40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Euphonia (40)............kp3/25-26........yk20..........1
Ottis (44)..................Kp6/26-32.........yk 23( 08/09)..1
Minttu2011 (43).......Kp7/27-29............yk 10( 04/11)..3
Ninni69 (42).............Kp16/23-30.......yk n.3v............1
tattinen (41)..............kp19/28............Yk8(2km.)5/1 yht.
Mahdotontako (46)....kp20/27-30.........yk13........1. yht.
Nöpsö (42)................kp21/29-32.........yk?................2.
pikkutirri (42)............kp28/28-32.........yk706/11)4./2yht.
oliivitar (40)..............kp30/27-30.........yk5 ((05/09)7.
AinoEmilia (46)..........kp52/?..............yk n.3v( 08/10)4./2yht.
Tringa (40)................kp?/28...............yk1.................2

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina, Salme71, Ottis

tattinen (41).............dpo8
Mahdotontako (46)....dpo10
Oliivitar (40).............dpo13
pikkutirri(42).............dpo13
tetu68 (42)..............dpo18

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

Viimeksi muokattu:
Ottis
mahdotontako Mulla oli edellisessä koneessa Windows Media Center, jossa pystyi säädellä kontrastia, kirkkautta yms. ja siinä sitä osasin käyttääkin, mutt tässä en osaa. Paint toimii myös. Se ainakin suurentaa kunnolla. Odotahan kun tallennan kuvasi koneelleni ja katson mitä se näyttää.

Ottis
mahdotontako Windows Live Photo Gallery näyttää olevan tässä koneessa enkä ainakaan minä löydä siitä sitä jossa vois säätää noita arvoja, pihkura :headwall:, eikä Paintkaan anna kuvaa vastaväreissä ett vois viivanpaikan tarkentaa.

Huomenia!:wave:
(mie nukkua porskutin puol kahteentoista:p)

Mie näen kyllä tarkalla rötgenkatseellani jotahin Mahdotontako(n) dippauksessa(siinä R-sellaisessa)=)
(tallensin kuvan itselleni ja suurentelin)

..siullahan nyt dpo10?
Plussa peukutuksetd=)b:heart:

Käyn labrassa, jahka juon kaffet ja saan unihiekat silmistäin pestyä.

Ottis
- Juuh, sie olithin jo Euphonian reippaana tyttelinä päivitellyt-Kiitos:flower:

Viimeksi muokattu:
Ottis
ON Tilasinpa sittenkin ovistestejä 7 kpl Halpistestistä. Samalla tuli tilattua foolihappoa, vaikka sitä napeissani nyt saankin. Tänään mulla on kp6 ja jos testit tulee ylihuomenna, pääsen aloittamaan dippailun kp8, viimeistään kp9 ja luulis, ettei ovis pääse livahtamaan. Hienoa olis jos se siirtyisi vähän kauemmas, ett päästäs Rodoksella sitä hyödyntämään. Lämmöllä on aina suotuisat vaikutukset miehen s-haluihin =).

Mafinka Oiva vinkki väsymykseen. Eilen otin Poremax C:tä 1 g, olen joskus talvella flunssan aikaan ostanut ja Multitabsin Bevi-tabsia ja kummasti kaikkos väsymys. Illalla jo arvailutti saanko nukuttuakaan, mutt kyllä se uni tuli sittenkin ja porskutin varmaankin 11 tunnin yöunet. Nyt ei väsytä, mutt tylsää on :). Oletko enää testaillut vai ajattelitko vain jäädä tätiä odottamaan?

Viimeksi muokattu:
Ottis Kiitos vinkistä, täytynee hakea noita vitamiineja. Toivottavasti saan ensi viikolla hyvin nukuttua kullan kainalossa (tai sitten en ;) :whistle: )

Mahdotontako punaplussaisia puuhkuja testiin...

