimassa. Ja sun toisen lapsen lomailuttaminen ei ole sun eksän asia.

Uskomatonta paskaa tälläinen omanapaisuus.

Kirjoitin jo...etten halua kenenkään vieraan ämmän kasvattavan mun murkkua.Enkä halua, että se näkee sen isällään olevan jonkun hupakon...oon sanonut murkulle, että samaa perhettä tässä ollaan vaikka eri osoitteissa asutaan...Emmäkään nyt lomamatkalle menisi yhdessä mun murkun ja mun rakkaan ihanan miesystäväni kanssa!Miettikkää nyt mitä kuhertelua mun murkkukin joutuu siellä Lapissa niiden mukana näkemään!

Miksi sun lapsi saa nähdä sun ukkojas? Missä murkkus oli kun uusi ukkos oli luonasi nyt viikonloppuna?

Kirjoitin jo...etten halua kenenkään vieraan ämmän kasvattavan mun murkkua.Enkä halua, että se näkee sen isällään olevan jonkun hupakon...oon sanonut murkulle, että samaa perhettä tässä ollaan vaikka eri osoitteissa asutaan...Emmäkään nyt lomamatkalle menisi yhdessä mun murkun ja mun rakkaan ihanan miesystäväni kanssa!Miettikkää nyt mitä kuhertelua mun murkkukin joutuu siellä Lapissa niiden mukana näkemään!

No kyllä minä olen mennyt poikani ja rakkaan puolisoni kanssa yhteiselle lomalle monia kertoja, eikä lapsen isällä ole siihen mitään sanan valtaa. ja mekin "kuherrellaan" eli suukotellaan ja halaillaan, se on ihan normaalia kanssa käymistä rakkaan kanssa. ei me kotonakaan komerossa halata tai suukkoa anneta.

Ja poika saa mennä isänsä kanssa lomalle mihin haluaa, ei se minulle kuulu.

• Tykkää
Reactions: AnnClaire
[QUOTE="lakana";24223714]Ymmärrätkö että lapsesi on jo niin vanha että ei tarvitse sinua mukaan. se on lapsen ja isän yhteistä aikaa ei siellä sinua tarvita. vai oletko lapsen mukana aina kun se on isänsä luona?[/QUOTE]

Sitten on se pelko että lapsi alkaa yökasteleen jos äiti ei ole mukana. Pakko se on vaan nyt ottaa mukaan.

Eiköhän se murkku opi elämänsä aikana huomaamaan että jotkut äidit ja isät ei ole yhdessä loppuelämäänsä. Eiköhän se jo nyt tiedä että isä rakastaa jotain toista naista.

Huolehtisit sinä että annat murkkusi itse muodostaa mielipiteensä tästä isän uudesta puolisosta, etkä aivopese lastasi kummiin kuvitelmiisi. Anna lapsen luottaa että isä on valinnut itselleen mukavan elämänkumppanin.

En usko että eksäsi vanhemmilla on päätäntä valta pakottaa poikaansa lomailemaan eksänsä (sinun) kanssasi. Soittelemalla tuollaisia häröpuheluita annat itsestäsi ihan kahjon kuvan! Toki mies lomailee oman rakkaansa kanssa ja murkku siinä muassa, ei sua sinne tarvita kun isä on lastaan vahtimassa. Ja sun toisen lapsen lomailuttaminen ei ole sun eksän asia.

Uskomatonta paskaa tälläinen omanapaisuus.

Ei se ole aivopesua, jos varoittaa murkkua ettei kannattaa ottaa kaikkea tosissaan mitä se sanoo...Tommoset naikkoset voi varmasti sanoa murkulle ihan mitä sattuu pelkästään oman edun vuoksi :( Tiedä vaikka se ämmä alkaisi puhua musta pas**aa siellä murkulle!

Mun mielestä taas uskomatona pas*kaa on mun exän omanapaisuus...tosta noin vain ottamassa murkkua sen ja sen nyksän matkalle mukaan....

Kyl mun on muutenkin pitänyt soitella siitä läppäristä (Murkulla rippijuhlat elokuun alussa) että saisivat ostaa sen. Voihan sen vaikka maksaa erissä tai jtn

[QUOTE="lakana";24223750]No kyllä minä olen mennyt poikani ja rakkaan puolisoni kanssa yhteiselle lomalle monia kertoja, eikä lapsen isällä ole siihen mitään sanan valtaa. ja mekin "kuherrellaan" eli suukotellaan ja halaillaan, se on ihan normaalia kanssa käymistä rakkaan kanssa. ei me kotonakaan komerossa halata tai suukkoa anneta.

Ja poika saa mennä isänsä kanssa lomalle mihin haluaa, ei se minulle kuulu.[/QUOTE]

Hyi kuvotus!! Oksettaisi ajatella, et lapsi näkisi että mä pussaisin jotain muuta kuin sen isää...