ON: mulla on tänään menkkatuntemuksia munasarjojen kohdilla joten jätän dippaamiset väliin... en ole vieläkään löytänyt sitä pinkkaa jonka viimeksi tilasin, olen kyllä osannut piilottaa todella hyvään paikkaan... sitä tää asunnon siivoominen myyntikuntoon teettää :D

Mutta nyt suihkuun ja töihin edes muutamaksi tunniksi ... :wave:

Tuossa vielä kuva digistä avattuna(poistin patterit ja uteloitti tie-ten-hin nähdä viivasen vahvuus;))

Tuo yksinäinen viivanen on ilmeisesti se kotrolliviivanen ja liuska, jossa 2 viivasta, mittaa ns. HCG:n määrää..
..jos miun viivanen, olisi tuon tummemmansinisen viivasen kanssa samanvahvuinen, olisi tulos ollut sitten 3+..nyt 1-2

Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Juu, tuttu näky on. Mulla joskus kun on haamutellut ja olen tehnyt digitestin, on viivat näkyneet samaten, muttei noin tummina paitsi ehkä just viimeksi ku digillä testasin ja siitäkin alkaa olla jo aikaa. Harmin paikka, että se sullakin noin haaloseksi jäi :hug:. Et varmaan käynyt vielä siellä labrassa :confused:. Vai kävitkö?

Mur-Mur : Tulehhan labran jälkeen kertomaan kuulumisiasi!! :)

Hyvä, että röntgenkatseesi saattaa nähdä jotain :) Samoin Ottis :)

Katsellaan..eli varmaan ylihuomenna saan lisää testejä? :) Aamulla tilasin pikatoimituksena :)

Mafinkallekkin : Kivaa työpäivää! :)

mahdotontako:heart:

Minäkin kävin tänään labrassa, pakollisissa verikokeissa + seulontakokeissa. Mokoma piikittäjä imi minusta 5 tavallista ja yhden tuplaputken verta :stick: Sanoin, että jättäis nyt mullekin vähän...

Niin toivon, että ensi viikon torstaina kuulisin ultrassa niitä hyviä uutisia seulontojen ja muidenkin asioiden osalta.

Palailen sitten kertomaan, tuli mitä tuli. Halit kaikille ja +++++puhureita :heart:

Ottis - jos tuo alemman liuskan viivanen, mittaa sitä sen hetkistä HCG määrää..on viivanen miusta ihan hyvä=)..hieman tummempi olisi ollut sitten 2-3/rv4-5
..ja sitähän se ei silloin maanantaina vielä ehkä ollut: Joko 4+0 tai 4+2..
..ja jos rv4+2 ei testi välttämäti näytä sitä noin alkuviikolla - perjantaina ehkä jo saattais tuo 2-3 tulla(jos hyvin tässä käy..)..

Kävin labrassa puoli kolme ja soittelen vastausta sitten kasilta illalla.

Viimeksi muokattu:
mur-mur: Mihin aikaan saat hcg vastauksen? :)..Onko sinulla rinnat myös kipeämmät kuin normaalisti?...Ei huonoa oloa ajoittain?..Tai huimausta? Anteeksi, että olen utelias, olen vaan niin iloinen puolestasi:))

Ja huomisaamuksi ei ole testiä, koska hätähousuna aloitin dpo6 ;)

Whisky Beat: Toivotaan, että ultrassa kaikki hyvin!:heart:

Viimeksi muokattu:
Ottis
Ottis - jos tuo alemman liuskan viivanen, mittaa sitä sen hetkistä HCG määrää..on viivanen miusta ihan hyvä=)..hieman tummempi olisi ollut sitten 2-3/rv4-5
..ja sitähän se ei silloin maanantaina vielä ehkä ollut: Joko 4+0 tai 4+2..
..ja jos rv4+2 ei testi välttämäti näytä sitä noin alkuviikolla - perjantaina ehkä jo saattais tuo 2-3 tulla(jos hyvin tässä käy..)..
Niinpä =). Toivotaan parasta :hug:.

Ottis
mahdotontako Sinähän reipas olet :). Mulla on mennyt koko päivän jonninjoutavassa istuskelussa. Pitänee huomiselle kehitellä jotain vähän virikkeellisempää toimintaa. Pikkasen tossa välillä söin ja kävin poimimassa kypsät mansikat. Mitäpä niistä nyt sitten tekis?

Hyvin ehdit vielä dippailla, vaikket huomenna aamusta pääsekään siihen puuhaan.

Mahdotontako - lievää huonoa oloa on(voi johtua nyt nälästähin)
..eilen illasta taas tisuja hieman kihelmöi

Kuulostelen ittiäni koiko ajan tooooosi tarkaan, varsinhin masutuntemuksia..olo on sellainen, kuin täti porhaltais justiinsa!!: /

Yhteistyössä