[QUOTE="joopa";24223695]No tuota sä voit olla kyllä lastesi äiti. Mutta et sä voi mennä leikkimään perhettä ex-miehesi kanssa kun poikasi menee isälleen. Kun erotaan pitää myös hyväksyä se tosiasia ettei sitten enää sillä kokoonpanolla olla missään. Toki juhlissa ja näin, mutta et sieläkään ole exän avec. Vaan lastesi äiti ja mahdollisesti oman miesystäväsi avec. Toisen lapsesi taas tulee ymmärtää se, että nyt tämä on isä-poika juttuja ja toinen lapsi ei siihen kuulu.

Ja noista bensoista. Kyllä vaikka kaverini olisi menossa yksin tampereelle ja päätän, että no kun se nyt on menossa sinne, meen mäkin samoilla bensoilla sinne. Niin herranjestas kyllä mä sille silti puolet maksan aineista! Vaikkakin se oli sinne menossa myös ilman mua.

Äh miten voi tälläses asias olla tosissaan. Kyllä jos murkkus on menossa isäs kans jonnekkin, niin nyt se kyllä menee sinne sen isän perheensä kanssa. Te teette toisen poikas kans sitten perheenä jotain muuta. Mutta eih. Mä oon aika sanaton..[/QUOTE]

Mä kuitenkin elätän murkkua 24/7 niin mun mielestä on ihan ok, että exä osti ne bensat sinne, koska se oli sinne kuitenkin menossa...ja varmasti exäkin sai bensarahaa omilta vanhemmiltaan!

Mut mä en tiedä siittäkään, että ymmärtääkö murkku miksi isä ei ota toista lasta mukaan.Joskus kun toinen lapsi syntyi,niin murkku luuli että niillä on sama isä, mut en tiedä luuleeko vielä.On sen isä ainakin sille puhunut,ettei olisi tän toisen lapsen isä.Eikä ookkaan. Mut ajatuksen tasolla on

Me ollaan likan kanssa menos Ruottiin, pitääkö mun nyt sitten varata lentoliput exällekin? Entäs kun hotellihuone on varattu kahdelle, pyydänkö lisävuoteen vai varaanko exälle oman huoneen?

• Tykkää
Reactions: mamma11
Ei se ole aivopesua, jos varoittaa murkkua ettei kannattaa ottaa kaikkea tosissaan mitä se sanoo...Tommoset naikkoset voi varmasti sanoa murkulle ihan mitä sattuu pelkästään oman edun vuoksi :( Tiedä vaikka se ämmä alkaisi puhua musta pas**aa siellä murkulle!

Mun mielestä taas uskomatona pas*kaa on mun exän omanapaisuus...tosta noin vain ottamassa murkkua sen ja sen nyksän matkalle mukaan....

Kyl mun on muutenkin pitänyt soitella siitä läppäristä (Murkulla rippijuhlat elokuun alussa) että saisivat ostaa sen. Voihan sen vaikka maksaa erissä tai jtn

Mun mielestä sä voisit vaikka tulostaa esitteitä noista pikavippifirmoista ja lähettää ne niille isovanhemmille. Ihan hyvin voivat ottaa lainaa sitä lahjanostoa varten. Tai mikset ite tilais sitä läppäriä jostain niitten nimiin, pistät laskutusosoitteen niille. Niin mä oon tehnyt, ei nuo kummit Sun muut tajuis muuten ikinä ostaa just sitä mitä mä haluun.

[QUOTE="lakana";24223844]Meillä lapsi kyllä tietää että erottu on ja yhteen ei enää palata. ja hellyys ja suukot kuuluu elämään niin kuin muutkin tunteet.[/QUOTE]

Ällöttää joka tapauksessa...millasia sellasistakin lapsista kasvaa, jotka tollasta näkee

Mä kuitenkin elätän murkkua 24/7 niin mun mielestä on ihan ok, että exä osti ne bensat sinne, koska se oli sinne kuitenkin menossa...ja varmasti exäkin sai bensarahaa omilta vanhemmiltaan!

Mut mä en tiedä siittäkään, että ymmärtääkö murkku miksi isä ei ota toista lasta mukaan.Joskus kun toinen lapsi syntyi,niin murkku luuli että niillä on sama isä, mut en tiedä luuleeko vielä.On sen isä ainakin sille puhunut,ettei olisi tän toisen lapsen isä.Eikä ookkaan. Mut ajatuksen tasolla on

Siis toisen lapsen isä ei pidä yhteyttä? Aika karseeta että murkkuikäinen, joka on sulle saanut häädönkin hommattua ( eli siis on tarpeeksi iso ) ei tiedä tollasta!!!!

Yhteistyössä